Kas yra progresyvus rinkiklis?
Progresyvinis rinkiklis – tai automatinio rinkiklio sistema, plačiai naudojama išeinančių skambučių centruose. Progresyvaus automatinio rinkimo metodas automatizuoja išeinančių telefono skambučių procesą, todėl skambučių centro agentams nereikia rankiniu būdu rinkti kiekvieno numerio iš kontaktų sąrašo. Progresyviosios rinkimo sistemos laikomos tarpine grandimi tarp rankinio rinkimo ir nuspėjaniojo rinkimo sprendimų.
Pagrindinis skirtumas, skiriantis progresyviojo rinkimo sistemas nuo nuspėjančiojo rinkimo sistemų, yra tas, kad progresyviojo rinkimo sistema laukia, kol agentas baigs savo dabartinį skambutį, ir tik tada renka kitą numerį. Be to, ji renka tik vieną numerį kiekvienam turimam kontaktų centro agentui. Pvz., jei yra 10 laisvų agentų, rinkiklis atlieka 10 skambučių. Naudojant laipsniško rinkimo režimą, sistema analizuoja skambučių statistiką, pavyzdžiui, sujungimo dažnį ir nutraukimo dažnį, kad nustatytų rinkimo tempą.
Kartu su automatinio atsakiklio aptikimo funkcija ir galimybe atrinkti užimtus signalus ir atjungtus numerius, progresyvioji rinkimo programinė įranga užtikrina, kad agentai būtų sujungti tik tada, kai linijos gale aptinkamas žmogus. Kadangi agentai gali iš karto įsitraukti į skambutį kai tik kas nors atsiliepia, taip išvengiama ragelio padėjimo. Kita vertus, naudojant progresyvius rinkiklius, gali pailgėti agento nieko neveikimo laikas, o tai reiškia mažesnį agento produktyvumą, palyginti su galios rinkikliais ir snuspėjančiaisiais rinkikliais.
Progresyvūs rinkikliai gali būti naudojami įvairiose pramonės šakose įvairiems tikslams, įskaitant išeinančius pardavimus, telemarketingą, išieškojimą, klientų aptarnavimo tolesnio pasiteiravimo skambučius ir kt. Kadangi progresyvinių rinkiklių rinkimo sparta yra mažesnė palyginti su prognozuojamaisiais rinkikliais, jie laikomi mažiau efektyviu rinkimo režimu ir nerekomenduojami naudoti tais atvejais, kai agentams reikia atlikti išeinančius skambučius šimtams ar tūkstančiams kontaktų.
Progresyvių rinkiklių privalumai
Didesnis agentų efektyvumas
Kadangi progresyvieji rinkikliai numerius renka automatiškai ir filtruoja užimtas linijas, atsakiklius ir atjungtus numerius, agentams nereikia gaišti laiko rankiniam rinkimui ir nesėkmingiems skambučiams.
Mažiau ragelio padėjimų
Kadangi progresyvieji rinkikliai užtikrina agento pasiekiamumą (visada yra laisvas agentas, pasiruošęs priimti skambutį, kai tik jis sujungiamas), jie sutrumpina laukimo laiką ir sumažina nutrauktų skambučių skaičių, palyginti su nuspėjančiaisiais rinkikliais.
Geresnė tikslų konversija
Sumažėjęs skambučių nutraukimas reiškia geresnį skambučių sujungimo santykį ir ilgesnį agento laiką pokalbiams, o tai gali padidinti tikslų konversijos rodiklius (pardavimai, išieškojimai ir kt.) ir klientų pasitenkinimą.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently asked questions
Kaip veikia progresyvusis rinkiklis?
Progresyvus rinkiklis (angliškai Progressive dialer) automatiškai renka telefono numerius iš duomenų bazės ir sujungia agentus su skambučiais tik tada, kai aptinkamas tikras kontaktas, apeinant užimtas linijas, autoatsakiklius ir neatsiliepiančius numerius. Progresyvaus išeinančio rinkimo režimu sistema laukia, kol skambučių centro agentas baigs savo dabartinį skambutį, ir tik tada pereina prie kito numerio rinkimo (ir kiekvienam agentui renka tik vieną numerį)..
Kada savo kontaktų centro sprendime naudojamas progresyvusis rinkiklis, o ne nuspėjantysis rinkiklis?
Nuspėjantieji rinkikliai puikiai tinka didelėms išeinančių skambučių centrų komandoms ir proaktyvioms išeinančių skambučių kampanijoms, skirtoms telemarketingui, pardavimams, rinkos tyrimams ir išieškojimams, tačiau progresyvūs rinkikliai gali būti geresnis variantas mažoms ir vidutinio dydžio komandoms, neturinčioms tiek daug agentų, kurie galėtų palaikyti nuspėjančiojo rinkimo režimą. Progresyvieji rinkikliai taip pat geriau tinka B2B vykdomiems skambučiams, nes tokio tipo skambučių sėkmės koeficientas paprastai yra didesnis dėl mažesnio skaičiaus ragelio numetimų ir geresnio atsakymų į skambučius skaičiaus (daugiau kaip 80 %).
Ar galiu su „LiveAgent“ naudoti progresyvųjį rinkiklį?
Nors „LiveAgent“ skambučių centro sprendimas apima ir įeinančių skambučių centro, ir išeinančių skambučių funkcijas, šiuo metu jis nesiūlo progresyvaus išeinančių skambučių rinkiklio. Vietoj to, jo žiniatinklio versija suteikia galimybę skambinti bet kuriuo numeriu internete. Naudodami skambinimo paspaudimu parinktį agentai gali inicijuoti išeinančius skambučius tiesiai iš „LiveAgent“ valdymo skydelio naršydami jūsų potencialių klientų svetaines.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir kt. Įmonė siūlo kursus ir be jų. Taip pat yra bendradarbiavimo ir pagalbos portalai. Jie pasiūlo naujausius naujienų apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas. Visos teisės saugomos Quality Unit, LLC. Taisyklės ir sąlygos, saugumo politika, privatumo politika ir Svetainės Žemėlapis yra prieinami.
Tekste aptariamas pagalbos tarnybos naudojimas. Daugiau nei 81% klientų prieš kreipiantis į aptarnavimo atstovą bando patys spręsti problemas, naudodamiesi žinių bazėmis. Jei žinių bazėje neatras nei reikalingų atsakymų, daugiausiai kreipiamasi į skambučių centrą. Klientas nori, kad žinių bazė būtų prieinama, pritaikyta jo poreikiams ir atitiktų paslaugų lygio sutartis. Savitarnos portalai yra svarbios funkcijos, leidžiančios teikti pagalbą 24/7. 77% pagalbos tarnybų turi paslaugų lygio sutartis.
LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo pasirinktinius skambinimo mygtukus, padeda kelis tikslus užtikrinti sklandžią kelionę ir didina klientų išlaikymą. VoIP skambučių įrašymas yra standartinė verslo praktika, kurią galima naudoti su LiveAgent programine įranga. Visas teisės saugomos. Įmonė siūlo nemokamą demo ir naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairias sprendimų paslaugas, analizės ir integracijos funkcijas, mokymosi išteklius ir šablonus. Naudotojai gali gauti šviežiausią informaciją per naujienlaiškį ir prisijungti prie socialinių kanalų. Taip pat randama informacija apie bilietų išskyrimą ir nukreipimą. Tekstas gali būti naudingas žmonėms, ieškantiems klientų aptarnavimo programinės įrangos.