„uKit“ integration
Partner website
Sužinoti Daugiau
Partner Privacy Policy
„uKit“ Privatumo Politika
Jei norite pradėti naudoti „LiveAgent“ pokalbių mygtuką savo „uKit“ svetainėje, vadovaukitės toliau pateiktu nuosekliu integravimo vadovu arba tiesiog peržiūrėkite integravimo vaizdo įrašą.
- Atidarykite „uKit“ kūrimo priemonę ir eikite į Valdikliai> Kontaktai
- Pasirinkite „LiveAgent“ ir vilkite valdiklį į svetainę, laikydami kairįjį pelės mygtuką.
- Spustelėkite tiesioginio pokalbio mygtuką, tada kairėje šoninėje juostoje spustelėkite Prijungti paskyrą.
- Įrašykite savo URL ir „LiveAgent“ paskyros API raktą. Jei neturite paskyros, galite sukurti naują spustelėdami Sukurti paskyrą.
Kur yra API raktas?
- „LiveAgent“ paskyroje eikite į Konfigūracija> Sistema> API ir nukopijuokite savo API raktą.
- Viskas paruošta. Numatytasis tiesioginio pokalbio mygtukas rodomas jūsų svetainėje.
- Jei norite pakeisti numatytąjį mygtuką (spalvos, tekstai…), „LiveAgent“ paskyroje eikite į Konfigūracija>Pokalbis>Pokalbio mygtukai ir spustelėkite mygtuką, kad pakeistumėte jo išvaizdą.
Kodėl rinktis „uKit“?
„uKit“ svetainių kūrimo priemonė suteikia paprastą ir efektyvų būdą sukurti funkcionalią verslo svetainę. Kūrimo priemonė skirta tiems, kurie neturi techninių žinių. Ji yra lengvai naudojama, smagi ir moderni. „uKit“ turi elegantišką vilkimo ir „drag-and-drop“ redaktorių, kuris leidžia lengvai pritaikyti pasirinktą šabloną savo poreikiams.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ priklausanti „uKit“ integracija leidžia „uKit“ parduotuvėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently Asked Questions
Kaip galima integruoti tiesioginio pokalbio mygtuką į „Ukit“?
1. Eikite į „Ukit“ Valdikliai - Kontaktai - „Liveagent“ 2. Įrašykite URL ir API raktą iš „LiveAgent“ 3. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros 4. Tinkinkite tiesioginius pokalbius Konfigūracijos - Pokalbis - Pokalbių mygtukas
Kokie yra „Ukit“ naudojimo pranašumai?
- prieinama kaina - lengvas pritaikymas - paprasta naudoti - stulbinantis dizainas
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.