Kas yra mobilusis SDK?
Mobilusis programinės įrangos kūrimo rinkinys (SDK) suteikia įrankius, skirtus mūsų programinės įrangos tiesioginei integracijai į jūsų aplikaciją. Veiksmai, kuriuos galite atlikti su mobiliuoju SDK pagalbos tarnybos programinės įrangos pramonėje yra įtraukti, kurti, peržiūrėti ir komentuoti bilietus ir gauti prieigą prie žinių bazės.
Puikiai veikia tiek su Android, tiek su iOS operacinėmis sistemos.
Frequently asked questions
Ką reiškia mobilusis SDK?
SDK arba Progrmainė Įrangos Kūrimo Rinkinys yra parsiunčiamas programinės įrangos paketas, kuriame yra visi reikalingi platformos kūrimo įrankiai. SDK jums leidžia į aplikaciją integruoti programinę įrangą. Dėl to, naudodami programinę įrangą, jūs galite pasiekti paslaugas iš bet kurios pasaulio vietos.
Kokius veiksmus galite atlikti su mobiliuoju SDK?
Mobilusis SDK jums leidžia integruoti programinę įrangą į aplikaciją. Dėl to, jūs galite praplęsti savo veiklos sritis. Veiklos, kurias galite atlikti naudojant mobilųjį SDK yra bilietų kūrimas, peržiūrėjimas ir komentavimas, bei, jei pagalbos tarnybos programinė įranga palaiko, prieiga prie žinių bazės.
Expert note
Mobilusis SDK yra puikus įrankis, padedantis plėsti ir tobulinti mobiliųjų aplikacijų funkcionalumą bei pritaikomumą naudotojų reikmėms.

Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Tekste aptariamas pagalbos tarnybos naudojimas. Daugiau nei 81% klientų prieš kreipiantis į aptarnavimo atstovą bando patys spręsti problemas, naudodamiesi žinių bazėmis. Jei žinių bazėje neatras nei reikalingų atsakymų, daugiausiai kreipiamasi į skambučių centrą. Klientas nori, kad žinių bazė būtų prieinama, pritaikyta jo poreikiams ir atitiktų paslaugų lygio sutartis. Savitarnos portalai yra svarbios funkcijos, leidžiančios teikti pagalbą 24/7. 77% pagalbos tarnybų turi paslaugų lygio sutartis.
LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo pasirinktinius skambinimo mygtukus, padeda kelis tikslus užtikrinti sklandžią kelionę ir didina klientų išlaikymą. VoIP skambučių įrašymas yra standartinė verslo praktika, kurią galima naudoti su LiveAgent programine įranga. Visas teisės saugomos. Įmonė siūlo nemokamą demo ir naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas.
Paslaugų valdymo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo multifunkcinį ir aukštos kokybės aptarnavimą. Jie taip pat siūlo mokymų ir naujienlaiškį, padeda klientams spręsti problemas ir suteikia išskirtinę patirtį.