Panašu, kad bandote susisiekti su Aftership klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Aftership pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Aftership interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Aftership atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“AfterShip” teikia automatizuotus ir pritaikomus SaaS sprendimus bei vieno langelio optimizavimo priemonę po pirkimo, skirtus el. prekybos įmonių mažmenininkams ir internetinėms prekyvietėms.
"AfterShip" teikia automatizuotus ir pritaikomus SaaS sprendimus bei vieno langelio optimizavimo priemonę po pirkimo, skirtus el. prekybos įmonių mažmenininkams ir internetinėms prekyvietėms.
"AfterShip" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos kanalus: socialinės žiniasklaidos ir savitarnos.
Jūs galite susisiekti su "AfterShip" palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su "AfterShip" užpildę formą: https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new
Ne, "AfterShip" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
"AfterShip" neteikia pagalbos telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis