• Šablonai
  • El. laiškų apie paliktą pirkinių krepšelį šablonai

El. laiškų apie paliktą pirkinių krepšelį šablonai

Apleistas pirkinių krepšelis visada buvo vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susidurdavo interneto mažmenininkai. Iš tiesų, „Statista“ atskleidė, kad 2019 m. pasaulinis pirkinių krepšelio apleidimo rodiklis buvo 69,57 %. Toks aukštas pirkinių krepšelio apleidimo rodiklis prilygsta daugeliui įmonių dideliems potencialiems pajamų nuostoliams.

Nors visiškai „išgydyti“ krepšelio palikimo neįmanoma, galite jį sumažinti taikydami kelias pagrindines taktikas ir strategijas, pvz., kuo labiau palengvindami atsiskaitymo procesą, atsiskaitymo puslapyje siūlydami aktyvią pagalbą pokalbiu gyvai ir siųsdami el. laiškus apie palikto krepšelio atsisakymą tiems, kuriems sunkiai sekasi užbaigti atsiskaitymo procesą.

Kodėl reikia siųsti el. laiškus apie apleistus pirkinių krepšelius?

Kodėl reikia siųsti el. laiškus apie apleistus pirkinių krepšelius? - App - Uploads - 2020 - 03 - Agent Email Templates Settings.jpg
Išsisaugokite mūsų el. laiškų šablonus ir išsiųskite juos vienu spustelėjimu tiesiai iš „LiveAgent“ valdymo skydelio

Elektroniniai laiškai apie paliktus pirkinių krepšelius yra vieni iš efektyviausių, pajamas generuojančių elektroninių laiškų, kuriuos rinkodaros specialistai gali siųsti savo potencialiems klientams. „Moosend“ duomenimis, 45 % visų krepšelio atsisakymo el. laiškų yra atidaromi, 21 % visų krepšelio atsisakymo el. laiškų yra paspaudžiami, o 50 % šių paspaudimų veda prie pratęsto pirkimo. Tai reiškia, kad galite susigrąžinti beveik 11 % pirkėjų, tiesiog primindami jiems apie paliktus krepšelius.

5 geriausios strategijos, kurias galite naudoti el. laiškuose dėl apleistų pirkinių krepšelių

  1. Patraukli temos eilutė: 64 % žmonių nusprendžia, ar atidarys el. laišką, tik pagal temos eilutę. Būtinai sukurkite nepriekaištingas temos eilutes, nes tai gali būti vienintelė galimybė patraukti klientų dėmesį perpildytoje pašto dėžutėje.
  1. Personalizavimas: suasmeninti el. laiškai visada pasižymi geresniais atidarymo ir paspaudimų rodikliais. Laiškus apie paliktus krepšelius galima suasmeninti kreipiantis į klientą vardu ir išvardijant prekes, kurias jis paliko savo krepšelyje.
  1. Laikas ir dažnumas: apsvarstykite galimybę sukurti trijų el. laiškų seką, kad vėl užmegztumėte ryšį su krepšelio atsisakiusiais pirkėjais ir nustatykite, kad pirmasis el. laiškas būtų išsiųstas per pirmąją valandą nuo krepšelio atsisakymo. Bendrovės „Barilliance“ atliktas tyrimas parodė, kad išsiuntus pirmąjį el. laišką idealiu laiku galima pasiekti 20,3 % konversijos rodiklį.
  1. Nedidelio įpareigojimo CTA: pateikite aiškų raginimą atlikti veiksmą, vengdami tokių žodžių kaip „pirkite“ ir „apmokėkite“. Vietoj to rekomenduojama naudoti mažiau įpareigojančias alternatyvas, pavyzdžiui, „Grįžti į krepšelį“, „Peržiūrėti krepšelį“, „Dar kartą pažvelkite“ ir pan.
  1. Socialinis įrodymas: kadangi 91 % žmonių reguliariai arba retkarčiais skaito atsiliepimus internete, įrodyta, kad socialinis patvirtinimas daro įtaką sprendimams pirkti internetu. Naudokite atsiliepimus ir rekomendacijas, kad įgytumėte pasitikėjimo ir patikimumo bei įtikintumėte neįtikinamuosius.
Apleisto pirkinių krepšelio pavyzdys – „Sephora“
„Sephora“ el. laiškas apie pirkinių krepšelio apleidimą

