Kas yra aptarnavimo tarnyba?
Aptarnavimo Tarnyba yra vienas kontakto taškas tarp įmonės ir klientų, vartotojų ir verslo partnerių. Ji yra sukurta kaip klientų aptarnavimo dalis, o jos tikslas yra padėti vartotojams dėl užklausų ir problemų.
Aptarnavimo tarnyba apibūdinama kaip konkreti pagalbos tarnyba ar tiesiog informacijos rinkimo sistema. Aptarnavimo tarnyba taip pat apibūdinama kaip informacinių technologijų aptarnavimo valdymo įrankis, nes teikiant aptarnavimą, ji naudoja informacinių technologijų infrastruktūros biblioteką. Aptarnavimo tarnybai taip pat reikalinga valdymo sistema.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimo tarnyba?
a Įprastinė aptarnavimo tarnyba valdo incidentus ir aptarnavimo užklausas. Papildomai, ji palaiko bendravimą su vartotojais.
Koks yra skirtumas tarp pagalbos tarnybos ir aptarnavimo tarnybos?
Pirminė pagalbos tarnybos funkcija yra tvarkyti incidentus ir aptarnavimo užklausas. Jomis siekiama greitai išspręsti kliento problemas, sumažinant jų laukimo laiką. Iš kitos pusės, aptarnavimo tarnyba peržiūri visus organizacijos IT ir verslo procesus dėl tolimesnio tobulinimo. Ji remiasi verslo tikslais.
Ar LiveAgent teikia aptarnavimo tarnybą?
LiveAgent teikia galimybę kurti aptarnavimo tarnybą. Įrankis yra pakankamai lankstus, kad prisitaikytų prie konkretaus verslo reikalavimų ir suteiktų galimybę teikti aukštos kokybės paslaugas savo klientams.