Bilietų gija

Kas yra bilietų gija?

Bilieto gija techniškai yra tas pats, kas bilietas. Kartais klientai bilietų gijas vadina bilietais ir atvirkščiai. Paprastai bilietų gijos sąvoka nurodo, kad visa komunikacija, pasiekiama viename biliete su visomis pastabomis, laiko žymomis, kliento ir agento atsakymais.

email sent LiveAgent

Frequently asked questions

Kas yra bilietų gija?

Bilieto gija yra tas pats, kaip ir bilietas. Tai pranešimas, kuris buvo įvestas į sistemą ir paverstas bilietu. Gija suprantama kaip visa viename biliete užfiksuota informacija, įskaitant pastabas, laiko žymas, klientų ir agentų atsakymus.

Kas gali gauti prieigą prie bilietų gijų?

Visi agentai, priskirti konkretiems bilietams, agentai, su kuriais jie bendrinami, taip pat administratoriai ir savininkas turi prieigą prie gijų su bilietais.

Kur „LiveAgent“ galite pamatyti bilietų gijas?

„LiveAgent“ bilietų gijas galima patikrinti agento skydelyje, skiltyje „Bilietai“.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą
Dažnai norite matyti atsakymo į bilietą eigą, net jei jis buvo priskirtas konkrečiam agentui ar skyriui. Taip gali atsitikti daugelyje situacijų.

Bilieto stebėtojas

Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.

Daugelis organizacijų vis dar nepaiso bilietų sistemos. Taip yra daugiausia dėl to, kad trūksta supratimo apie bilietų sistemos naudą.

Kodėl reikalinga bilietų sistema?

Bilietų sistema yra naujoviška programinė įranga, kuri padeda organizuoti ir skirstyti klientų aptarnavimo prašymus lengvai tvarkomu srautu. Tai padeda klientams mėgautis geresne aptarnavimo patirtimi, o įmonės pelningumui - padidinti pajamas ir pasitikėjimą. LiveAgent siūlo įrankius sumažinti bilietų apkrovą ir pagerinti klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Bilietų sistema gali padėti organizuoti didelius užklausų kiekius centralizuotoje sistemoje, sujungti sąveikas į vieną giją ir padidinti bendrą klientų pasitenkinimą.

Bilietai, kurių nepavyksta išspręsti, vadinami sulaikytais, užlaikytais ar net atidėtais bilietais ir žymimi kaip atviri. Sužinokite daugiau apie tai, kas yra sulaikyti bilietai.

Sulaikytas bilietas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.

Bilietas gali pereiti įvairius etapus per visą savo gyvavimo ciklą. Bilietą galima atidėti vėlesniam laikui, pažymėti kaip šlamštą, ištrinti.

Bilieto ciklas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima įvairias funkcijas, įskaitant bilietų ciklo tvarkymą, skundų ir el. pašto valdymą. Programa siūlo nemokamą demonstraciją ir naujausią informaciją per naujienlaiškį. LiveAgent gali būti naudingas jūsų verslui ir yra pasirinktinė būsena.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai