Kas yra kelio ieškiklis?
Kelio ieškiklį galima integruoti į esamą programinę įrangą ir pagerinti savo klientų aptarnavimą. Aplikacija leidžianti jums stebėti galutinio vartotojo veiklą, likus 30 minučių iki pagalbos bilieto pateikimo ir 30 minučių po jo. Sprendžiant kliento problemą, jūsų aptarnavimo komandos nariui gali labai praversti informacija apie kliento atliktus veiksmus.
Frequently asked questions
Kas yra kelio ieškiklis?
Kelio ieškiklis yra parinktis, leidžianti jums stebėti galutinio vartotojo veiklą, likus 30 minučių iki pagalbos bilieto pateikimo ir 30 minučių po jo. Dėl to, jūs galite susidaryti vaizdą, kas domina klientą, o ši informacija gali būti naudinga pagalbą teikiančiam agentui.
Kaip galite pasinaudoti kelio ieškikliu?
Kelio ieškiklį galima integruoti su esama programine įranga. Dėl to, mes galime išsiaiškinti kliento atliktus žingsnius, kurie gali padėti surasti problemos šaltinį ir kliento atliktus veiksmus, kurie pasirodė esantys neefektyvūs.
Ar į LiveAgent galite integruoti kelio ieškiklį?
Kelio ieškiklį galima integruoti su esama LiveAgent programine įranga. Tokiu būdu jūs įgaunate progą pagerinti savo klientų aptarnavimą.
- Kas yra laiko ataskaitos funkcija? (+nemokama bandomoji versija) | „LiveAgent“
- Kelionės žemėlapio sudarymas (paaiškinta)
- Geriausia klientų įsitraukimo platforma 2022 | „LiveAgent“
- Perskambinimo programinė įranga Jūsų Klientams | LiveAgent
- Geriausia klientų stebėjimo programinė įranga 2022 m. | LiveAgent
- Geriausia klientų pasitenkinimo programinė įranga 2022 m. | „LiveAgent“
- Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas – sklandus programinės įrangos pakeitimas
- Kaip rašyti padėkos laišką (+šablonai)