Kas yra aptarnavimas programėlėje?
Klientų pasitenkinimas yra labai svarbi kiekvieno sėkmingo verslo dalis. Naudodamiesi aptarnavimu programėlėje galite lengviau padėti savo klientams. Jiems nereiks palikti programėlės, kad praneštų apie problemą.
Ši funkcija gali būti ypač naudinga mobiliąja programėle besinaudojantiems klientams, kuriems priešingu atveju tektų palikti programėlę ir ieškoti būdo, kaip susisiekti su jūsų įmonės aptarnavimo komanda.
Programėlėje teikiamas aptarnavimas – programėlėje esantis pagalbos mygtukas nukreipiantis klientus į daugybę pagalbos straipsnių. Norint gauti daugiau pagalbos, susisiekiama su pagalbos agentu ir sukuriamas bilietas.
Frequently asked questions
Kas yra aptarnavimas programėlėje?
Aptarnavimas programėlėje leidžia klientams bendrauti su klientų aptarnavimo komanda (arba robotais) pačioje programoje. Dažniausiai tai įmanoma dėl bendravimo sąsajos, panašios į bendravimą kitais kanalais, pavyzdžiui, „Messenger“ ar „WhatsApp“. Taigi naudotojui ji yra intuityvi. Tai leidžia naudotojams įsitraukti tinkamu metu.
Kaip pasirūpinti aptarnavimu programėlėje?
Norint, kad programoje būtų teikiamas aptarnavimas, pirmiausia techniškai klientas turi turėti galimybę lengvai patekti į pačią programą ir tada kreiptis į aptarnavimo komandą. Ji turėtų būti intuityvi ir vizualiai patraukli. Iš klientų aptarnavimo pusės klientas turėtų gauti skubų atsakymą, kuris padėtų išspręsti jo problemą. Jei įmanoma, turėtumėte neperkelti naudotojo į kitus mesendžerius, o padėti jam tiesiogiai programoje.
Kodėl aptarnavimas programėlėje yra svarbu?
Kasdien vis daugiau laiko naudotojai praleidžia naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, o įprastiems kompiuteriams praleidžiamas laikas vis trumpėja. Vis daugiau klientų užsako produktus ar užsisako paslaugas naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, todėl labai svarbu, kad programėlės taip pat užtikrintų veiksmingą klientų aptarnavimą. Neturėtų reikėti klientų siųsti į el. paštą ar telefono parinktį.
Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais
Šiame tekste kalbama apie svarbą turėti gerus ryšius su klientais ir kontaktų su jais programinę įrangą. Pasirinkus tinkamą programinę įrangą, galima gerinti klientų aptarnavimą ir padidinti kontaktų centro efektyvumą. Skirtingos programinės įrangos rūšys suteikia galimybę naudoti įvairius komunikacijos kanalus, tvarkyti kontaktus ir saugoti klientų duomenis. Gera klientų aptarnavimo strategija padeda pritraukti potencialius pirkėjus ir išlaikyti gerus santykius su esamais klientais.
Klientų aptarnavimo atstovų vaidmenys
Šiame tekste aptariamas klientų aptarnavimas ir jo svarba verslui. Pateikiamos paslaugų ir programos, skirtos geram aptarnavimui užtikrinti. Svarbu siekti gerų santykių su klientais ir gauti gerus rezultatus. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. Taip pat pateikti pasiūlymai bendradarbiauti su įmonės darbuotojais ir informacija apie mokymosi ir tinklaraščių galimybes. Verta pasinaudoti klientų aptarnavimo sistema, kuri palengvins agentų darbą ir automatizuos daugelį veiklų.
Paslaugų valdymo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo multifunkcinį ir aukštos kokybės aptarnavimą. Jie taip pat siūlo mokymų ir naujienlaiškį, padeda klientams spręsti problemas ir suteikia išskirtinę patirtį.
Bilietų tvarkymo programinė įranga
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, įskaitant VoIP ir skundų valdymo sistemą. Jie taip pat siūlo demonstraciją ir pranešimus apie naujienas savo produktuose. Jų kontaktai yra pateikti ir jie turi naujienlaiškio prenumeratą.