Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ready2order

„Ready2Order“

„LiveAgent“ ir „Ready2Order“ įmonės istorija yra beveik tobulas koncepcijos įrodymas, kalbant apie dvi modernias ir dinamiškas įmones, veikiančias kartu (viena iš jų yra mūsų ☺). „Ready2Order“ siūlo pažangiausias ir dar lengvai valdomas POS sistemas debesies pagrindu šimtams įmonių, kurių portfelyje yra tokie vardai kaip ORF, Die Presse ar Der brutkasten.

Kalbant apie pardavimo procesą ir pinigų operacijas, nėra vietos kompromisams. Aukščiausios klasės klientų aptarnavimas šioje srityje yra būtinas ir mes džiaugiamės, kad „Ready2Order“ pasirinko „LiveAgent“ kaip klientų aptarnavimo platformą.

Ši sėkminga Austrijos įmonė 2016 m. pirmąjį ketvirtį pasirinko „LiveAgent“. Šiuo metu jie yra įdarbinę 30 aukštos kvalifikacijos aptarnavimo agentų, kurie rūpinasi daugiau nei 3 000 įmonių iš 5 skirtingų šalių.

Atminkite, kad jų klientų aptarnavimo atvejai paprastai yra labai sudėtingi. To galima tikėtis, nes „Ready2Order“ padeda savo klientams dirbti su įvairių rūšių mokėjimais ir mokėjimų apdorojimais. Nepaisant to, puikus personalas vis dar gali atsakyti į daugiau nei 1000 elektroninio pašto bilietų kiekvieną mėnesį, o klientų pasitenkinimas yra 90% ir vis auga! Pridėkite 1200 telefono skambučių per mėnesį ir pažvelkite į jų efektyvumo ir klientų pasitenkinimo santykį. Tai ne ką mažiau nei įspūdinga.

„Ready2Order“

Paklausėme „Ready2Order“, kas pasikeitė po to, kai jie įdiegė „LiveAgent“.

„Mes turime geresnę savo el. laiškų apžvalgą ir centrinę visos informacijos rinkimo sistemą. Bendravimas taip pat yra daug efektyvesnis“, – sakė Christophas Schachneris. „Gera gaunamų ir siunčiamų el. laiškų apžvalga bei pagerėjęs komandos bendravimas padeda atsakyti į visus klausimus per 1-2 valandas, greitai išsprendžiame problemas ir būname labai draugiški bendraudami su klientais“, – pridūrė jis.

Naudodama standartines el. pašto funkcijas arba bendrinamą el. pašto dėžutę, „Ready2Order“ niekada negalėtų pasiekti šios didžiulės sėkmės klientų aptarnavimo srityje. Paprasti sprendimai dažniausiai veikia gerai, o tai, kad šie specifiniai sprendimai yra paprasti, nereiškia, kad jie negali būti labai galingi.

Galimybė nepersiuntinėti el. laiškų po vieną norint juos paskirstyti, yra labai naudinga.„Ready2Order“

 

Mes labai didžiuojamės, kad „LiveAgent“ siūlo puikią apžvalgą, skirtą vadybininkams, tačiau naudodamasis šiuo įrankiu personalas yra patenkintas. Mes paklausėme „Ready2Order“ apie jų agentų atsiliepimus. Ką jie sako? „Tai geras įrankis, kurį labai lengva naudoti ir suprasti“. Paprastas atsakymas su galinga žinute. Būtent tokios patirties siekėme kurdami „LiveAgent“.

Kokie yra „Ready2Order“ ateities planai?

„Mūsų tikslas yra išspręsti problemas per 30 minučių. „LiveAgent“ padeda mums pagerinti atsako laiką ir esame įsitikinę, kad greitai tą pasieksime.“

Na, mielieji „Ready2Order“, linkime jums didžiausios sėkmės ir tęskite gerus darbus. Mes didžiuojamės, kad mūsų įranga yra tokia, kuri ilgainiui turėtų padėti jums pasiekti savo tikslus. Mums dėl to labai malonu.

Christoph Schachner – „Ready2Order“ generalinis direktorius

Grįžti

Daugiau Istorijų

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai