Ready2Order
  • Panaudojimo atvejų scenarijai
  • Ready2Order

Ready2Order

LiveAgent ir Ready2Order įmonės istorija yra beveik tobulas koncepcijos įrodymas, kalbant apie dvi modernias ir dinamiškas įmones, veikiančias kartu (viena iš jų yra mūsų ☺). Ready2Order siūlo pažangiausias ir dar lengvai valdomas POS sistemas debesies pagrindu šimtams įmonių, kurių portfelyje yra tokie vardai kaip ORF, Die Presse ar Der brutkasten.

Kalbant apie pardavimo procesą ir pinigų operacijas, nėra vietos kompromisams. Aukščiausios klasės klientų aptarnavimas šioje srityje yra būtinas ir mes džiaugiamės, kad „Ready2Order“ pasirinko LiveAgent kaip klientų aptarnavimo platformą.

Ši sėkminga Austrijos įmonė 2016 m. pirmąjį ketvirtį pasirinko LiveAgent. Šiuo metu jie yra įdarbinę 30 aukštos kvalifikacijos aptarnavimo agentų, kurie rūpinasi daugiau nei 3 000 įmonių iš 5 skirtingų šalių

Atminkite, kad jų klientų aptarnavimo atvejai paprastai yra labai sudėtingi. To galima tikėtis, nes Ready2Order padeda savo klientams dirbti su įvairių rūšių mokėjimais ir mokėjimų apdorojimais. Nepaisant to, puikus personalas vis dar gali atsakyti į daugiau nei 1000 elektroninio pašto bilietų kiekvieną mėnesį, o klientų pasitenkinimas yra 90% ir vis auga! Pridėkite 1200 telefono skambučių per mėnesį ir pažvelkite į jų efektyvumo ir klientų pasitenkinimo santykį. Tai ne ką mažiau nei įspūdinga.

Paklausėme Ready2Order, kas pasikeitė po to, kai jie įdiegė LiveAgent.

„Mes turime geresnę savo el. laiškų apžvalgą ir centrinę visos informacijos rinkimo sistemą. Bendravimas taip pat yra daug efektyvesnis“, – sakė Christophas Schachneris. „Gera gaunamų ir siunčiamų el. laiškų apžvalga bei pagerėjęs komandos bendravimas padeda atsakyti į visus klausimus per 1-2 valandas, greitai išsprendžiame problemas ir būname labai draugiški bendraudami su klientais“, – pridūrė jis.

Naudodama standartines el. pašto funkcijas arba bendrinamą el. pašto dėžutę, Ready2Order niekada negalėtų pasiekti šios didžiulės sėkmės klientų aptarnavimo srityje. Paprasti sprendimai dažniausiai veikia gerai, o tai, kad šie specifiniai sprendimai yra paprasti, nereiškia, kad jie negali būti labai galingi.

Galimybė nepersiuntinėti el. laiškų po vieną norint juos paskirstyti, yra labai naudinga.

Mes labai didžiuojamės, kad LiveAgent siūlo puikią apžvalgą, skirtą vadybininkams, tačiau naudodamasis šiuo įrankiu personalas yra patenkintas Mes paklausėme Ready2Order apie jų agentų atsiliepimus. Ką jie sako? „Tai geras įrankis, kurį labai lengva naudoti ir suprasti“. Paprastas atsakymas su galinga žinute. Būtent tokios patirties siekėme kurdami LiveAgent.

Kokie yra Ready2Order ateities planai?

„Mūsų tikslas yra išspręsti problemas per 30 minučių. LiveAgent padeda mums pagerinti atsako laiką ir esame įsitikinę, kad greitai tą pasieksime.“

Na, mielieji Ready2Order, – linkime jums didžiausios sėkmės ir tęskite gerus darbus. Mes didžiuojamės, kad mūsų įranga yra tokia, kuri ilgainiui turėtų padėti jums pasiekti savo tikslus. Mums dėl to labai malonu.

Christoph Schachner – Ready2Order generalinis direktorius

Peržiūrėkite likusias istorijas

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x