Ką reiškia priskyrimas iš naujo?
Per jo gyvavimo ciklą, bilietą galima iš naujo priskirti (perkelti) iš vieno agento kitam. Šį veiksmą galima atlikti dėl įvairių priežasčių, tokių kaip agento patirties trūkumas tam tikroje srityje, klientų prašymas bendrauti su kitu agentu, agento nepasiekiamumas ir daugybė kitų.
Bilieto priskyrimas iš naujo nėra rekomenduojamas, nes toks veiksmas iš agentų atima daug laiko. Klientai taip pat gali būti nepatenkinti dėl perkėlimo tarp agentų, jei tame pačiame biliete įvykdoma daug perkėlimų.
Frequently asked questions
Koks yra sąvokos priskyrimas iš naujo apibrėžimas?
Priskyrimas iš naujo yra bilieto perrašymas jo gyvavimo ciklu iš vieno agento kitam. Tai galima atlikti dėl agento patirties trūkumo tam tikra tema, agento nepasiekiamumo ar prašymo pakeisti agentus.
Kokie yra priskyrimo iš naujo naudojimo privalumai?
Ar LiveAgent galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją?
LiveAgent jūs galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją. Jūs galite nesudėtingai perkelti savo bilietus iš vieno agento kitam.
Expert note
Priskyrimas iš naujo leidžia perkelti bilietus tarp agentų dėl įvairių priežasčių, tačiau tai nerekomenduojama, kadangi gali atimti agentų laiką ir sukelti nepatogumų klientams.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia paslaugas, tokias kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, skundų valdymo sistema ir el. pašto valdymo programinė įranga. Tekste pateikiami „LiveAgent“ kontaktai ir socialiniai kanalai, taip pat kvietimas prisijungti prie platformos. Bilietų gija ir bilietų laukeliai yra svarbūs LiveAgent funkcijų komponentai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.