Priskyrimas iš naujo

Ką reiškia priskyrimas iš naujo?

Per jo gyvavimo ciklą, bilietą galima iš naujo priskirti (perkelti) iš vieno agento kitam. Šį veiksmą galima atlikti dėl įvairių priežasčių, tokių kaip agento patirties trūkumas tam tikroje srityje, klientų prašymas bendrauti su kitu agentu, agento nepasiekiamumas ir daugybė kitų.

Bilieto priskyrimas iš naujo nėra rekomenduojamas, nes toks veiksmas iš agentų atima daug laiko. Klientai taip pat gali būti nepatenkinti dėl perkėlimo tarp agentų, jei tame pačiame biliete įvykdoma daug perkėlimų.

Frequently asked questions

Koks yra sąvokos priskyrimas iš naujo apibrėžimas?

Priskyrimas iš naujo yra bilieto perrašymas jo gyvavimo ciklu iš vieno agento kitam. Tai galima atlikti dėl agento patirties trūkumo tam tikra tema, agento nepasiekiamumo ar prašymo pakeisti agentus.

 

Kokie yra priskyrimo iš naujo naudojimo privalumai?

Privalumas yra tas, kad klientai gali gauti greitus atsakymus į jiems nerimą keliančius klausimus. Tačiau nerekomenduoja su vienu bilietu tai atlikti keletą kartų, nes tai gali sukelti nepatogumų klientams ir tapti našta agentams. 

 

Ar LiveAgent galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją?

LiveAgent jūs galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją. Jūs galite nesudėtingai perkelti savo bilietus iš vieno agento kitam.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai