Papildomų ir kryžminių pardavimų el. laiškų šablonai - patarimai ir strategijos kaip padidinti pardavimus naudojant el. laiškus. Siūlomi efektyvūs el. laiško šablonai ir svarbiausi pardavimo privalumai.
Gali būti, kad nežinote kryžminio ir papildomo pardavimo sąvokų arba painiojate šias dvi sąvokas. Tačiau norime pasidalyti keliais paprastais patarimais: abu šie būdai padės jums generuoti daugiau pardavimų. Šias strategijas naudoja beveik visos internetinės parduotuvės, todėl turėtumėte naudoti ir jūs!
Jei esate pirkę internetu, tikrai jau esate susidūrę su įvairiomis kryžminio ir papildomo pardavimo strategijomis. Kai kurias iš jų galbūt pastebėjote, tačiau daugelis jų yra tokios subtilios, kad galiausiai tik belieka stebėtis, kaip baigus pirkimo procesą yra išleidžiama tiek daug pinigų, nors norėta pirkti tik vieną prekę.
Kryžminis pardavimas – tai siūlymas (potencialiam) klientui produkto, kuris eina kartu su pradiniu produktu, kurį jis ketina įsigyti. Pavyzdžiui, jei klientas perka kompiuterio pelę, siūlymas įsigyti naują pelės kilimėlį arba klaviatūrą būtų kryžminis pardavimas.
Papildomas pardavimas – nors prigijęs pavadinimas gali supainioti, visgi tai rinkodaros ir pardavimo būdas, kai potencialiam klientui ar pirkėjui siūlomas brangesnis jo perkamo produkto ar paslaugos variantas. Tai gali būti, pavyzdžiui, planas su daugiau funkcijų ar kitas priedas.
Šiuose apibrėžimuose minimi klientai ir potencialūs klientai: reikia atsižvelgti į tai, kad šie metodai naudojami ne tik su esamais klientais. Tokius metodus taip pat galite naudoti siekdami paskatinti potencialius klientus išleisti daugiau.
Norėdami užtikrinti, kad kryžminio ir (arba) papildomo pardavimo veikla duotų rezultatų, laikykitės šių dviejų auksinių taisyklių:
Kryžminiams pardavimams: prekės turi būti viena kitą papildančios. Siūlomi produktai ar paslaugos turi būti suderinami tarpusavyje. Kaip minėta, jei jūsų klientas perka kompiuterių priedus, nesiūlykite jam kitų nesusijusių elektronikos gaminių, pavyzdžiui, skrudintuvų ar trintuvų.
Papildomiems pardavimams: produktai turėtų suteikti papildomos vertės. Siūlomi produktai ar paslaugos turi turėti gerokai didesnę vertę, nes vartotojui suteikiama papildomos naudos. Pavyzdžiui, jei jūsų klientas ketina įsigyti telefoną, galite jam pasiūlyti patobulintą modelio versiją (su didesne atmintimi, geresnės kokybės kamera, geresne baterijos veikimo trukme ir pan.)
Ženklus pardavimų padidėjimas: įgyvendinus kryžminio pardavimo strategijas, pardavimai gali padidėti iki 30 %, o tai yra reikšmingas skaičius, kuris daugumai įmonių gali būti labai svarbus.
Vertės vartotojams užtikrinimas: siūlydami savo klientams asmeniškesnius produktus, jie bus labiau patenkinti jūsų verslu. Klientams patinka išskirtinis dėmesys, nes tai rodo, kad įmonei rūpi pažinti juos ir jų interesus.
Pirkėjų lojalumo didinimas: kai patenkinsite visus savo klientų poreikius, jie taps lojalesni jūsų įmonei. Jie grįš pirkti kitų jūsų produktų, nes žinos, kad galės rasti viską, ko ieško.
Taigi, koks geriausias būdas kryžminiam ir papildomam pardavimui? Vienas geriausių būdų – pranešti klientams apie aktualius pasiūlymus el. laiškais. Toliau surinktos el. laiškų temų eilutės ir el. laiškų šablonai padės jums įsivažiuoti.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Free 14-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
Norėdami užtikrinti, kad jūsų papildomo ir kryžminio pardavimo strategijos būtų veiksmingos, turite suasmeninti pranešime pateikiamą pasiūlymą. Nesistenkite kryžmiškai parduoti visko visiems, nes tai paprasčiausiai neveiks. Pasiūlymą pritaikykite prie dabartinių ar ankstesnių kliento pirkinių ir jo pageidavimų. Jūsų el. laiške taip pat turėtų būti kitų rekomenduoti savo klientams ar potencialiems klientams norimų prekių nuotraukų – nepasikliaukite vien tekstu.
Nes tai turės teigiamos įtakos jūsų įmonės veiklos rezultatams. Pardavimo padidinimas ir kryžminis pardavimas – tai strategijos, kurios gali padėti jums paprastai ir praktiškai padidinti pardavimus. Pagrindinis šių metodų privalumas yra tas, kad pardavimo procesas yra 100 % suasmenintas, o klientai jaučia, kad tikrai darote viską, kad pagerintumėte jų patirtį ir palengvintumėte jų gyvenimą.
Pardavimo ir kryžminio pardavimo rezultatai priklauso nuo daugelio veiksnių. Todėl vienoms įmonėms tai sekasi geriau nei kitoms. Pavyzdžiui, maždaug 35 % „Amazon“ pajamų gaunama iš kryžminio pardavimo (šaltinis), todėl akivaizdu, kad šis metodas jiems pasiteisina.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Klientų aptarnavimo komandos gali būti vidinės arba išorinės. Vidinė komanda suteikia geresnę kontrolę, o išorinė gali būti ekonomiškesnė. Svarbu atsižvelgti į produktą ir poreikius.
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Tekste aptariama klientų valdymo programinė įranga, jos privalumai ir trūkumai bei geriausios praktikos. Siekiant užtikrinti efektyvų darbą su klientais, reikia suprasti potencialių klientų tapatybę ir laikytis griežtų privatumo įstatymų. Be to, svarbu apmokyti agentus, sukurti darbų srautus, automatizuoti procesus ir pasirinkti tinkamą programinę įrangą, atsižvelgiant į organizacijos tipą ir apimtį.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip geri santykiai su klientais ir jų lojalumo ugdymas yra svarbūs verslo sėkmei. Puikus klientų aptarnavimas, atsižvelgiant į reagavimą, greitumą ir mandagumą, yra svarbiausias veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo ir pasitikėjimo verslu. Straipsnyje taip pat pateikiami klientų aptarnavimo patarimai ir konkretūs įrankiai, tokiu kaip LiveAgent programa. Klientų atsiliepimai yra vertingi, kadangi padeda suprasti savo klientų nuomones apie produktus ir paslaugas, o tai galima panaudoti siekiant tobulinti savo veiklą.
The psychology of consumers involves studying how they select different products, services, and brands, as well as their behaviour when shopping in physical stores or online. The goal of studying consumer behaviour is to better understand their psychology and motivations for purchasing products or services. When a business understands its consumers, it can tailor all aspects of its operations to their needs, including marketing campaigns, sales methods, and customer service, leading to increased revenue and customer loyalty. Attention to detail in marketing details can also have a significant impact on consumer behaviour, as seemingly minor changes in colour, text, or symbolism can make all the difference. Companies must focus on the benefits that their products or services bring to their customers to foster long-term loyalty.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team