Kas yra aptarnavimas programėlėje?
Klientų pasitenkinimas yra labai svarbi kiekvieno sėkmingo verslo dalis. Naudodamiesi aptarnavimu programėlėje galite lengviau padėti savo klientams. Jiems nereiks palikti programėlės, kad praneštų apie problemą.
Ši funkcija gali būti ypač naudinga mobiliąja programėle besinaudojantiems klientams, kuriems priešingu atveju tektų palikti programėlę ir ieškoti būdo, kaip susisiekti su jūsų įmonės aptarnavimo komanda.
Programėlėje teikiamas aptarnavimas – programėlėje esantis pagalbos mygtukas nukreipiantis klientus į daugybę pagalbos straipsnių. Norint gauti daugiau pagalbos, susisiekiama su pagalbos agentu ir sukuriamas bilietas.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimas programėlėje?
Aptarnavimas programėlėje leidžia klientams bendrauti su klientų aptarnavimo komanda (arba robotais) pačioje programoje. Dažniausiai tai įmanoma dėl bendravimo sąsajos, panašios į bendravimą kitais kanalais, pavyzdžiui, „Messenger“ ar „WhatsApp“. Taigi naudotojui ji yra intuityvi. Tai leidžia naudotojams įsitraukti tinkamu metu.
Kaip pasirūpinti aptarnavimu programėlėje?
Norint, kad programoje būtų teikiamas aptarnavimas, pirmiausia techniškai klientas turi turėti galimybę lengvai patekti į pačią programą ir tada kreiptis į aptarnavimo komandą. Ji turėtų būti intuityvi ir vizualiai patraukli. Iš klientų aptarnavimo pusės klientas turėtų gauti skubų atsakymą, kuris padėtų išspręsti jo problemą. Jei įmanoma, turėtumėte neperkelti naudotojo į kitus mesendžerius, o padėti jam tiesiogiai programoje.
Kodėl aptarnavimas programėlėje yra svarbu?
Kasdien vis daugiau laiko naudotojai praleidžia naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, o įprastiems kompiuteriams praleidžiamas laikas vis trumpėja. Vis daugiau klientų užsako produktus ar užsisako paslaugas naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, todėl labai svarbu, kad programėlės taip pat užtikrintų veiksmingą klientų aptarnavimą. Neturėtų reikėti klientų siųsti į el. paštą ar telefono parinktį.
Programinės įrangos aptarnavimas
Programinės įrangos aptarnavimas yra pagalba po pardavimo, kurią teikia programinės įrangos kūrėjas ar agentas. Tai darbo erdvė ar aptarnavimas, kuris padeda vartotojams (klientams, darbuotojams).
Programinės įrangos aptarnavimas
Apie tekstą: Pateiktas tekstas skirtas marketingo tikslams. Jame aptariama nauja prekė. Tai gali būti naudinga naujiems pardavėjams.