Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kaip rinkti apžvalgas

Yra daug būdų, kaip įmonė gali rinkti atsiliepimus iš savo klientų, tačiau ne visus juos visada lengva pritaikyti kiekvienai progai. Štai keletas būdų, kaip paprašyti klientų atsiliepimų ir tuo pačiu sužinoti daugiau apie produktų ir paslaugų tobulinimą.

1. Savo svetainėje sukurkite atsiliepimų skiltį

Pats pirmas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, kad galėtumėte rinkti norimus atsiliepimus, yra savo svetainėje turėti skiltį arba formą, kurioje žmonės galės lengvai pateikti atsiliepimus. Turėtumėte ne tik rodyti naudotojų atsiliepimus po savo produktais ir paslaugomis, bet ir užtikrinti, kad klientai taip pat galėtų palikti keletą bendro pobūdžio atsiliepimų apie jūsų prekės ženklą ir visas paslaugas.

Būtent dėl šios priežasties bus naudinga turėti specialią vietą savo svetainėje, nes naudotojų atsiliepimus nesunkiai rasite vienoje vietoje. Be to, naudotojų atsiliepimai, kuriuose daugiausia kalbama apie jūsų prekės ženklą ir paslaugas klientams, o ne apie konkrečius jūsų teikiamus produktus/paslaugas, padės geriau suprasti, kaip galvoja jūsų klientai.

2. Paskelbkite savo dabartines apžvalgas viešai

Kitas dalykas, kurį turėtumėte apsvarstyti, yra užtikrinti, kad jūsų klientai visada galėtų rasti ir perskaityti visas gautas apžvalgas. Tai reiškia, kad visos gautos klientų aptarnavimo apžvalgos turėtų būti automatiškai perkeltos į jūsų produktų/paslaugų apžvalgų skiltį svetainėje, galbūt į naudotojų atsiliepimų skiltį.

Tai gali paskatinti kitus klientus palikti atsiliepimą, ypač jei jie mato, kad skiriate laiko atsakyti ir padėti žmonėms visais įmanomais būdais. Nepriklausomai nuo to, ar atsiliepimas yra teigiamas, ar neigiamas, jis vis tiek gali padėti jums patobulėti ir pagerinti paslaugas, todėl nebijokite paskelbti jos internete.

3. Pasinaudokite klientų atsiliepimų apklausomis

Sukurti gerą klientų apklausą gali būti ne pats lengviausias dalykas, nes reikia atsižvelgti į daugybę veiksnių. Visų pirma, yra tiek daug įvairių klausimų, kuriuos galite užduoti savo klientams, ir atsakymų, kurių galite tikėtis. Tačiau bet kuriuo atveju turėsite gerai apgalvoti, ko paklausti.

Jūsų apklausos taip pat turėtų būti ilgesnės, o ne tik keli iššokantys langai visoje svetainėje. Tokiu būdu galite užduoti labiau specializuotus klausimus ir gauti geresnių rezultatų.

Priklausomai nuo to, ar užsiimate verslu visame pasaulyje, ar ne, taip pat turėtumėte visada stebėti klientų duomenis. Turėtumėte ne tik sukurti lokalizuotą apklausą kiekvienai šaliai, kurioje dirbate, bet ir išversti atsiliepimus, kuriuos gaunate iš viso pasaulio, į pasirinktą kalbą. Geriausias būdas išspręsti abu šiuos dalykus yra dirbti su profesionaliu vertėju arba profesionalia vertimo tarnyba, pvz., „PickWriters“, kuri padės lokalizuoti apklausos turinį be klaidų ir kitų problemų.

4. Atlikite tolesnius veiksmus el. paštu

Klientui atlikus užsakymą, visada turėtumėte susisiekti su juo el. paštu, padėkoti jiems už pirkinį ir pranešti, kad esate pasiruošę padėti jiems viskuo, ko jiems gali prireikti. Šiuo atveju el. laiškų automatizavimas yra puikus būdas visada rinkti atsiliepimus po pardavimo. Tai padės stebėti visą klientų veiklą.

Šis el. laiškas ne tik patvirtins jų pirkimą, bet ir paskatins juos labiau pasitikėti jūsų prekės ženklu. Jie taps atviresni galimybei jums palikti atsiliepimą po to, kai gavo prekes.

Siekdami padėti jums geriau suprasti, kaip galite suformuluoti el. laišką, kad jis būtų mandagus, draugiškas ir naudingas, pateikiame jums šablono pavyzdį:

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite apie atsiliepimų rinkimo el. paštu šablonus.

Atsiliepimai el. paštu yra labai naudinga taktika, o apžvalgos prašymas yra puikus tolesnis veiksmas. Toks, kuris tikrai gali padėti jums sekti kliento poreikius ir parodyti jiems, kad esate pasiruošę kiekvienai jų patirties su jūsų prekės ženklu daliai. Tokia sąveika padės jūsų klientams su jumis susisiekti ir pateikti naudingų atsiliepimų.

