Ieškote „Vocalcom“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Vocalcom“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Pradėkite naudoti kitą pagalbos tarnybos programinę įrangą ir patobulinkite klientų aptarnavimą.

„LiveAgent“ yra geriausias klientų aptarnavimo sprendimas jūsų verslui. Teikite pagalbą daugeliu komunikacijos kanalų ir iš įvairių paskyrų. Naudokitės geriausiais įrankiais ir palengvinkite savo darbo eigą naudodami puikią bilietų sistemą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams

„Vocalcom“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Vocalcom
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Vocalcom offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Vocalcom offers Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Vocalcom offers Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Vocalcom offers self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Vocalcom offers a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Vocalcom offers a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration.
Vocalcom offers a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Vocalcom offers a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Vocalcom doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Vocalcom doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
Vocalcom offers automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
Vocalcom offers API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Vocalcom offers IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Vocalcom doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Vocalcom offers unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Vocalcom doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Vocalcom doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Vocalcom offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Vocalcom doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Vocalcom doesn't offer unlimited 24/7 support.
app installation - illustration

Galinga „Vocalcom“ alternatyva

Pereikite prie galingos pagalbos centro programinės įrangos, kuri gali viską.

„LiveAgent“ pakelia jūsų klientų aptarnavimo tarnybą į naują lygį. Lengvai teikite aptarnavimą el. paštu, tiesioginiais pokalbiais internete, socialiniuose tinkluose, žinių bazėje ir skambučių centre. Viskas tvarkoma naudojant patikimą bilietų sistemą, todėl nereikia nerimauti dėl chaotiško bendravimo. Viskas čia pat ir sutvarkyta, kaip ir turi būti.

Socializuokitės

Perėjimas prie kitos programinės įrangos nereiškia, kad turite prarasti aptarnavimą socialiniuose tinkluose.

„LiveAgent“ integruojasi su visas svarbias socialiniais tinklais – „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. Galite ir toliau teikti aptarnavimą klientų pageidaujamais kanalais. „Viber“ taip pat bus prieinamas netrukus!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Greičiausias tiesioginis pokalbis

Tiesioginis pokalbis yra vienas iš geriausių įrankių, kuriuos galite naudoti klientų aptarnavimui. Jis turi būti patikimas, visada prieinamas ir kuo greitesnis.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginį pokalbį rinkoje, kurio pokalbių greitis yra 2,5 sekundės. Be to, galite pamatyti, ką jūsų klientai rašo dar prieš spustelėdami siuntimo mygtuką. Atsakymus galite paruošti iš anksto.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Savings illustration

Pasiruošę mokėti mažiau už geresnes priemones?

Puiki programinė įranga neturi būti labai brangi. „LiveAgent“ siūlo tris puikius mokamus planus su daugybe įrankių, funkcijų ir integracijų už priimtiną kainą

Turėkite reikiamus įrankius ir nepermokėkite. Pažvelkite į mūsų planus ir išsirinkite jums tinkamiausią.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl turėtumėte pasirinkti „LiveAgent“?

„LiveAgent“ yra puiki pagalbos tarnybos programinė įranga, nes ja paprasta naudotis, ją galima pilnai pritaikyti individualiems poreikiams ir ji turi geriausią klientų aptarnavimą.

Related Articles to „Vocalcom“ alternatyva
Norite geresnio aptarnavimo skambučiais? Išbandykite „LiveAgent“, kuris gali daug daugiau nei tik skambinti. Sužinokite apie „LiveAgent“ pagalbos centro pranašumus ir pagrindines savybes.

Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?

Galinga „LiveCall“ alternatyva leidžia klientams susisiekti su jumis per el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, o tai padeda paversti juos mokančiais klientais. Ši paslauga yra prieinama už nedidelę kainą. Kitas pasirinkimas yra „LiveAgent“, kuris turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje. Tai padeda padidinti konversijų skaičių ir efektyviai transformuoti puslapio lankytojus į mokančius klientus.

„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir sąsają, kuri padės pagerinti darbo eigą. Peržiūrėkite vieną iš mūsų mokamų planų arba pasirinkite funkcijas.

Ieškote „Drift“ alternatyvos?

LiveAgent yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis, kuris siunčia el. laiškus, leidžia pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą ir suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose. Jo funkcionalumas yra puikus, stabiliai veikia mobiliose platformose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą, kuri padeda naudotojams jį naudoti. Tai geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, turintis gerą kainos ir kokybės santykį. Tai yra pranašesnis už kitus populiaresnius klientų aptarnavimo įrankius, tokius kaip Zendesk, Freshdesk, Desk.com ir kt.

Ieškote alternatyvos „Novocall“? Neieškokite toliau, „LiveAgent“ gali perimti šį darbą. Peržiūrėkite pagrindines funkcijas ir galimybes.

Ieškote „Novocall“ alternatyvos?

"LiveAgent" yra gerai apgalvota ir puikiai veikianti paslauga, kuri turi visus reikalingus modulius: kontaktinius formus, tiesioginius pokalbius internetu, duomenų bazes ir integraciją su socialiniais tinklais. Ji pasižymi stabilumu ir mobiliomis funkcijomis, o klientų aptarnavimas yra puikus. Daugelis naudotojų išbandė ir kitus pagalbos tarnybų sistemas, bet "LiveAgent" pranoksta juos visus savo kainos ir funkcijų santykiu. Tai yra puikus pasirinkimas ne tik dideliems, bet ir smulkiems verslams.

„LiveAgent“ yra puiki Kustomer alternatyva už prieinamą kainą, su puikia bilietų tvarkymo sistema ir daugybės bendravimo kanalų palaikymu.

Ieškote alternatyvos „Kustomer“ sistemai?

Įmonės, tokių kaip TAZAR Group, Workplace Depot ir AVMarket, pastebėjo didelius klientų konversijų rodiklio padidėjimus po LiveAgent naudojimo. Tai ekonomiškas sprendimas, kuris padeda tvarkyti didelius aptarnavimo užklausų kiekius skirtingais kanalais ir pagerina klientų patirtį. Taip pat LiveAgent suteikia geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą agentams ir padeda pasiekti didesnį klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

LiveAgent yra patikima ir konkurencinga pasirinkimo pagalbos tarnyba, kuri yra pranašesnė už kitas populiarias sistemas, tokias kaip Zendesk ar Freshdesk. Vartotojai teigia, kad ji turi stabilias mobiliasias platformas, gerą kainos ir kokybės santykį, paprastą naudojimą, didelį funkcijų pobūdį ir puikų aptarnavimą. Nors kartais reikalingas kokių nors derinimo ar konfigūravimo darbas, tačiau gyvųjų agentų atsakymas yra greitas, pavyzdžiui, per kelias minutes.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai