Kas yra klientų aptarnavimo mokymai?
Jei įmonės gali viršyti klientų lūkesčius, jos teikia puikų klientų aptarnavimą. Klientų aptarnavimo atstovų mokymai, arba CST, yra klientų atstovų mokymas komunikuoti pozityviai, teikti naudą ar bendrauti su piktu klientu.
Jie įgyja naujų įgūdžių ar informacijos apie produktus ar paslaugas, kad padidintų klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Klientų atstovai tampa profesionalesni ir labiau apmokyti. Tai taip pat gali padėti verslui padidinti pardavimus, pajamas ir sumažinti išlaidas.
Frequently asked questions
Kas yra klientų aptarnavimo mokymai?
Klientų aptarnavimo atstovų mokymai (CST) – tai mokymai organizacijos darbuotojams, kurių tikslas – tobulinti jų žinias, įgūdžius ir kompetencijas, kurios padidins klientų pasitenkinimą. Kiekvienas darbuotojas, palaikantis ryšį su klientu, turėtų būti apmokytas, ypatingą dėmesį skiriant klientų aptarnavimo komandai.
Kas turėtų dalyvauti klientų aptarnavimo mokymuose?
Kiekvienas darbuotojas, turintis kontaktą su klientu, turėtų dalyvauti klientų aptarnavimo atstovų mokymuose, nepriklausomai nuo to, ar tai būtų asmuo, dirbantis klientų aptarnavimo komandoje, ar rinkodaros skyriaus narys, ar asmuo, dirbantis organizacijos biuro registratūroje. Kiekvienas jų turi pagrindinių žinių, kurios kliento akyse padeda įvertinti organizacijos profesionalumą.
Kokie yra klientų aptarnavimo mokymų tipai?
Yra įvairūs klientų aptarnavimo atstovų mokymų tipai. Pirmasis yra instruktoriaus vadovaujamas mokymas. Ši forma yra labai interaktyvi ir leidžia kalbėtis bei dalytis žiniomis. Kitas pavyzdys yra internetinis seminaras, kuris yra labiau vienpusis, tačiau dalyviai paprastai gali užduoti klausimus ir diskutuoti raštu. Kita forma – el. mokymasis, kurį galima atlikti individualiai namuose. Toliau – mentorystė. Šiuo atveju dažniausiai atliekame darbas 1 su 1. Be to, turime instrukcijas, paaiškinančias, kaip atlikti darbą. Elektroninė produktyvumo pagalbos sistema (EPSS) padeda darbuotojams įgyti techninių įgūdžių, reikalingų puikiam klientų aptarnavimui.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Vidinė klientų aptarnavimo komanda turi privalumus, tokius kaip produkto išmanymas ir greitesnis grįžtamasis ryšys. Tačiau išorinės komandos gali būti naudingos atliekant specializuotus darbus ir sutaupant laiką.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.
20 Svarbiausių Klientų Metrikų, Kurias Reikia Išmatuoti
Klientų požiūris ir įsitraukimas, sutarties nutraukimas, klientų išlaikymo santykis ir nukreipimo santykis yra svarbios veiklos metrikos. Atviri atvejai, kontaktų ir sprendimų santykis, aptarnavimo lygis ir neišspręsti bilietai taip pat yra vertingi metrikos. Vidutinis atsakymo greitis, pirmojo atsakymo laikas, vidutinis sprendimo laikas ir vidutinė pokalbio trukmė yra eksploatavimo metrikos. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir patirkite geriausią klientų aptarnavimą.