Priskyrimas iš naujo

Ką reiškia priskyrimas iš naujo?

Per jo gyvavimo ciklą, bilietą galima iš naujo priskirti (perkelti) iš vieno agento kitam. Šį veiksmą galima atlikti dėl įvairių priežasčių, tokių kaip agento patirties trūkumas tam tikroje srityje, klientų prašymas bendrauti su kitu agentu, agento nepasiekiamumas ir daugybė kitų.

Bilieto priskyrimas iš naujo nėra rekomenduojamas, nes toks veiksmas iš agentų atima daug laiko. Klientai taip pat gali būti nepatenkinti dėl perkėlimo tarp agentų, jei tame pačiame biliete įvykdoma daug perkėlimų.

Frequently asked questions

Koks yra sąvokos priskyrimas iš naujo apibrėžimas?

Priskyrimas iš naujo yra bilieto perrašymas jo gyvavimo ciklu iš vieno agento kitam. Tai galima atlikti dėl agento patirties trūkumo tam tikra tema, agento nepasiekiamumo ar prašymo pakeisti agentus.

 

Kokie yra priskyrimo iš naujo naudojimo privalumai?

Privalumas yra tas, kad klientai gali gauti greitus atsakymus į jiems nerimą keliančius klausimus. Tačiau nerekomenduoja su vienu bilietu tai atlikti keletą kartų, nes tai gali sukelti nepatogumų klientams ir tapti našta agentams. 

 

Ar LiveAgent galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją?

LiveAgent jūs galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją. Jūs galite nesudėtingai perkelti savo bilietus iš vieno agento kitam.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Expert note

Priskyrimas iš naujo leidžia perkelti bilietus tarp agentų dėl įvairių priežasčių, tačiau tai nerekomenduojama, kadangi gali atimti agentų laiką ir sukelti nepatogumų klientams.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager

Dabartinis naudotojas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.

Dažnai norite matyti atsakymo į bilietą eigą, net jei jis buvo priskirtas konkrečiam agentui ar skyriui. Taip gali atsitikti daugelyje situacijų.

Bilieto stebėtojas

Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.

Bilietų gija techniškai yra tas pats, kas bilietas. Kartais klientai bilietų gijas vadina bilietais ir atvirkščiai.

Bilietų gija

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia paslaugas, tokias kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, skundų valdymo sistema ir el. pašto valdymo programinė įranga. Tekste pateikiami „LiveAgent“ kontaktai ir socialiniai kanalai, taip pat kvietimas prisijungti prie platformos. Bilietų gija ir bilietų laukeliai yra svarbūs LiveAgent funkcijų komponentai.

Bilietai, kurių nepavyksta išspręsti, vadinami sulaikytais, užlaikytais ar net atidėtais bilietais ir žymimi kaip atviri. Sužinokite daugiau apie tai, kas yra sulaikyti bilietai.

Sulaikytas bilietas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai