Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

atomer

Atomer

Atomer suteikia galimybę klientams išsinuomoti visą internetinę sistemą, kurioje jie lengvai galės kurti internetines parduotuves arba tiklalapius. Komanda puikiai supranta, kad aukštos klasės sistema negali veikti pati viena be aukštos klasės techninės pagalbos. Po daugybės pagalbos tarnybų programinės įrangos bandymų, jie priėjo prie išvadas, kad LiveAgent yra vieninteliai, kurie atitinka jų reikalavimus bei pageidavimus.

Martin Drugaj iš Atomer teigia – “LiveAgent kiekvieną dieną padeda spręsti klientų užklausas. Mūsų sprendimas pradėti naudoti šią pagalbos tarnybos programinę įrangą buvo teisingas sprendimas, o 95% patenkintų klientų yra to įrodymas.”

Atomer

Darbas su LiveAgent

Martin prideda – “Mūsų darbuotojai labai lengvai priprato prie LiveAgent. Darbas su LiveAgent išties yra paprastas ir net, galima sakyti, intuityvus. Kiekvieną dieną sprendžiame savo klientų užklausas ir esame tikrai patenkinti, kad šį darbą atliekame su LiveAgent. Jo dėka mūsų bendravimas su klientais yra aiškus ir skaidrus.”

“Jo dėka mūsų bendravimas su klientais yra aiškus ir skaidrus.”

Dėl tiesioginio pokalbio internete, kuris yra LiveAgent dalis, mūsų klientai gali susisiekti su technine pagalba realiu metu ir iš karto gauti atsakymus į savo klausimus. Šiuo metu sulaukiame maždaug 380 užklausų per mėnesį, į kurias atsakoma su LiveAgent.

Atomer

All4net, Atomer filialas, taip pat vykdo ir kitus projektus. “Dėl skyrių, esančių LiveAgent, mes lengvai galime priskirti užklausų bilietus, jei to reikia. Tokiu būdu labai lengva priskirti kliento užklausą kolegai, dirbančiam kitame skyriuje”, -dalinasi Martin.

Atomer

Ką jūsų kolegos galvoja apie LiveAgent?

“Jiems patinka paprastumas ir aiškumas tokių funkcijų, kaip: tiesioginis pokalbis internete, skyriai, galimybė atidėti ar nukreipti bilietus ir užrašus, ką jie dažnai ir daro.”

“Klientų pasitenkinimo lygis auga tiesiog žaibišku greičiu.”

Ing. Martin Drugaj – generalinis direktorius @ Atomer

Grįžti

Daugiau Istorijų

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai