Partneris
Kas yra „Zentap“?
„Zentap“ yra daugiafunkcinis rinkodaros sprendimas ir svetainių kūrimo priemonė, skirta nekilnojamojo turto agentūroms ir nekilnojamojo turto agentams. Jų paslaugos apima potencialių klientų pritraukimą, socialinių tinklų įrašų automatizavimą, vaizdo įrašų turinį su prekės ženklu, nekilnojamojo turto agentų svetaines, „Facebook“ puslapio optimizavimą ir daug daugiau.
Kaip galite naudoti „Zentap“?
Ar nepakankamai rūpinatės savo nekilnojamojo turto rinkodara? Pereikite į „Zentap“ ir pradėkite rinkodaros kampanijas naudodami veiksmingą ir patikimą sprendimą, sukurtą būtent šiam tikslui. Be to, galite naudoti „Zentap“, kad sukurtumėte fantastišką svetainę savo verslui.
Nekilnojamojo turto svetainės yra puiki proga pranešti žmonėms apie jūsų prekės ženklą, paslaugas ir puikius turimus pasiūlymus. Štai kodėl svarbu leisti klientams nedelsiant su jumis susisiekti, jei jie to nori. „LiveAgent“ gali jums padėti, nes turi savo bilietų sistemą ir tiesioginius pokalbius.
Susieję savo el. paštą su „LiveAgent“ bilietų sistema, galite lengviau rūšiuoti klientų el. laiškus, išlaikydami tvarką ir nustatydami prioritetus. Kad bendravimas būtų dar greitesnis, galite tiesiog patalpinti tiesioginio pokalbio valdiklį į savo svetainę. Jūsų būsimi klientai jį iškart pamatys, o jį spustelėję gali pradėti pokalbį.
„LiveAgent“ tiesioginių pokalbių valdiklis yra vienas greičiausių, nes pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Pažvelkite į palyginimą ir įsitikinkite patys. Jis taip pat palaiko daugybę naudingų funkcijų, kurios užtikrina, kad nepasiklystumėte tarp skirtingų pokalbių.
Aktyvūs kvietimai pokalbiui užtikrina, kad jūsų tiesioginio pokalbio valdiklį pastebės kiekvienas svetainės lankytojas. Rašymo peržiūrą realiuoju laiku gali parodyti, ko klientai klausia dar prieš spustelėdami siuntimo mygtuką. Iš galerijos pasirinkite pokalbio mygtuko dizainą arba sukurkite savo. Peržiūrėkite visą tiesioginių pokalbių funkcijų sąrašą, kad sužinotumėte, ką dar galima nuveikti.
Kokia yra „Zentap“ integracijos teikiama nauda?
- Specialus nekilnojamojo turto rinkodaros sprendimas
- Puiki svetainių kūrimo priemonė, padedanti parodyti savo įgūdžius
- Lengvas bendravimas naudojant „LiveAgent“ bilietus
- Vienas iš greičiausių tiesioginių pokalbių jūsų svetainėje
- Lengvas integracijos procesas
Let your clients reach you faster with live chat
Place a LiveAgent live chat on your real-estate website and provide them with a fast communication option
Kaip integruoti „LiveAgent“ su „Zentap“?
Norėdami integruoti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką į „Zentap“ svetainę, turite atlikti kelis paprastus veiksmus. Vykdykite toliau pateiktas instrukcijas, kad sužinotumėte, kaip užbaigti šį procesą.
- Jei neturite „Zentap“ svetainės, pradėkite ją kurti naudodami intuityvią „drag and drop“ kūrimo priemonę. Galite užsiregistruoti spustelėję šią nuorodą, kuri nukreips į pagrindinį „Zentap“ puslapį.

- Kai jūsų svetainė bus baigta, o redaktorius vis dar atidarytas, kairiajame skydelyje spustelėkite Elementai ir raskite integracijas. „LiveAgent“ integraciją rasite čia. Pridėkite ją prie savo svetainės ir pateikite išsamią informaciją – savo „LiveAgent“ įmonės pavadinimą ir pokalbio mygtuko ID, kurį galite rasti pokalbio mygtuko nustatymuose skirtuke Integracija. Ieškokite kodo eilutėje. Baigę tiesiog išsaugokite mygtuką ir tiesioginio pokalbio valdiklis bus jūsų svetainėje.

Štai viskas – tiesioginis pokalbis jau patalpintas jūsų svetainėje ir jūsų klientai gali bet kada su jumis susisiekti. Norite sužinoti daugiau apie tiesioginį pokalbį? Peržiūrėkite šį straipsnį apie tiesioginio pokalbio etiketą arba sužinokite daugiau apie tiesioginio pokalbio funkcijas čia.
Frequently asked questions
Kas yra „Zentap“?
„Zentap“ siūlo ne tik rinkodaros sprendimus, bet ir svetainių kūrimo priemonę, kurios tikslas - padėti nekilnojamojo turto agentūroms ir atskiriems agentams kurti savo svetaines. Įmonė siūlo potencialių klientų pritraukomo paslaugas, automatizuotus įrašus socialiniuose tinkluose, vaizdo įrašų turinį su prekės ženklo integracija, nekilnojamojo turto agentų svetaines, „Facebook“ puslapio optimizavimą ir dar daugiau.
Kaip galite naudoti „Zentap“?
Naudodami „Zentap“ turėsite veiksmingą ir patikimą rinkodaros sprendimą, sukurtą specialiai šiam tikslui. „Zentap“ svetainių kūrimo priemonė gali padėti sukurti nuostabią jūsų verslo svetainę. Nekilnojamojo turto svetainėse galite reklamuoti savo prekės ženklą, paslaugas ir puikius pasiūlymus. „LiveAgent“ bilietų sistema ir tiesioginis pokalbis gali jums padėti.
Kaip integruoti „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį į „Zentap“ svetainę?
„Zentap“ redaktoriaus kairiajame skydelyje atidarykite Elementai ir raskite integracijas Raskite „LiveAgent“ ir patalpinkite jį savo svetainėje Pateikite savo įmonės pavadinimą „LiveAgent“ ir pokalbio mygtuko ID Štai ir viskas!
“Zendesk” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
LiveAgent is a customer service software that offers a range of features including call center software, complaint management system, client portal software and email management software. The company also offers a free trial, training materials, and customizable templates. They have won awards and have received positive feedback from their clients. The website provides information on pricing, integrations, and alternatives to LiveAgent.
“ZOHO” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, alternatyvomis ir integruojamaisiais įrankiais, įskaitant VoIP telefoniją ir skundų valdymo sistemą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba verslui ir teikiama rekomendacija naudoti įrankius, tokius kaip „LiveAgent“, kad būtų užtikrinta gerai kvalifikuotų klientų atstovų ir gerų aptarnavimo patirties. Be to, svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, kad būtų galima padidinti pardavimus ir pasitenkinimo lygį. Aptariamos klientų aptarnavimo atstovų ir prižiūrėtojų pareigos bei atsakomybė, kurios gali skirtis ir remiasi produkto ir paslaugų žiniomis.