Ieškote alternatyvos 3CX?

Atraskite, kodėl LiveAgent yra geriausia “3CX” alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio mkesčio už paruošimą    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Nusibodo jūsų pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pereikite iš “3CX” telefono sistemos į LiveAgent ir sukurkite vieningą bendravimo centrą savo įmonei. Atraskite LiveAgent bilietavimo sistemą, kuri gali susidoroti su didesniu krūviu, nei įmonių telefonų sistema ar internetiniai pokalbiai. Pagerinkite savo įmonės bendravimą naudodami el. laiškų bilietavimą, internetinius pokalbius, skambučių centrą, žinių bazę, “Viber” ir socialinę žiniasklaidą. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau arba išbandykite mūsų nemokamą 14-os dienų bandymo laikotarpį jau šiandien.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Lengvas kontaktų centro valdymas

Paprasčiausiai prijunkite savo VoIP telefono numerį ir vienu metu tvarkykite keletą savo klientų įeinančių skambučių. Naudodami vaizdo skambučius pasirūpinkite internetiniais susitikimais arba sukurkite asmeninius IVR medžius, kurie padės nukreipti skambučius į skirtingiems agentams iš skirtingų įmonės departamentų. Peržiūrėkite pilną skambinimo funkcijų sąrašą, kurį siūlo mūsų kontaktų centro sprendimas ir sužinokite, kaip su LiveAgent galite pagerinti klientų patirtį.

"3CX" prieš LiveAgent palyginimas

Funkcijos Liveagent 3CX
Bilietavimas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarrnavimo užklausas.
LiveAgent siūlo bilietavimą.
"3CX" nesiūlo bilietavimo.
Internetiniai Pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
LiveAgent siūlo Internetinius Pokalbius Bilietas+Pokalbis plane už 29$ /vartotojui/mėnesiui.
"3CX" siūlo Internetinius Pokalbius plane už 158$/mėnesiui.
Skambučių Centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent siūlo Skambučių Centrą "Viskas įskaičiuota" plane už 49$/agentui/mėnesiui.
"3CX" siūlo Skambučių Centrą plane už 158$/mėnesiui.
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
LiveAgent siūlo Savitarnos portalą.
"3CX" nesiūlo savitarnos portalo.
"Facebook"
"Facebook" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Facebook" integraciją Bilietas plane už papildomą 39$/mėnesiui/paskyrai mokestį arba be papildomo mokesčio "Viskas įskaičiuota" plane.
"3CX" siūlo "Facebook" integraciją plane už 158$/mėnesiui.
"Twitter"
"Twitter" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas "Twitter" žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Twitter" integraciją.
"3CX" nesiūlo "Twitter" integracijos.
"Instagram"
"Instagram" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Instagram" integraciją.
"3CX" nesiūlo "Instagram" integracijos.
"Viber"
"Viber" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti "Viber" pranešimus tiesiogiai iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Viber" integraciją.
"3CX' nesiūlo "Viber" integracijos.
Žinių Bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir "how-to" straipsnius.
LiveAgent siūlo žinių bazę.
"3CX" nesiūlo žinių bazės.
Klientų Forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri randasi tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
LiveAgent siūlo klientų forumą.
"3CX" nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir Taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
LiveAgent siūlo automatizaciją ir taisykles.
"3CX" nesiūlo automatizacijos ir taisyklių.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
LiveAgent siūlo API funkcijas Bilietas plane už 15$/agentui/mėnesiui.
"3CX" siūlo API funkcijas plne už 158$/mėnesiui.
Interaktyvusis Atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemoje, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
LiveAgent siūlo IVR funkcijas "Viskas įskaičiuota" plane už 49$/agentui/mėnesiui.
"3CX" siūlo IVR funkcijas plane už 158$/mėnesiui.
Vaizdo Skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip "Skype", "Zoom" ar "Facetime" skambučiai.
LiveAgent siūlo vaizdo skambučius "Viskas įskaičiuota" plane už 49$ agentui/mėnesiui.
"3CX" siūlo vaizdo skambučius plane už 158$/mėnesiui.
Neribota Istorija
Nesibaigia Bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami - galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą istoriją Bilietas plane už 15$/agentui/mėnesiui.
"3CX" siūlo neribotą istoriją plane už 158$/mėnesiui.
Neribotos Interneto Svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
LiveAgent siūlo neribotas interneto svetaines Bilietas plane už 15$/agentui/mėnesiui.
"3CX" siūlo neribotas interneto svetaines plane už 158$/mėnesiui.
Neriboti Pokalbių Mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
"3CX" nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neriboti Bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus bilietus/laiškus Bilietas plane už 15$/agentui/mėnesiui.
"3CX" siūlo neribotus bilietus/laiškus plane už 158$/mėnesiui.
Neribotas Skambučių Įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą skambučių įrašymą "Viskas įskaičiuota" plane už 49$/agentui/mėnesiui.
"3CX" siūlo neribotus skambučių įrašymus plane už 158$/mėnesiui.
Neribota Pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
LiveAgent siūlo neribotą pagalbą 24/7.
"3CX" nesiūlo neribotos pagalbos 24/7.

