Kas yra SAML?
SAML (Saugumo Patvirtinimo Žymėjimo Kalba) yra atvirojo XML standartas, skirtas keistis patvirtinimo duomenimis tarp paslaugos tiekėjo ir tapatybės teikėjo (IdP). Jūs galite naudoti trečiųjų šalių IdP, kad autentifikuotumėte vartotojus ir skaitmeniniu būdu pasirašyto XML dokumento forma, perduotumėte tapatybės informaciją paslaugų tiekėjui.
Frequently Asked Questions
Kas yra SAML?
SAML arba Saugumo Patvirtinimo Žymėjimo Kalba (ang. Security Assertion Markup Language) yra atvirojo XML standartas. Ji naudojama keičiantis patvirtinimo duomenimis tarp paslaugos tiekėjo ir tapatybės teikėjo (IdP). Išorinis tapatybės teikėjas leidžia autentifikuoti vartotojus ir paslaugos teikėjui perkelti informaciją apie tapatybę.
Kodėl turėtumėte taikyti SAML?
SAML taikymas yra naudingas, nes ji supaprastina tapatybės nustatymo ir patvirtinimo procesus vartotojams, tapatybės teikėjams ir paslaugų tiekėjams. Šis sprendimas suteikia galimybę tapatybės teikėjui ir paslaugų tiekėjui veikti nepriklausomai vienas nuo kito. Tai centralizuoja vartotojų valdymą ir teikia prieigą prie SaaS sprendimų.
Ar LiveAgent siūlo SAML?
LiveAgent kol kas dar neteikia SAML. Tačiau mes planuojame šią galimybę siūlyti ateityje. Tai suteiks galimybę nepriklausomai veikti tapatybės teikėjui ir paslaugų tiekėjui. Vartotojų valdymas yra centralizuotas ir galima prieiga prie SaaS sprendimų.
Jeigu domitės daugiau su SAML susijusia informacija, būtinai aplankykite puslapį apie „Tel link“ protokolą. Sužinosite, kas yra „Tel link“ protokolas ir kaip juo naudotis. Taip pat verta peržiūrėti Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodyną, kuriame rasite įvairių terminų paaiškinimus. Tai gali padėti geriau suprasti naudotinas sąvokas ir pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę.
Sužinokite apie SLA pažeidimus ir kaip jų išvengti su LiveAgent! SLA pažeidimas vyksta, kai įmonė nesilaiko Paslaugų Lygio Susitarimo terminų, o tai gali paveikti klientų aptarnavimą. LiveAgent siūlo sprendimus, padedančius stebėti ir valdyti SLA pažeidimus, užtikrinant laiku ir efektyvų klientų aptarnavimą. Išbandykite nemokamai ir pagerinkite savo aptarnavimo kokybę!
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!




