Partneris
Kas yra “Zentyal”?
“Zentyal” yra “Linux” sistema paremtas el. pašto serverio ir grupinės programinės įrangos sprendimas. Jis turi nemokamai parsiunčiamą papildymą kūrėjams ir prieinamą programos kodą. “Zentyal” teikiamas dvejom pakuotėm – smulkioms ir vidutinėms įmonėms skirtu “Zentyal Server” ir prieglobos tiekėjams skirtu “Zentyal Cloud”. Šis el. pašto serverio sprendimas skirtas įmonėms, turinčioms el. pašto serverių diegimo bei palaikymo įgūdžių ir patirties. “Zentyal” siūlo antivirusinę ir šlamšto apsaugą, kalendorių bei kontaktų funkcijas.
Kaip galite naudoti “Zentyal”?
“Zentyal” yra el. pašto severio sprendimas, tinkamas įmonėms, turinčioms patyrusias komandas, kurios supranta kaip paruošti, konfigūruoti ir palaikyti el. pašto serverius. Jis yra suderinamas su “Microsoft Active Directory”, todėl jūs galite lengvai valdyti klientus. “Zentyal” teikia pagalbą visiems klientams, kuriems ji yra reikalinga, tačiau ją nesudėtinga naudoti ir savarankiškai. Svetainėje ir klientų portale apie sprendimą pateikiama dokumentacija įvairiomis temomis. Jūs taip pat galite integruoti savo “Zentyal” el. paštą į LiveAgent ir naudoti kaip pirminę pagalbos tarnybos bendravimo platformą.
LiveAgent bilietavimo sistema gali integruoti jūsų virtualius el. pašto domenus į vieną atskirą klientų aptarnavimo sprendimą. Pasinaudokite daugybe produktyvumą didinačių funkcijų, tokių kaip universali pašto dėžutė, kuri saugo klientų bendravimą iš bet kurio kanalo, ar iš anksto paruoštus atsakymus, kurių pagalba galite greičiau pateikti atsakymus. Padalinkite bilietus jei jums kyla bėdų dėl sudėtingos problemos ar nustatykite taisykles, kad sukurtumėte įvairias automatizacijas, kurios pasirūpins užduotimis.
Jūs taip pat galite sukurti daugiau, nei tik el. paštą. Sukurkite skaitmeninį skambučių centrą, savo svetainėje nustatykite internetinių pokalbių valdiklį, sukurkite klientų portalą su žinių baze ar pridėkite savo socialinės žiniasklaidos paskyras iš “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber”. Kiekvieną bendravimo kanalą palaiko įvairios produktyvumo funkcijos, kurios užtikrina jūsų darbo eigos organizavimą ir lengvesnį atlikimą.
Kokia yra “Zentyal” integracijos nauda?
- Prieinama klientų pagalba
- Įdiegtas “Microsoft Active Directory” suderinamumas
- Neriboti virtualūs domenai
Kaip integruoti “Zentyal” į LiveAgent
LiveAgent bilietavimo sistemą galima integruoti į “Zentyal” naudojant IMAP/POP3. LiveAgent konfigūracijos nustatymai leidžia lengvai pasiekti šią parinktį. Toliau pateiktame žingsnis po žingsnio vadove galite sužinoti, kaip integruoti “Zentyal” į savo bilietavimo sistemą.

- Pirmiausiai reikia įdiegti “Zentyal”? Paprasčiausiai eikite į “Zentyal” svetainę ir pasirinkite sau tinkamą planą. “Zentyal” svetainėje galite rasti klientų portalo skyrių, įskaitant įdiegimo vadovą. Jei jau turite sukonfigūruotą “Zentyal” prieigą, pereikite į LiveAgent ir atlikite sekančius žingsnius.

- Dabar, kai “Zentyal” yra sukonfigūruota ir paruošta naudojimui, eikite į savo LiveAgent paskyrą. Jei dar neturite paskyros, pradėkite nemokamą bandymą. Paspauskite viršutinį Sukurti mygtuką, esantį apačioje Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros. Jūs pamatysite galimų el. pašto tiekėjų sąraš. Apačioje paspauskite Kita ir tuomet, sekančiame lange IMAP/POP3.