El. laiško apie atmestą pirkinių krepšelį temos eilutės idėjos

  • Jūsų krepšelyje esančias prekes išsaugojome už jus.
  • [Įmonės] pirkinių krepšelyje palikote kelias prekes.
  • Krepšelyje esančios prekės laukia jūsų.
  • [Vardeni], jūsų krepšelis netrukus bus panaikintas.
  • 3…2…1 laikas bėga. Griebkite savo [produktą] dabar!
  • Liko tik keletas [prekių], [Vardeni]. Įsigykite savo.
  • Ei, prekė beveik išparduota.
  • Įsigykite [produktą], kol nevėlu.
  • Ar jums pavyks? Jūsų krepšelis netrukus išnyks.
  • Krepšelis išnyks po 10…9…8…
  • Netrukus prarasite savo krepšelį…
  • Gali nepavykti išlaikyti jūsų krepšelio – paskutinis šansas!
  • Liko [X] dienos: užbaikite savo pirkinių krepšelį dabar.
  • Liko tiek nedaug…
  • Ar pamiršote apie mus, [Vardeni]? 😱
  • [Vardeni], jūsų krepšelis nesupranta, kur pradingote.❤️
  • Jūsų krepšelis PRIVERTĖ mus išsiųsti šį priminimą. 🙂
  • Ar šis vežimėlis priklauso jums, [Vardeni]?
  • [Vardeni], neleiskite, kad [produktas] nuo jūsų pabėgtų.
  • [Vardeni], girdėjome, kad jus domina [produktas].
  • [Vardeni], ar išlaikyti jums [produktą]?
  • Ei, [Vardeni], kur dingote?
  • [Vardeni], nuėjote taip toli, nepasiduokite!
  • Grįžkite ir sutaupykite. Nuolaida viduje!
  • X % nuolaida mano pirkinių krepšeliui? Labai ačiū!
  • [Vardeni], nemokamas pristatymas jūsų krepšelio prekėms!
  • Užbaikite pirkimą ir gaukite X % nuolaidą.
  • Pasinaudokite X % nuolaida savo krepšeliui, kol nevėlu.
  • Ar X % nuolaida jūsų krepšeliui padės apsispręsti?

10 apleisto pirkinių krepšelio el. laiško šablono pavyzdžių

Sukurti dėmesį patraukiančius ir konvertuojančius el. laiškus apie paliktus krepšelius gali būti iššūkis. Pateikiame 10 pagrindinių el. laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti el. pašto rinkodaros kampanijose, kad pagerintumėte krepšelio palikimo rodiklį ir susigrąžintumėte krepšelius palikusius potencialius pirkėjus ir klientus.

El. laiško šablonas „Džiaugiamės galėdami padėti“


Hi [Name],

I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.

I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.

I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:

RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]

El. laiško šablonas „Nemokamas pristatymas“


[Name], your favorites can be shipped to you for FREE!

Did you know that you’re eligible for free shipping?

Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.

[cart details]

FINISH CHECKING OUT

Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.

El. laiško šablonas „Nuolaidos pasiūlymas“


Hey [Name],

We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.

Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …

TAKE ME BACK TO MY CART

Here’s a reminder of what you added to your cart:

[cart details]

Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]

El. laiško šablonas „Laikas tiksi“


[Name],

Did you leave something behind?

Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.

Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.

[countdown timer]

[cart details]

RESTORE MY CART

Don’t miss this opportunity.

El. laiško šablonas „Griebkite šį pasiūlymą“


Hi [Name],

What happened? You almost ordered:

[cart details]

We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:

BACK TO [NAME’S] CART

P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.

El. laiško šablonas „Kviečiame žvilgtelėti“


Hi [Name],

It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.

[cart details]

GET MY BAG

Here are some recommendations. Just for you.

[personalized product recommendations]

Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].

El. laiško šablonas „Sužinokite, ką sako kiti“


Hey [Name],

Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?

[Cart details]

RETURN TO CHECKOUT

If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:

[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]

Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!

El. laiško šablonas „Išsaugojome jūsų prekes“


Hey [Name],

Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)

Here’s what you picked:

[cart details]

VIEW MY CART

If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.

P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]

El. laiško šablonas „Puikus pasirinkimas“


Hey [Name],

This is [Name] from [Company]. How’s it going?

I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?

By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!

If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:

RETURN TO MY CART

I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]

El. laiško šablonas „Atgal į savo krepšelį“


Hey [Name],

Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.

Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.

TELEPORT TO YOUR CART

If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Frequently asked questions

Ar verta mažinti krepšelio palikimo rodiklį?

Į šį klausimą yra tik vienas atsakymas – taip! Remiantis duomenimis apie pirkinių krepšelio atsisakymą, e. prekybos prekių ženklai praranda 18 mlrd. dolerių metinių pardavimo pajamų, nes potencialūs klientai palieka parduotuves neužbaigę užsakymų (šaltinis). Priedu prie krepšelio atsisakymo lygio mažinimo, taip pat turėtumėte sutelkti dėmesį į išsamios krepšelio palikimo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą.

Koks yra vidutinis krepšelio palikimo rodiklis?

Tai gali nustebinti, tačiau vidutinis krepšelio atsisakymo rodiklis visose pramonės šakose yra beveik 70 %. 7 iš 10 potencialių klientų nebaigia pirkimo proceso (šaltinis). Tai nereiškia, kad yra gerai, jei jūsų rodiklis siekia pastarąjį, tačiau galite būti tikri, kad tai normalus iššūkis, su kuriuo susiduria kiekvienas e. prekybos verslas.

Kiek „Tęskite savo pirkimą“ el. laiškų turėčiau siųsti?

Siųskite vieną el. laišką, primindami potencialiam klientui apie jo krepšelyje esančias prekes, bet nebūkite pernelyg įkyrūs ar nepageidaujami. Juk nenorite, kad vertingi kontaktai atsisakytų jūsų rinkodaros pranešimų vien dėl to, kad esate pernelyg įkyrūs.

Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai