Areto Systems
  • Panaudojimo atvejų scenarijai
  • Areto Systems

Areto System

„Areto Systems“ teikia internetinę kredito kortelių apdorojimo paslaugą įmonėms daugiau nei 140 skirtingų šalių. Turėdama patikimus internetinius mokėjimus, „Areto Systems“ gali teikti internetines mokėjimo paslaugas mažos rizikos prekybininkų sąskaitoms ir didelės rizikos prekybininkų sąskaitoms.

Mes atsidūrėme situacijoje, kuri tuo pat metu buvo ir mus tenkinanti, ir kupina iššūkių. Mūsų įmonė sparčiai augo ir mums reikėjo samdyti daugiau personalo, nes vis daugėjo užklausų ir pardavimų. Mes bandėme tai išspręsti naudodami el. paštą, bet, tiesą sakant, tai buvo neįmanoma. LiveAgent atsirado kaip mūsų gelbėtojas, juokdamasis sakė Justin Farrugia.

Finansų pasaulyje ypač sunku rasti tinkamus įrankius ir suteikti klientams puikų aptarnavimą. Nepaisant to, tokioms įmonėms kaip „Areto Systems“ patinka dideli iššūkiai. Praėjusiais metais jie pasirinko LiveAgent naudoti kaip pagrindinį klientų aptarnavimo įrankį turėdami omenyje tik vieną tikslą – kuo geriau pasiekti tobulą aptarnavimą. Išankstinis perspėjimas: jiems pavyko.

 Pažymėkime dar kartą, kad įmonė veikia labai slaptoje finansų verslo srityje. „Areto“ klientų aptarnavimo specialistai sugeba išspręsti daugiau nei 300 sudėtingų bilietų per mėnesį, aptarnaudami klientus iš daugiau nei 140 šalių. Pasitikėjimas, ištikimybė ir pasitenkinimas yra tris kartus svarbesni nei pinigaai. „Areto Systems“ yra lyderis šiose tikriausiai svarbiausiose srityse, o klientų pasitenkinimo lygis yra nuo 99%.

„LiveAgent suteikia mums daugiau kontroliavimo galimybių visapusiškai palaikant organizuotumą. Svarbūs veiksniai yra ir efektyvus bilietų nukreipimas, tuo pačiu ir efektyvesnis išteklių valdymas. Ataskaitų teikimo galimybės, skyriaus funkcija ir lengva automatizacija mums yra naudinga.”

„Areto“ darbuotojai ir darbuotojos mėgsta, kai po kiekvienos darbo dienos nėra nebaigtų užduočių.

„Mes atsakome į visas užklusas per kelias valandas ir dienos pabaigoje nepaliekame nei vieno neatsakyto pardavimų bilieto”, – pridūrė Justin Farrugia.

Prieš užbaigdami paklausėme „Areto” apie jų tikslus, susijusius su klientų aptarnavimu.

„Mes norime būti kuo efektyvesni reaguodami, nes žinome, kad greitai ir efektyviai reaguojant klientas jaučiasi pstogiai. LiveAgent padeda mums pasiekti norimą efektyvumo lygį, kad galėtume greitai teikti paslaugas daugeliui klientų turėdami nedidelę komandą.“

Linkime jums kuo geriausios sėkmės. Pirmyn „Areto“!

Justin Farrugia – „Areto Systems“ Generalinis direktorius

Peržiūrėkite likusias istorijas

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x