Ieškote „Vocalcom“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Vocalcom“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Pradėkite naudoti kitą pagalbos tarnybos programinę įrangą ir patobulinkite klientų aptarnavimą.

„LiveAgent“ yra geriausias klientų aptarnavimo sprendimas jūsų verslui. Teikite pagalbą daugeliu komunikacijos kanalų ir iš įvairių paskyrų. Naudokitės geriausiais įrankiais ir palengvinkite savo darbo eigą naudodami puikią bilietų sistemą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams

„Vocalcom“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Vocalcom
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Vocalcom offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Vocalcom offers Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Vocalcom offers Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Vocalcom offers self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Vocalcom offers a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Vocalcom offers a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration.
Vocalcom offers a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Vocalcom offers a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Vocalcom doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Vocalcom doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
Vocalcom offers automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
Vocalcom offers API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Vocalcom offers IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Vocalcom doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Vocalcom offers unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Vocalcom doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Vocalcom doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Vocalcom offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Vocalcom doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Vocalcom doesn't offer unlimited 24/7 support.
app installation - illustration

Galinga „Vocalcom“ alternatyva

Pereikite prie galingos pagalbos centro programinės įrangos, kuri gali viską.

„LiveAgent“ pakelia jūsų klientų aptarnavimo tarnybą į naują lygį. Lengvai teikite aptarnavimą el. paštu, tiesioginiais pokalbiais internete, socialiniuose tinkluose, žinių bazėje ir skambučių centre. Viskas tvarkoma naudojant patikimą bilietų sistemą, todėl nereikia nerimauti dėl chaotiško bendravimo. Viskas čia pat ir sutvarkyta, kaip ir turi būti.

Socializuokitės

Perėjimas prie kitos programinės įrangos nereiškia, kad turite prarasti aptarnavimą socialiniuose tinkluose.

„LiveAgent“ integruojasi su visas svarbias socialiniais tinklais – „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. Galite ir toliau teikti aptarnavimą klientų pageidaujamais kanalais. „Viber“ taip pat bus prieinamas netrukus!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Greičiausias tiesioginis pokalbis

Tiesioginis pokalbis yra vienas iš geriausių įrankių, kuriuos galite naudoti klientų aptarnavimui. Jis turi būti patikimas, visada prieinamas ir kuo greitesnis.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginį pokalbį rinkoje, kurio pokalbių greitis yra 2,5 sekundės. Be to, galite pamatyti, ką jūsų klientai rašo dar prieš spustelėdami siuntimo mygtuką. Atsakymus galite paruošti iš anksto.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Savings illustration

Pasiruošę mokėti mažiau už geresnes priemones?

Puiki programinė įranga neturi būti labai brangi. „LiveAgent“ siūlo tris puikius mokamus planus su daugybe įrankių, funkcijų ir integracijų už priimtiną kainą

Turėkite reikiamus įrankius ir nepermokėkite. Pažvelkite į mūsų planus ir išsirinkite jums tinkamiausią.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Lyginate skirtingą programinę įrangą? Pažvelkite

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Vocalcom“ alternatyva
    Norite geresnio aptarnavimo skambučiais? Išbandykite „LiveAgent“, kuris gali daug daugiau nei tik skambinti. Sužinokite apie „LiveAgent“ pagalbos centro pranašumus ir pagrindines savybes.

    Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?

    "LiveAgent" yra daugiakalbė ir efektyvi internetinė aptarnavimo programinė įranga su daugybės funkcijų ir integracijų. Ji padeda užmegzti ryšį su klientais ir pagerinti jų patirtį. Kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn.

    „Liveagent“ yra geriausias „omnichannel“ sprendimas jūsų įmonei. Pradėkite naudotis 175+ funkcijomis, daugiau nei 40 integracijų ir puikiais įrankiais jau šiandien.

    Ieškote „Customerly“ alternatyvos?

    Apsvarstykite „LiveAgent“ – „omnichannel“ klientų aptarnavimo programinę įrangą su 175+ funkcijomis, 40+ integracijomis ir patogia sąsaja.

    „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, integraciją su įvairiais kanalais ir daugiau nei 175 funkcijas. Padidinkite klientų pasitenkinimą ir konversijų rodiklius.

    Ieškote „Samanage“ alternatyvos?

    Partnerių programa, mokymasis ir populiarūs klientų aptarnavimo įrankiai pateikiami "LiveAgent". Prisijunkite ir gaukite naujausias naujienas apie jų atnaujinimus ir nuolaidas.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    „LiveAgent“ yra puiki alternatyva sistemai „HelpSpot“. Prisistatykite mūsų neįtikėtinai kelių kanalų bilietų sistemai ir išbandykite mus nemokamai jau dabar.

    Ieškote „HelpSpot“ alternatyvos?

    LiveAgent yra daugiakalbė programinė įranga su 43 kalbomis ir mobiliąja aplikacija. Ji siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir padidina atsakymų greitį, patobulindama klientų aptarnavimą. Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn.

    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x