Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„uKit“

Jei norite pradėti naudoti „LiveAgent“ pokalbių mygtuką savo „uKit“ svetainėje, vadovaukitės toliau pateiktu nuosekliu integravimo vadovu arba tiesiog peržiūrėkite integravimo vaizdo įrašą.

How to add live chat into uKit website | www.liveagent.com
  • Atidarykite „uKit“ kūrimo priemonę ir eikite į Valdikliai> Kontaktai
  • Pasirinkite „LiveAgent“ ir vilkite valdiklį į svetainę, laikydami kairįjį pelės mygtuką.
„uKit“
  • Spustelėkite tiesioginio pokalbio mygtuką, tada kairėje šoninėje juostoje spustelėkite Prijungti paskyrą.
  • Įrašykite savo URL ir „LiveAgent“ paskyros API raktą. Jei neturite paskyros, galite sukurti naują spustelėdami Sukurti paskyrą.
„uKit“

Kur yra API raktas?

  • „LiveAgent“ paskyroje eikite į Konfigūracija> Sistema> API ir nukopijuokite savo API raktą.
„uKit“
  • Viskas paruošta. Numatytasis tiesioginio pokalbio mygtukas rodomas jūsų svetainėje.
  • Jei norite pakeisti numatytąjį mygtuką (spalvos, tekstai…), „LiveAgent“ paskyroje eikite į Konfigūracija>Pokalbis>Pokalbio mygtukai ir spustelėkite mygtuką, kad pakeistumėte jo išvaizdą.
„uKit“

Kodėl rinktis „uKit“?

„uKit“ svetainių kūrimo priemonė suteikia paprastą ir efektyvų būdą sukurti funkcionalią verslo svetainę. Kūrimo priemonė skirta tiems, kurie neturi techninių žinių. Ji yra lengvai naudojama, smagi ir moderni. „uKit“ turi elegantišką vilkimo ir „drag-and-drop“ redaktorių, kuris leidžia lengvai pritaikyti pasirinktą šabloną savo poreikiams.

Kaip galima tai naudoti?

„LiveAgent“ priklausanti „uKit“ integracija leidžia „uKit“ parduotuvėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.

DUK

Kaip galima integruoti tiesioginio pokalbio mygtuką į „Ukit“?

1. Eikite į „Ukit“ Valdikliai - Kontaktai - „Liveagent“

2. Įrašykite URL ir API raktą iš „LiveAgent“

3. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros

4. Tinkinkite tiesioginius pokalbius Konfigūracijos - Pokalbis - Pokalbių mygtukas

Kokie yra „Ukit“ naudojimo pranašumai?

- prieinama kaina

- lengvas pritaikymas

- paprasta naudoti

- stulbinantis dizainas

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai