Kas yra SLA pažeidimai?
Kai kurios įmonės renkasi arba yra įsipareigoję taikyti konkrečius Paslaugų Lygio Susitarimus. SLA nustato konkretų laikotarpį, per kurį reikia atsakyti į bilietus ar atsiliepti į pokalbius ir skambučius. Jei į juos nėra atsakoma per konkretų laikotarpį, atsiranda SLA pažeidimas.
Įprastai, jei atsiranda per daug SLA Pažeidimų, įmonė turi iš naujo apsvarstyti savo SLA nustatymus arba pastiprinti savo darbo eigą pasamdydami daugiau agentų ar naudodami geresnius pagalbos tarnybos įrankius.
Frequently asked questions
Kas yra SLA pažeidimas?
SLA nurodo laikotarpį, per kurį turi būti gauti bilietai, pokalbiai ir skambučiai. Jei klientai negauna atsakymo ar per tam tikrą laikotarpį neatsako į skambučius, atsiranda SLA pažeidimas.
Kaip išvengti SLA pažeidimų?
Siekiant išvengti SLA pažeidimų, įmonė pirmiausiai turėtų būti nuoširdi ir nuo klientų neslėpti blogų naujienų. Be to, reikia patikrinti vidinę sistemos konfigūraciją, ar nėra priminimų ir eskalacijos procedūrų. Taip pat verta peržiūrėti, kaip veikia procesai.
Ar LiveAgent galite stebėti SLA pažeidimus?
LiveAgent jūs galite stebėti SLA pažeidimus. Administratoriai turi šią prieigą, todėl jie gali užtikrinti, kad agentai laiku išspręstų klausimus.
- Kas yra SLA žurnalo ataskaita? (+nemokama bandomoji versija) | „LiveAgent“
- Išsprendimas laiku (paaiškinta)
- Paruošti pranešimai [paaiškinimas]
- Kas yra SLA atitikties ataskaita? (+nemokama bandomoji versija) | „LiveAgent“
- Pasirinktinė būsena [paaiškinimas]
- SLA (Paaiškinimas)
- Rodikliai (Paaiškinimas)
- „SaaS“ produktų įvedimo el. laiškų šablonai - LiveAgent