Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?
Galinga „LiveCall“ alternatyva leidžia klientams susisiekti su jumis per el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, o tai padeda paversti juos mokančiais klientais. Ši paslauga yra prieinama už nedidelę kainą. Kitas pasirinkimas yra „LiveAgent“, kuris turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje. Tai padeda padidinti konversijų skaičių ir efektyviai transformuoti puslapio lankytojus į mokančius klientus.
LiveAgent yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis, kuris siunčia el. laiškus, leidžia pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą ir suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose. Jo funkcionalumas yra puikus, stabiliai veikia mobiliose platformose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą, kuri padeda naudotojams jį naudoti. Tai geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, turintis gerą kainos ir kokybės santykį. Tai yra pranašesnis už kitus populiaresnius klientų aptarnavimo įrankius, tokius kaip Zendesk, Freshdesk, Desk.com ir kt.
Ieškote „Novocall“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra gerai apgalvota ir puikiai veikianti paslauga, kuri turi visus reikalingus modulius: kontaktinius formus, tiesioginius pokalbius internetu, duomenų bazes ir integraciją su socialiniais tinklais. Ji pasižymi stabilumu ir mobiliomis funkcijomis, o klientų aptarnavimas yra puikus. Daugelis naudotojų išbandė ir kitus pagalbos tarnybų sistemas, bet "LiveAgent" pranoksta juos visus savo kainos ir funkcijų santykiu. Tai yra puikus pasirinkimas ne tik dideliems, bet ir smulkiems verslams.
Ieškote alternatyvos „Kustomer“ sistemai?
Įmonės, tokių kaip TAZAR Group, Workplace Depot ir AVMarket, pastebėjo didelius klientų konversijų rodiklio padidėjimus po LiveAgent naudojimo. Tai ekonomiškas sprendimas, kuris padeda tvarkyti didelius aptarnavimo užklausų kiekius skirtingais kanalais ir pagerina klientų patirtį. Taip pat LiveAgent suteikia geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą agentams ir padeda pasiekti didesnį klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
LiveAgent yra patikima ir konkurencinga pasirinkimo pagalbos tarnyba, kuri yra pranašesnė už kitas populiarias sistemas, tokias kaip Zendesk ar Freshdesk. Vartotojai teigia, kad ji turi stabilias mobiliasias platformas, gerą kainos ir kokybės santykį, paprastą naudojimą, didelį funkcijų pobūdį ir puikų aptarnavimą. Nors kartais reikalingas kokių nors derinimo ar konfigūravimo darbas, tačiau gyvųjų agentų atsakymas yra greitas, pavyzdžiui, per kelias minutes.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis