Panašu, kad bandote susisiekti su Google Play klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Google Play pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Google Play interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Google Play atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
Google Play pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 3 Dienos .
Google Play gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 3 Dienos .
Google Play atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 3 Dienos .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Google Play“, buvusi „Android Market“, yra skaitmeninio platinimo paslauga, kurią sukūrė ir valdo „Google“.
„Google Play“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „Google Play“, buvusi „Android Market“, yra skaitmeninio platinimo paslauga, kurią sukūrė ir valdo „Google“.
„Google Play“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Google Play“ el. paštu arba palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Google Play“ galite susisiekti užpildę formą: https://support.google.com/googleplay/gethelp
Ne, „Google Play“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Google Play“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis