Kas yra kelio ieškiklis?
Kelio ieškiklį galima integruoti į esamą programinę įrangą ir pagerinti savo klientų aptarnavimą. Aplikacija leidžianti jums stebėti galutinio vartotojo veiklą, likus 30 minučių iki pagalbos bilieto pateikimo ir 30 minučių po jo. Sprendžiant kliento problemą, jūsų aptarnavimo komandos nariui gali labai praversti informacija apie kliento atliktus veiksmus.
Frequently asked questions
Kas yra kelio ieškiklis?
Kelio ieškiklis yra parinktis, leidžianti jums stebėti galutinio vartotojo veiklą, likus 30 minučių iki pagalbos bilieto pateikimo ir 30 minučių po jo. Dėl to, jūs galite susidaryti vaizdą, kas domina klientą, o ši informacija gali būti naudinga pagalbą teikiančiam agentui.
Kaip galite pasinaudoti kelio ieškikliu?
Kelio ieškiklį galima integruoti su esama programine įranga. Dėl to, mes galime išsiaiškinti kliento atliktus žingsnius, kurie gali padėti surasti problemos šaltinį ir kliento atliktus veiksmus, kurie pasirodė esantys neefektyvūs.
Ar į LiveAgent galite integruoti kelio ieškiklį?
Kelio ieškiklį galima integruoti su esama LiveAgent programine įranga. Tokiu būdu jūs įgaunate progą pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Expert note
Kelio ieškiklis yra programos funkcija, kuri leidžia stebėti kliento veiklą 30 min. prieš ir po pagalbos bilieto pateikimo, padedant geriau suprasti kliento problemą.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
Šiame tekste aptariamas Sprendimo laikas, kuris yra laikas, kuris reikalingas nuo kliento prašymo iki jo pilno sprendimo. Siekiant pagerinti sprendimo laiką, reikia užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą, tinkamai pasiruošti darbui ir turėti tinkamus įrankius. Naudojant LiveAgent programinę įrangą, agentas gali valdyti visus bendravimo kanalus ir turėti prieigą prie visų ataskaitų. Tai yra svarbus būdas pasiekti klientų pasitenkinimą ir pagerinti bendravimą su jais.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.