„Dice“ klientų aptarnavimo kontaktais Lietuvoje. El. paštas, skambučių centras ir socialiniai tinklai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Dice klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Dice pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Dice interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Dice atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Dice“ sujungia geriausius technologijų srities talentus su darbo galimybėmis visame pasaulyje
„Dice“ sujungia geriausius technologijų srities talentus su darbo galimybėmis visame pasaulyje.
„Dice“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, skambučių centrą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Dice“ el. paštu, paskambindami arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klentų aptarnavimo komanda el. paštu elsupport@dice.com
Ne, „Dice“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu 888-321-DICE (3423)
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis