Kas yra VoIP skambučių įrašymas?
Paprastai tariant, VoIP skambučių įrašymas reiškia tą patį, ką sufleruoja pavadinimas. Įrašas gali būti išsaugotas tokiais formatais kaip MP3. Tada galite naudoti paslaugą kaip Rev.com, kad transkribuoti VoIP skambučio įrašą į tekstą.
Yra du būdai, kaip įrašyti VoIP skambučius, atsižvelgiant į jūsų VoIP (angl. Voice over Internet Protocol) technologiją ir įmonės politiką.
Rankinis VoIP skambučių įrašymas
Rankinis metodas reiškia, kad darbuotojas nusprendžia, ar įrašyti savo VoIP skambučius, paspausdamas įrašymo mygtuką. Ši parinktis yra geras būdas, jei norite paprašyti leidimo kiekvieno skambučio metu prieš įjungdami VoIP skambučių įrašymą.
Automatinis skambučių įrašymas
Kai kurios įmonės pasirenka įrašyti visus VoIP telefono skambučius (t. y. įeinančius ir išeinančius skambučius). Telefono sistema paprastai iš anksto praneša klientams, kad įeinantys skambučiai bus įrašomi „mokymo tikslais“. Vadovai kartais naudoja automatinį įrašymą ir klientų ginčams spręsti.
Kaip nustatyti VoIP skambučių įrašymąv
VoIP skambučių įrašymo nustatymas skiriasi priklausomai nuo konkrečios naudojamos technologijos. Norėdami pradėti, atlikite toliau nurodytus veiksmus.
- Nustatykite savo VoIP skambučių įrašymo poreikius
Skambučiams įrašyti naudojama skaitmeninė saugykla, o kai kurie klientai gali nesutikti, kad būtų įrašomas telefono skambutis. Todėl protinga parengti įmonės gaires, kada ir kaip bus įrašomi skambučiai.
- Patikrinkite įrašymo funkcijas VoIP platformose
Kitas žingsnis yra patikrinti, ar nėra konkrečių įrašymo funkcijų, pasiekiamų VoIP platformose. Pavyzdžiui, jei planuojate įrašyti daug VoIP skambučių, patikrinkite, kurios VoIP platformos palaiko didelį įrašų skaičių ir kiek mokėsite už skambučių įrašus.
- Patikrinkite nešiojamojo kompiuterio suderinamumą
Daugelis VoIP paslaugų teikėjų siūlo įrašymą VoIP vartotojams nešiojamajame kompiuteryje.
- Pažiūrėkite, ar jūsų įrenginys palaikomas
Kreipkitės į savo VoIP paslaugų teikėją, kad sužinotumėte, ar jis palaiko mobiliuosius įrenginius. Pavyzdžiui, jei jūsų darbuotojai mėgsta naudoti „Android“ telefonus, patikrinkite, ar nėra „Android VoIP“ palaikymo. Norėdami patikrinti VoIP įrangos kokybę, patikrinkite, ką esami klientai sako apie įrašymo naudojimą. Pavyzdžiui, „TrustPilot“ arba „Capterra“ ieškokite VoIP paslaugų teikėjo ir sužinokite, kokius atsiliepimus žmonės palieka apie savo VoIP programas.
- VoIP skambučių įrašymo nustatymas
Šiame etape turite patikrinti įrašymo įrangos garso kokybę. Norėdami tai padaryti, atlikite kokybės kontrolės testų seriją, kai vienas darbuotojas imituoja klientų skambučius pardavimo komandai (t. y. įeinančius skambučius). Taip pat patikrinkite, ar išeinantys skambučiai yra tinkamai įrašyti.
No limit on the number of recordings
LiveAgent offers unlimited call recordings that can be safely stored in your account.
Ar galima įrašyti pokalbį su įmone?
Prieš naudojant skambučių įrašymo įrangą, reikia atsiminti keletą taisyklių.
- Visų šalių sutikimas įrašyti skambučius
„HubSpot“ duomenimis, trylikoje JAV valstijų, įskaitant Kaliforniją, Konektikutą, Delaverą, Floridą ir Montaną, prieš įrašant skambutį reikalaujama visų šalių sutikimo. Jei daugiausia skambinate žmonėms iš šių valstijų, prieš įrašydami skambučius būtinai paprašykite leidimo. Kai kurios kitos šalys už JAV ribų taip pat reikalauja visų sutikimo. Jei įrašote skambučius su žmonėmis Kanadoje, Vokietijoje ir Europoje, įsitikinkite, kad gavote leidimą.
- Vienos šalies sutikimas
Kai kurios JAV valstijos, pvz., Alabama, Aliaska ir Koloradas, leidžia įrašyti skambučius, jei viena šalis sutinka su skambučio įrašymu.
Paprastai prieš įrašant telefono pokalbį geriausia paprašyti leidimo. Jei neprašysite leidimo, jūsų įmonė gali prarasti savo reputaciją dėl puikaus klientų aptarnavimo.
Ar turite pasakyti, kad klientų skambučiai yra įrašomi?
Kiekviena įmonė turi skirtingą požiūrį, kaip informuoti klientus apie skambučių įrašymą. Apskritai yra du būdai.
Kai gaunami skambučiai, IVR meniu įrašas informuoja klientus, kad skambučiai įrašomi mokymo tikslais. Pateikdami pranešimą informuojate klientus kiekvieno skambučio metu
- Pranešimas prieš skambutį
Alternatyvus būdas yra paprašyti savo darbuotojų, įskaitant pardavimų atstovus ir klientų aptarnavimo komandas, paprašyti leidimo prieš įrašant kiekvieną skambutį.
- Leidimo prašymas
Prieigos kontrolė tampa būtina, jei skambučius įrašote įvairiais tikslais (pvz., mokymo tikslais, teikiant įžvalgas rinkodaros komandai). Į klientų skambučius dažnai įtraukiama neskelbtina informacija, pvz., kliento vardas, adresas, telefono numeris ir kredito kortelė. Įsitikinkite, kad savo VoIP įrašymo įrenginį apsaugote slaptažodžiais ir kitomis saugos priemonėmis.
VoIP skambučių įrašymo privalumai įmonėms
Naudodami VoIP įrašymo įrenginį galite gauti daug privalumų. Šiame skyriuje apžvelgsime dažniausius.
Mokymo tikslai
Įrašę ginčus su klientais pokalbio metu, galite šią medžiagą panaudoti klientų aptarnavimo mokymuose darbuotojams. Klientus aptarnaujančio agento skambučio įrašymas gali suteikti įžvalgų, kaip išspręsti problemas. Taip pat galite gauti vertingų įžvalgų pardavimų atstovų mokymams.
Pardavimų įžvalgos
Kiekviename skambutyje su jūsų įmonės pardavimų atstovais galima išgirsti klientų istorijų ir gauti naudingų įžvalgų. Pavyzdžiui, galite pastebėti, kad konkrečios informacijos iš ankstesnių pokalbių paminėjimas padeda sukurti teigiamą įspūdį klientui. Naudokite ryšių su klientais valdymą (CRM), kad gautumėte įžvalgų, pokalbių istorijos apžvalgą ir kitą svarbią informaciją bei dabartinę būseną po kiekvieno pardavimų skambučio.
Rinkodaros įžvalgos
Rinkodaros komanda gali nelabai dažnai susitikti su klientais, todėl naudinga jai suteikti prieigą prie skambučių įrašų, kad rinkodara būtų pagrįsta tikra klientų nuomone.
Skambučių įrašų naudojimas mokymo ir instruktavimo programoje yra puiki priemonė. Labai svarbu perklausyti kelis skambučių įrašus, kai vadybininkas nusprendžia įvertinti klientų aptarnavimo agento darbą. Jei kyla tam tikrų problemų, galite surengti papildomus mokymus ir paprašyti agento atsisiųsti gerai įvertintus skambučių su klientais įrašus.
Choose a VoIP partner
LiveAgent currently hosts over 50 integrations with leading VoIP providers.
Kaip galiu neleisti kam nors įrašyti mano telefono skambučių?
VoIP įrašymo naudojimas yra naudingas, tačiau ne kiekvienas klientas mėgsta, kad jų skambutis būtų įrašytas. Štai kodėl VoIP įrašymo įrangos lankstumas yra labai svarbus. Prieš pirkdami savo įmonei VoIP įrašymo įrenginį, patikrinkite jo galimybes.
Išjunkite automatinį skambučių įrašymą
Kai kurie VoIP pardavėjai suteikia galimybę išjungti automatinį skambučių įrašymą. Nors įrašyti VoIP skambučiai yra naudingi, išlaikyti puikų klientų aptarnavimą yra dar svarbiau. Kai klientai prašo sustabdyti įrašą, stenkitės patenkinti jų prašymą.
Pasiūlykite alternatyvą
Jei klientui nepatinka skambučio įrašymas, pasiūlykite alternatyvų. Pavyzdžiui, įmonės savininkas gali nurodyti savo pardavimų atstovams nukreipti klientus į internetinių pokalbių paslaugą arba pasiūlyti išsiųsti el. laišką.
Aktyvaus VoIP įrašymo lankstumas
Aktyvus VoIP įrašymas apima pokalbio telefonu garso kopiją, skirtą saugojimui. Patikrinkite, ar jūsų VoIP paslaugų teikėjas leidžia išjungti šią funkciją.
Galiausiai galite atsisakyti dalyvauti pokalbyje telefonu, jei neįrašote skambučio. Dauguma įmonių siekia išlaikyti aukštą klientų patirties lygį. Jei mintis įrašyti skambučius kelia nepatogumų, patikrinkite, ar įmonė jums padės kitu būdu, pavyzdžiui, el. paštu.
All-in-one customer software
Sign up for a free 14-day trial and discover all that LiveAgent has to offer.
Frequently Asked Questions
Kas yra VoIP skambučių įrašymas?
VoIP skambučių įrašymas yra verslo telefono skambučių, įskaitant kai kuriais atvejais konferencinius skambučius, įrašymas, siekiant pagerinti įmonės veiklą. Galite naudoti skambučių įrašus, kad spręstumėte ginčus su klientais, pagerintumėte klientų aptarnavimo atstovo darbą.
Kaip nustatyti VoIP skambučių įrašymą?
Konkretūs „VoIP“ skambučių įrašymo nustatymo veiksmai skiriasi priklausomai nuo jūsų įdiegtos VoIP skambučių įrašymo įrangos. Pavyzdžiui, galite turėti galimybę rankiniu būdu įrašyti konkrečius skambučius arba automatiškai įrašyti visus verslo telefono skambučius.
Ar galima įrašyti pokalbį su įmone?
Daugelyje JAV valstijų ir pasaulio šalių skambučius galima įrašyti naudojant VoIP skambučių įrašymo programinę įrangą. Tačiau prieš įrašydami verslo telefono skambučius būtinai paprašykite leidimo.
Ar turite pasakyti klientams, kad skambučiai yra įrašomi?
Apskritai rekomenduojama įspėti klientus, kad visi jūsų verslo telefono skambučiai bus įrašyti. Jei reikia teisinės konsultacijos šia tema, kreipkitės į kvalifikuotą teisės specialistą.
Kuo VoIP skambučių įrašymas naudingas įmonėms?
VoIP skambučių įrašymas turi daug privalumų. Pavyzdžiui, norėdami gauti klientų atsiliepimus, galite naudoti skambučių įrašus. Šios klientų istorijos gali būti naudojamos pardavimų atstovų mokymuose ir rinkodaros kampanijose. Be to, įrašyti verslo telefono skambučiai yra vertingi vykdant klientų aptarnavimo atstovų mokymus.
Kaip neleisti kam nors įrašyti mano skambučių?
Paprašykite įmonės sustabdyti jūsų skambučio įrašymą. Jei įmonė reikalauja turėti telefono įrašus, apsvarstykite galimybę nutraukti pokalbį. Esant tokiai situacijai, geresnis sprendimas gali būti susisiekti su įmone asmeniškai arba el. paštu.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien
The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.
„LiveAgent“ premijų už klaidas programa
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema su daugybe funkcijų ir integracijų, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Tai gali sumažinti bilietų apkrovas ir padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Nemokama bandomoji versija.