- Siekiant sėkmingai integruoti “Zentyal”, į LiveAgent turite pateikti “Zentyal” inforaciją. Jūs turite pateikti vartotojo vardą, slaptažodį ir el. pašto adresą. Kai įvesite šią informaciją, pasirinkite gavimo būdą ir serverio informaciją bei prievadą. Nepamirškite pasirinkti departamento, kuris bus atsakingas už iš nurodyto el. pašto adreso gaunamus el. laiškus. Vėliau, paspauskite lango apačioje esantį Išsaugoti mygtuką ir užbaikite konfigūraciją.

Dabar, viskas yra paruošta. “Zentyal” el. laiškus dabar bus galima gauti iš jūsų LiveAgent bilietavimo sistemos. Žemiau pateiktame vaizdo įraše peržiūrėkite LiveAgent galimybes. Dėl papildomų parinkčių, jūs galite peržiūrėti funkcijų puslapį, o dėl išsamesnės informacijos apie pagalbą klientams apsilankykite Akademijos puslapyje.
Frequently asked questions
Kas yra "Zentyal"?
"Zentyal" yra programinės įrangos sprendimas, skirtas el. paštui ir "Linux" sistemoje veikiančiai grupinei programinei įrangai. Galima nemokamai parsisiųsti kūrėjo priedą ir pirminį kodą. Ji yra prieinama dviem skirtingais paketais: smulkioms įmonėms skirtas "Zentyal Server" ir prieglobos bendrovėms skirtas "Zentyal Cloud". Didžiausią naudą iš šio el. pašto serverio sprendimo gaus bendrovė, turinti el. pašto serverių įdiegimo ir išlaikymo patirties. Be virusų ir šlamšto apsaugos, "Zentyal" taip pat siūlo kontaktų ir kalendoriaus paslaugas.
Kaip galite naudoti "Zentyal"?
Su "Zentyal", el. pašto serverius gali paruošti ir palaikyti įgudusios žmonių, suprantančių apie el. pašto serverio veikimą, komandos. Dėl "Microsoft Active Directory" palaikymo, jūs galite nesudėtingai valdyti klientus. Kai tik jūsų klientams reikalinga pagalba su "Zentyal", jie gali kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. "Zentyal" paprasta naudotis net ir nesikreipiant dėl pagalbos. Klientų portalas yra prieinamas ir svetainėje, kuriame galima rasti įvairių temų apie sprendimą. Kaip alternatyvą, jūs galite integruoti "Zentyal" į LiveAgent ir ją naudoti bendraujant savo pagalbos tarnyboje.
Kokios yra "Zentyal" integracijos naudos?
Prieinamas klientų aptarnavimas Įdiegtas "Microsoft Active Directory" suderinamumas Neriboti virtualūs domenai
Kaip įdiegti "Zentyal" serverį?
"Zentyal" serverį galima įdiegti naudojant patogų įdiegimo vedlį, kurį galite parsisiųsti iš puslapio. Jis padės jums žingsnis po žingsnio atlikti visą įdiegimo procesą. "Zentyal" svetainės Dokumentacijos skyriuje galite rasti patogų vadovą, kuriame įtrauktos konfigūracijos parinktys ir kita informacija.
Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba verslui ir teikiama rekomendacija naudoti įrankius, tokius kaip „LiveAgent“, kad būtų užtikrinta gerai kvalifikuotų klientų atstovų ir gerų aptarnavimo patirties. Be to, svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, kad būtų galima padidinti pardavimus ir pasitenkinimo lygį. Aptariamos klientų aptarnavimo atstovų ir prižiūrėtojų pareigos bei atsakomybė, kurios gali skirtis ir remiasi produkto ir paslaugų žiniomis.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Žinių bazė yra internetinė duomenų bazė, kuria gali naudotis ieškantys informacijos apie įmonę ar produktus. Ši programinė įranga leidžia saugoti, bendrinti ir valdyti informaciją bei duomenis. Tai sutaupo laiką ir pinigus, leidžiant aptarnauti klientus net be agentų prisijungimo. Susikurkite nemokamą paskyrą ir mėgaukitės nemokama paskyra.
Pereinate iš „Zopim“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra galinga SVĮ pagalbos centro programinė įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijų ir 40 integracijų. Tai palaiko 43 skirtingų kalbų vertimus ir teikia pasaulinės klasės aptarnavimą klientams. LiveAgent yra geriausiai įvertinta programinė įranga 2020 m., o ją naudoja didelės kompanijos, įskaitant „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. Teikiami trys mokamos planai, taip pat siūloma 7 dienų nemokama naudojimo galimybė.