5. Kurkite apklausas savo socialinių tinklų paskyrose

Socialinių tinklų platformos turi daug galios ir tikrai gali padėti jums supaprastinti grįžtamojo ryšio gavimo procesą. Tokios platformos kaip „Facebook“ ir „Twitter“ suteikia savo vartotojams galimybę rengti apklausas, kur jie gali labai lengvai užduoti klausimus ir gauti atsakymus.

Apklausos gali padėti surinkti atsiliepimus apie klausimus ar problemas, su kuriomis galite susidurti jūsų verslas. Pavyzdžiui, galite paklausti, kaip jie sužino apie pristatymo procesą? Arba kokius kitus produktus norėtų, kad sukurtume ateityje? Į abu šiuos klausimus bus lengva atsakyti socialinių tinklų puslapiuose ir jie gali padėti pagerinti klientams teikiamas paslaugas.

6. Naudokite tinkamumo naudoti testus

Tinkamumo naudoti testai gali atrodyti sudėtingi ir sunkiai pasiekiami, tačiau iš tikrųjų jie yra labai paprastas būdas surinkti atsiliepimus apie jūsų siūlomas paslaugas/produktus. Kad tai būtų lengviau suprasti, tinkamumo naudoti testai iš esmės yra nemokamos bandomosios jūsų produktų ir paslaugų versijos, kurias išdalinsite potencialiems klientams ir visai tikslinei auditorijai.

Naudojantis jūsų produktais/paslaugomis nemokamai (tam tikrą laiką), žmonėms bus aiškiau, ar jiems patiko, ar ne. Vienintelis dalykas, kurio tikitės iš jų, bus sąžiningas klientų atsiliepimas apie produktą. Tokiu būdu galite lengvai ir greitai surinkti atsiliepimus apie savo verslą.

Daugeliu atvejų žmonės bus patenkinti šiomis nemokamomis bandomosiomis versijomis ir greičiausiai norės toliau naudoti jūsų produktus ir paslaugas. Be to, jie bus labiau linkę dalytis patirtimi savo socialinių tinklų paskyrose, taip pritraukdami daugiau susidomėjusių žmonių.

Nebandykite papirkinėti žmonių už teigiamą atsiliepimą

Gerų atsiliepimų rinkimas iš savo sekėjų turėtų būti sąžiningas, o ne priverstinis. Norint gauti grįžtamąjį ryšį, svarbu būti atviram kritikai ir pripažinti, kad ne visi bus patenkinti tuo, ką jiems siūlote. Žmonių papirkimas už teigiamą atsiliepimą niekada nepadės išspręsti jokių realių problemų, kurias gali turėti jūsų produktai/paslaugos. Taigi turėsite mažiau pardavimų ir daug nenaudingų, tačiau teigiamų atsiliepimų.

Geri klientų aptarnavimo atsiliepimai turėtų ateiti natūraliai ir niekada neturėtumėte verstis iš kailio, kad gauti atsiliepimų internete, ypač jei jie yra mokami. Net jei pastebėsite, kad turite neigiamų atsiliepimų „Yelp“ ar net savo svetainėje, turėtumėte į juos atsižvelgti.

Atraskite patys

Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos panaudojamos praktiškai. Išbandykite viską mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ką daryti, kad klientas paliktų apžvalgą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Yra daug būdų, kaip įmonė gali rinkti atsiliepimus iš savo klientų, tačiau ne visus juos visada lengva pritaikyti kiekvienai progai. Norėdami paskatinti klientą palikti atsiliepimą, galite sukurti atsiliepimų skiltį savo svetainėje, paskelbti SoMe apklausas arba išsiųsti klientų atsiliepimų apklausas. Nepriklausomai nuo to, ar atsiliepimas yra teigiamas, ar neigiamas, jis vis tiek gali padėti jums tobulėti ir dar labiau pagerinti jūsų paslaugas” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip gauti teigiamų atsiliepimų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Natūraliausias ir optimaliausias būdas gauti teigiamą atsiliepimą yra išnaudoti momentą, kai klientas yra patenkintas jūsų produktu/paslauga. Šiomis akimirkomis vartotojas yra labiau linkęs palikti jums teigiamą atsiliepimą kaip savotišką atsaką tuo pačiu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėtumėte sumokėti už teigiamus atsiliepimus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Žmonių papirkimas už teigiamą atsiliepimą niekada nepadės išspręsti jokių realių problemų, kurias gali turėti jūsų produktai/paslaugos. Taigi turėsite mažiau pardavimų ir daug nenaudingų, tačiau teigiamų atsiliepimų.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.