Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

RefresherSuccessStory 1

„Refresher“

Gyvenimo būdas. Mada. Technologijos. Muzika. Viską, kas yra madinga ir mėgstama tūkstantmečio kartos, galima rasti vienoje iš labiausiai lankomų svetainių Slovakijoje. Be to, šis projektas iki šiol buvo toks sėkmingas, kad pastaruoju metu išsiplėtė ir į Čekiją. Turėtumėte gerai paieškoti, kad surastumėte žmogų, kuris nėra girdėjęs apie „Refresher“. Tai pavyzdinė svetainė, kurioje sužinote apie tai, kas naujo. Galite pasiteirauti, kodėl jiems reikia pagalbos tarnybos programinės įrangos?

Įsivaizduokite situaciją, kai jums reikia valdyti visą redaktorių personalą, kurie rašo apie viską – nuo naujojo Kanjė Vesto albumo iki 10 įdomiausių faktų apie Pablo Eskobarą arba geriausių 2016 m. batelių. Pridėjus šiek tiek rinkodaros ir dizaino aptarimo jau galite pamatyti, kaip jūsų el. pašto dėžutė tampa nevaldomai chaotiška. Būtent tą akimirką „LiveAgent“ su visomis jų funkcijomis gali jums padėti.

2015 m. pradžioje „Refresher“ nusprendė bendradarbiauti su „LiveAgent“. Jie ieškojo sprendimo, kuris padėtų efektyviai supaprastinti visą komunikaciją. „LiveAgent“ pasirodė esanti tinkama išeitis. „Refresher“ komanda sugebėjo sumažinti savo aptarnavimo personalo skaičių nuo 14 iki 5 agentų.

„Refresher“

Šis rezultatas atrodo dar žavesnis, kai matote visumą. Visa „Refresher“ klientų aptarnavimo komanda dabar gali atsakyti ir išspręsti daugiau nei 1700 bilietų per mėnesį.

Be geresnio bendravimo jų redakcinėje komandoje, „LiveAgent“ taip pat naudojamas bendravimui su reklamuotojais. Jų rinkodaros skyrius dabar gali reaguoti į bilietus praktiškai iš karto, o taip pat padeda tai, kad visa bendravimo su klientu istorija prieinama vos vienu paspaudimi. Tai lėmė didžiulį pajamų augimą.

„Mums patinka „LiveAgent“ lankstumas atsakant į bilietus ir geresnis bendradarbiavimas mūsų komandoje.“

„Refresher“

Kas pasikeitė įdiegus „LiveAgent“?

Fone veikiančios automatizavimo taisyklės padėjo „Refresher“ komandai nedelsiant ir be jokių papildomų rūpesčių perduoti bilietus į tinkamo žmogaus rankas. Rankinis bilietų priskyrimas komandos nariams taip pat labai naudingas. „LiveAgent“ padeda „Refresher“ atskirti svarbiausius verslo kontaktus nuo nuo bendrų pranešimų. Tai yra pasiekiama galingais automatizavimo algoritmais, veikiančiais fone.

Taigi kokia yra pagrindinė „LiveAgent“ teikiama nauda jūsų įmonei? „Turėčiau kartotis, bet negaliu nepaminėti, kiek mūsų bendravimas tapo greitesnis, lankstesnis ir tvarkingesnis“, – Gaboras Borosas. „Kai paklausiau savo agentų, kaip jie jaučiasi dirbdami su „LiveAgent“, jų atsakymas buvo trumpas: šaunu!“

Gaboras Borosas – „Refresher“ generalinis direktorius

Grįžti

Daugiau Istorijų

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai