Ieškote „Qonvo“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Qonvo“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote galingos „Qonvo“ alternatyvos, suteikiančios daugiau galimybių bendrauti su klientais? „LiveAgent“ yra tinkamas pasirinkimas jūsų verslui.

Puiki bilietų sistema, svarbiausių komunikacijos kanalų aprėptis ir paprastas naudojimas yra tai, dėl ko „LiveAgent“ galime pavadinti geriausia pagalbos centro įranga.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Aptarnavimas skambučių centre

Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat suteikia skambučių centro integraciją. Tai nustatoma greitai ir lengvai!

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams

„Qonvo“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Qonvo
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Qonvo doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Qonvo doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Qonvo doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can reQonvoer for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Qonvo doesn't offer Self-Service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Qonvo doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Qonvo doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Qonvo doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Qonvo doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Qonvo doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Qonvo doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Qonvo offers automation and rules in plan for $459/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Qonvo offers API functions in plan for $459/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Qonvo doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Qonvo doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Qonvo offers unlimited history in plan for $49/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Qonvo doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Qonvo doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Qonvo doesn't offer unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Qonvo doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
Qonvo offers unlimited 24/7 support in plan for $459/month.
app installation - illustration

Galinga „Qonvo“ alternatyva

„LiveAgent“ suteikia jums viską, kad galėtumėte geriau aptarnauti klientus ir sutelkti dėmesį į svarbius dalykus.

Suteikite aptarnavimą naudodami galingus įrankius, pvz., el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus („Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“), skambučių centrą ir žinių bazę. Viskas tvarkoma naudojant patikimą bilietų sistemą, todėl jums nereikia jaudintis dėl chaotiškos komunikacijos.

Greičiausias tiesioginis pokalbis internetu

Tiesioginis pokalbis yra esminis ir vienas naudingiausių bendravimo su klientais įrankių. Viskas susiję su momentiniu bendravimu, todėl jis turi būti greitas.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Tai iš tiesų leidžia suteikti greitą aptarnavimą.

Watch the website loading time
Savings illustration

Gaukite daugiau, mokėkite mažiau

Nemokėkite už programinę įrangą, kuri neatlieka visko, ko jums reikia. Įsigykite programinę įrangą, siūlančią įvairius įrankius už puikią kainą.

„LiveAgent“ turi tris puikius mokamus planus, kuriuose yra įrankių, funkcijų ir integracijų, palengvinančių jūsų darbo eigą. Tereikia išsirinkti sau tinkamiausią. Peržiūrėkite mūsų mokamus planus ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

man and woman winners-illustration

Pasiruošę gauti ir nuveikti daugiau?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

 

Palyginkite mus su kitais sprendimais

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Qonvo“ alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x