Kas yra SLA pažeidimai?
Kai kurios įmonės renkasi arba yra įsipareigoję taikyti konkrečius Paslaugų Lygio Susitarimus. SLA nustato konkretų laikotarpį, per kurį reikia atsakyti į bilietus ar atsiliepti į pokalbius ir skambučius. Jei į juos nėra atsakoma per konkretų laikotarpį, atsiranda SLA pažeidimas.
Įprastai, jei atsiranda per daug SLA Pažeidimų, įmonė turi iš naujo apsvarstyti savo SLA nustatymus arba pastiprinti savo darbo eigą pasamdydami daugiau agentų ar naudodami geresnius pagalbos tarnybos įrankius.
Frequently Asked Questions
Kas yra SLA pažeidimas?
SLA nurodo laikotarpį, per kurį turi būti gauti bilietai, pokalbiai ir skambučiai. Jei klientai negauna atsakymo ar per tam tikrą laikotarpį neatsako į skambučius, atsiranda SLA pažeidimas.
Kaip išvengti SLA pažeidimų?
Siekiant išvengti SLA pažeidimų, įmonė pirmiausiai turėtų būti nuoširdi ir nuo klientų neslėpti blogų naujienų. Be to, reikia patikrinti vidinę sistemos konfigūraciją, ar nėra priminimų ir eskalacijos procedūrų. Taip pat verta peržiūrėti, kaip veikia procesai.
Ar LiveAgent galite stebėti SLA pažeidimus?
LiveAgent jūs galite stebėti SLA pažeidimus. Administratoriai turi šią prieigą, todėl jie gali užtikrinti, kad agentai laiku išspręstų klausimus.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
LiveAgent offers a call forwarding feature to ensure proper department distribution and prioritize calls. The software also provides customer service automation and training through its academy. Additionally, LiveAgent provides various customer service solutions, including inbound call centers and email management programs, as well as collaboration and assistance portals. Companies of all sizes can benefit from call forwarding, which saves time, increases customer satisfaction, and encourages retention. Quality Unit, LLC owns the company and offers a range of customer service software, including VoIP phone systems and complaint management systems.