Kas yra kelio ieškiklis?
Kelio ieškiklį galima integruoti į esamą programinę įrangą ir pagerinti savo klientų aptarnavimą. Aplikacija leidžianti jums stebėti galutinio vartotojo veiklą, likus 30 minučių iki pagalbos bilieto pateikimo ir 30 minučių po jo. Sprendžiant kliento problemą, jūsų aptarnavimo komandos nariui gali labai praversti informacija apie kliento atliktus veiksmus.
Frequently Asked Questions
Kas yra kelio ieškiklis?
Kelio ieškiklis yra parinktis, leidžianti jums stebėti galutinio vartotojo veiklą, likus 30 minučių iki pagalbos bilieto pateikimo ir 30 minučių po jo. Dėl to, jūs galite susidaryti vaizdą, kas domina klientą, o ši informacija gali būti naudinga pagalbą teikiančiam agentui.
Kaip galite pasinaudoti kelio ieškikliu?
Kelio ieškiklį galima integruoti su esama programine įranga. Dėl to, mes galime išsiaiškinti kliento atliktus žingsnius, kurie gali padėti surasti problemos šaltinį ir kliento atliktus veiksmus, kurie pasirodė esantys neefektyvūs.
Ar į LiveAgent galite integruoti kelio ieškiklį?
Kelio ieškiklį galima integruoti su esama LiveAgent programine įranga. Tokiu būdu jūs įgaunate progą pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Išsami informacija apie bilietą
Apibūdinimas: Tekstas aprašo naujausius marketingo metodus ir strategijas, skatinančias pardavimus ir klientų įsitraukimą. Aptariama socialinės žiniasklaidos, turinio kūrimo ir el. pašto rinkodara. Taip pat pabrėžiama svarba kurti unikalią prekinę ženklą ir naudoti duomenų analizę marketingo veiksmams pagerinti.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Optimizuokite skambučių centro veiklą naudodami tinkamą programinę įrangą, kuri leidžia nukreipti skambučius, valdyti prioritetus, jiems kokybę, bei mokyti komandą.