Kas yra užduotis „CRON“?
Užduotys „Cron“ padeda planuoti ir vykdyti tam tikras užduotis jūsų serveryje. Jos naudojamos automatizuojant užduotis, kurios periodiškai vykdomos fone, pvz. žiniatinklio programose, tokiose kaip „LiveAgent“. „Cron“ yra laiku pagrįsta užduočių ar darbų organizavimo priemonė operacinėse sistemose, pagrįstose „Unix“ („Mac OS“, „Linux“, „FreeOSBD“ ir kt.). Šios suplanuotos užduotys vadinamos užduotimis „Cron“. Yra įvairių aplinkybių, kai internetinei programai gali prireikti tam tikros užduoties, kad ji veiktų įprastai. Pavyzdžiui, siųsti masinius el. laiškus arba gauti duomenis.
Sintaksė
Štai paprasta „Cron“ užduotis:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently asked questions
Kas yra užduotys „CRON“?
Užduotis „Cron“ yra komanda, naudojama planuojant užduotis, kurios bus vykdomos ateityje. Dažniausiai ji naudojama periodiškai atliekamoms užduotims, pvz., siųsti pranešimus kiekvieną pirmadienį 12.00 val.
Kam naudojamos užduotys „CRON“?
Užduotys „Cron“ gali būti naudojamos, jei turite svetainę, kurioje paskyrų galiojimo laikas baigiasi. Tada „Cron“ gali būti užprogramuota automatiškai išjungti arba ištrinti paskyros duomenis. Kita funkcija gali būti masinis kasdienių el. laiškų siuntimas. Taip pat galite naudoti užduotis „Cron“ norėdami patikrinti savo svetainės turinį ir rasti neveikiančias nuorodas.
Ar galima nustatyti užduotis „CRON“ „LiveAgent“ programoje?
Užduotis „Cron“ galima nustatyti „LiveAgent“ programoje. Norėdami tai padaryti spustelėkite mygtuką „Užduotis „Cron“. Tada nustatykite „Cron“ paleidimo intervalą ir nukopijuokite užduoties „Cron“ URL. Lauke „URL, kurį prijungti“ įveskite: http://www.example.com/scripts/jobs.php Tada pasirinkite „Cron“ užduočių dažnumą. Spustelėjus „Sukurti „Cron“ užduotį“ viskas bus nustatyta.
Įmonė LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę ir savitarnos įrangą, telefonų sistemas, skundų valdymo sistemą ir kt. Paslaugos. Taip pat siūloma mokymasis ir rašymo testai. LiveAgent yra patogi įrankių sistema, kuria galima naudotis susipažinus su taisyklėmis ir sąlygomis, saugumo politika ir privatumo politika. Galite prenumeruoti naujienlaiškį ir įsigyti šią paslaugą.
LiveAgent CRM yra įrankis, kuris saugo informaciją apie klientus ir naudojamas siekiant pagerinti pardavimus ir teikti geresnį aptarnavimą. Šis įrankis leidžia teikti individualizuotas paslaugas ir nustatyti geriausius klientus. LiveAgent CRM integruojamas su trečiųjų šalių įrankiais ir turi pasirinktinius bilietų ir klientų laukus. Galima kurti neribotus, pasirinktinius laukus su skirtingais formatais ir validatoriais. Prenumerata siūloma nemokamai 14 dienų bandomuoju laikotarpiu.
„Ceneo“ pagalbos centro kontaktai
Tekste aptariama „LiveAgent“ įrangos ir programinės įrangos, skirtos klientų aptarnavimui, telefono sistemoms, savitarnai, skundų valdymui ir el. pašto valdymui, populiarumas bei jos kontaktai. Taip pat pateikiama informacija apie tai, kad vartotojas gali užsiregistruoti paslaugai ir laukti prisijungimo informacijos elektroniniu paštu. Tekste taip pat minimos įmonės teisės ir sąlygos.