Kas yra SAML?
SAML (Saugumo Patvirtinimo Žymėjimo Kalba) yra atvirojo XML standartas, skirtas keistis patvirtinimo duomenimis tarp paslaugos tiekėjo ir tapatybės teikėjo (IdP). Jūs galite naudoti trečiųjų šalių IdP, kad autentifikuotumėte vartotojus ir skaitmeniniu būdu pasirašyto XML dokumento forma, perduotumėte tapatybės informaciją paslaugų tiekėjui.
Frequently Asked Questions
Kas yra SAML?
SAML arba Saugumo Patvirtinimo Žymėjimo Kalba (ang. Security Assertion Markup Language) yra atvirojo XML standartas. Ji naudojama keičiantis patvirtinimo duomenimis tarp paslaugos tiekėjo ir tapatybės teikėjo (IdP). Išorinis tapatybės teikėjas leidžia autentifikuoti vartotojus ir paslaugos teikėjui perkelti informaciją apie tapatybę.
Kodėl turėtumėte taikyti SAML?
SAML taikymas yra naudingas, nes ji supaprastina tapatybės nustatymo ir patvirtinimo procesus vartotojams, tapatybės teikėjams ir paslaugų tiekėjams. Šis sprendimas suteikia galimybę tapatybės teikėjui ir paslaugų tiekėjui veikti nepriklausomai vienas nuo kito. Tai centralizuoja vartotojų valdymą ir teikia prieigą prie SaaS sprendimų.
Ar LiveAgent siūlo SAML?
LiveAgent kol kas dar neteikia SAML. Tačiau mes planuojame šią galimybę siūlyti ateityje. Tai suteiks galimybę nepriklausomai veikti tapatybės teikėjui ir paslaugų tiekėjui. Vartotojų valdymas yra centralizuotas ir galima prieiga prie SaaS sprendimų.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlanti daugybę funkcijų ir nemokamą demonstraciją. Taip pat teikia VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą ir kitas paslaugas. Ši įranga gali padėti padidinti konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį, palaikanti 43 kalbas ir turinti mobilią aplikaciją. Taip pat suteikia galimybę susisiekti su pardavimų kontaktais ir įsigyti naujausius atnaujinimus bei nuolaidas.
Klientų aptarnavimo lyginamoji ataskaita
Geras klientų aptarnavimas yra svarbiausias išlaikymo variklis. Įmonės turi atitikti klientų lūkesčius, įskaitant nepriekaištingą aptarnavimą ir įsimintinas patirtis. Matuojant klientų aptarnavimo rodiklius ir kurdami tvarkomą ir informuotą komandą, galima gerinti reputaciją, lojalumą ir pajamas. LiveAgent siūlo savo klientams efektyvią aptarnavimą.
Pereinate iš „Gist“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" siūlo įvairias klientų aptarnavimo priemones ir nemokamą išbandymą. Taip pat yra pateikiama informacija apie partnerystes, istoriją ir apdovanojimus. Kontaktai: formos, messenger ir WhatsApp chat. Priimkite slapukų naudojimo sąlygas. Pereikite iš "Kayako" ir gaukite gerą aptarnavimą. (158 characters)