Ką reiškia priskyrimas iš naujo?
Per jo gyvavimo ciklą, bilietą galima iš naujo priskirti (perkelti) iš vieno agento kitam. Šį veiksmą galima atlikti dėl įvairių priežasčių, tokių kaip agento patirties trūkumas tam tikroje srityje, klientų prašymas bendrauti su kitu agentu, agento nepasiekiamumas ir daugybė kitų.
Bilieto priskyrimas iš naujo nėra rekomenduojamas, nes toks veiksmas iš agentų atima daug laiko. Klientai taip pat gali būti nepatenkinti dėl perkėlimo tarp agentų, jei tame pačiame biliete įvykdoma daug perkėlimų.
Frequently Asked Questions
Koks yra sąvokos priskyrimas iš naujo apibrėžimas?
Priskyrimas iš naujo yra bilieto perrašymas jo gyvavimo ciklu iš vieno agento kitam. Tai galima atlikti dėl agento patirties trūkumo tam tikra tema, agento nepasiekiamumo ar prašymo pakeisti agentus.
Kokie yra priskyrimo iš naujo naudojimo privalumai?
Ar LiveAgent galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją?
LiveAgent jūs galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją. Jūs galite nesudėtingai perkelti savo bilietus iš vieno agento kitam.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Apibendrinant tekstą, svarbu siekti efektyvaus rinkodaros planavimo ir tikslų nustatymo bei aiškaus komunikavimo su auditorija. Tai padės pasiekti gerų rezultatų.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Optimizuokite skambučių centro veiklą naudodami tinkamą programinę įrangą, kuri leidžia nukreipti skambučius, valdyti prioritetus, jiems kokybę, bei mokyti komandą.