Kas yra „Tel link“ protokolas?
„Tel link“ protokolai naudojami skambinimo parinktims tinkle nustatyti (spustelėti ir skambinti). Naudojant „tel link“ protokolą, svetainėje sukuriama telefono numerio nuoroda. Dažniausiai tai būna tekstinė nuoroda, mygtukas arba paveikslėlis. Paspaudę šią nuorodą, klientai gali pradėti tiesioginį telefono skambutį, susietą su jūsų pasirinktu telefono numeriu. Dauguma šiuolaikinių interneto naršyklių palaiko automatinį numerių aptikimą, todėl telefonų numeriai automatiškai paverčiami nuorodomis. Kartais galbūt norėsite tai padaryti patys.
Klientams nereikia atsisiųsti kitos programinės įrangos, išskyrus standartinius papildinius, pvz., „Flash“. Tai pašalina susirūpinimą dėl žalingos programinės įrangos, pvz., kenkėjiškų ar šnipinėjimo programų, atsisiuntimo. Daugelis skambinimo spustelėjus technologijų yra paslauga iš žiniatinklio į telefoną, o tai reiškia, kad skambutis vyksta ne vartotojo kompiuteryje.
Klientams suteikti galimybę skambinti spustelėjus yra naudinga parinktis, nes tai leidžia klientams tiesiogiai bendrauti su jūsų agentais.
Kaip nurodyti savo telefono numerį su nuoroda?
Tai paprasta. Nukopijuokite toliau pateiktą kodą į savo svetainę ir pakeiskite telefono numerį tarp kabučių savo numeriu.
Išsaugoję pakeitimus, savo svetainėje turėtumėte matyti savo telefono numerį su hipersaitu. Klientams spustelėjus nuorodą, tarp jų ir jūsų agento užmezgamas telefono ryšys.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Ar norėtumėte dar labiau pagerinti savo verslą?
Telefono nuorodos įdėjimas į savo svetainę yra puiki pradžia norint pritraukti lojalių klientų. Tačiau jei norite sukurti efektyvų ir veiksmingą klientų aptarnavimą, kad padidintumėte savo pajamas ir įgytumėte konkurencinį pranašumą, išbandykite pagalbos centro sprendimą. Geriausia pagalbos centro programinė įranga apima el. laiškus, skambučius, tiesioginį pokalbį internetu, forumus, žinių bazę, socialinių tinklų klientų užklausas ir dar daugiau!
Jei norite sužinoti daugiau, peržiūrėkite straipsnį „LiveAgent“ – funkcijos jau dabar.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently asked questions
Kas yra „Tel link“?
„Tel link“ yra telefono nuoroda, naudojama svetainėse. Paprasčiau tariant, ji leidžia spustelėti ant jūsų telefono numerio. Kiekvieną kartą, kai klientas nori su jumis susisiekti, jis gali spustelėti nuorodą ir iš karto susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Kaip pridėti telefono nuorodą į HTML?
Tiesiog tinkinkite/pakeiskite telefono numerį ir tekstą, kurį norėtumėte, kad jūsų klientai matytų jūsų svetainėje, naudodami šį HTML telefono nuorodos šabloną:1-234-567-1111 Click to Call
Ar turėčiau nurodyti savo mobiliojo telefono numerį savo svetainėje?
„Tel link“ yra naudingas bet kurios svetainės/verslo papildymas, siekiant teikti geresnį klientų aptarnavimą/pagalbą. Privalumai paprastai apima aukštesnį klientų pasitenkinimą ir geresnius santykius su klientais. Be to, gali padidinti jūsų pardavimus arba apskritai konversijų skaičių.
„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus. Be to, siūloma „Toky“ integracija, leidžianti efektyviai spręsti klientų užklausas. Skambinimo mygtukai yra svarbūs užtikrinant teigiama klientų patirtį ir padidinant pardavimus. „LiveAgent“ siūlo daug skambinimo mygtukų variantų ir leidžia juos redaguoti pagal klientų poreikius.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia tokias paslaugas kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos ir skundų valdymo programinė įranga. Ši programinė įranga yra populiaru tarp klientų ir teikia daugybę naujoviškų funkcijų, tokias kaip kainų skaičiuoklė ir žodynas. Taip pat siūlomi internetiniai seminarai ir rašymo testas, o prenumeruojant naujienlaiškį galima gauti naujausias informacijas ir nuolaidas.