Išeinančių ir įeinančių skambučių centras su pažangiomis funkcijomis

Padarykite savo klientų aptarnavimą efektyvų su mūsų bilietavimo sistema

Pagerinkite klientų įsitraukimą ir pasiekite žmones bet kuriame kanale. Pereikite į programinę įrangą su intuityvia sąsaja ir daugiakanaliu bilietavimo sistema, kuri prižiūri kiekvieną reikalingą klientų bendravimo kanalą. Pagerinkite savo klientų aptarnavimą ar pardavimų departamentą, naudodami el. laiškų bilietavimą, greičiausius internetinius pokalbius, skambučių centrą, kliento portalą, “Viber”, “Facebook”, “Twitter” ir “Instagram.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Telefono paslaugos įmonėms yra tik vienas iš mūsų puikių įrankių

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Gaukite geriausius klientų atsiliepimus su mūsų greitaisiais internetiniais pokalbiais

Jūsų svetainėje esantis Internetinių pokalbių valdiklis, jūsų pardavimuose ir klientų aptarnavime gali padaryti stebuklus.  Aktyvūs pakvietimai pokalbiui užtikrina klientų įsitraukimo padidėjimą, o spausdinimo vaizdas realiuoju laiku gali padėti jūsų agentams greičiau atsakyti ir išspręsti problemas. Naudodamiesi mūsų internetinių pokalbių greičiu, jūsų klientų pagalbos komanda galės efektyviau atlikti savo darbą ir pademonstruoti puikius rezultatus.

Internetinia pokalbiai su pažangiomis funkcijomis, geriausiam klientų aptarnavimui

Mes užtikriname, kad mūsų klientai būtų laimingi

Mes stengiamės iš visų jėgų įsiklausyti į savo klientus, todėl mūsų 24/7 dirbanti pagalbos tarnyba yra pasiruošusi jums padėti iškilus bet kokiai problemai. Parašykite mums el. laišką, bendraukite internetu ar paskambinkite, kai tik jums prireikia pagalbos arba norite sužinoti apie LiveAgent kažką naujo. Peržiūrėkite atsiliepimus ir pamatysite, kodėl mūsų klientai nusprendė pradėti naudoti LiveAgent

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums leidžia teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pasirengę išbandyti?

Palyginkite mūsų prieinamus kainodaros planus arba pradėkite savo 14-os dienų nemokamą bandymą jau šiandien. Nėra jokių paslėptų eilučių, o norint išbandyti, nereikalaujama kreditinės kortelės informacija. Norite iš pradžių daugiau sužinoti apie LiveAgent? Apsižvalgykite mūsų svetainėje arba peržiūrėkite apžvalginį vaizdo įrašą ir pamatykite, ką galima nuveikti su LiveAgent

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai su“3CX” alternatyva
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

"LiveAgent" yra efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Su „LiveAgent“ galite pakelti klientų aptarnavimą į kitą lygį. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose ir skambučių centre su daugybės funkcijų sprendimu.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Prisijunkite prie geriausių kompanijų, teikiančių geresnį aptarnavimą su „LiveAgent“.

Perkelkite duomenis iš „CallHub“ į „LiveAgent“

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, naudojama daugybei kalbų, suteikianti bendravimo kanalus vienoje vietoje už prieinamą kainą. Tai padeda padidinti efektyvumą ir padidina klientų pasitenkinimą bei pardavimus.

Norint teikti geresnę pagalbą, būtina turėti daugiau informacijos apie klientus. Vienas iš būdų ją gauti yra kliento forma.

Kliento forma

"LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų ir integracijomis, užtikrinanti aukštą aptarnavimą ir efektyvumą."

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.

Jei ieškote galingos „Kayako“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Jame yra greičiausias pokalbių valdiklis rinkoje ir daugiau nei 179 naudingos pagalbos centro funkcijos

Ieškote „Kayako“ alternatyvos?

„LiveAgent“ programinė įranga turi 43 skirtingų kalbų vertimus ir palaiko kalbų valdiklius. Esame daugiakalbiai ir padėsime pašalinti užsienio kalbų barjerą jūsų ir klientų tarpui.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai