„ThinQ“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„ThinQ“ Privatumo Politika
Kas yra „ThinQ“?
„ThinQ“ yra Jungtinių Valstijų VoIP teikėjas, teikiantis skambučių paslaugas verslo klientams nuo 2009 m. „ThinQ“ pažada: „lankstų, skaidrų, ekonomišką balso ir pranešimų perdavimą debesijoje“. „LiveAgent“ ir „ThinQ“ tapo partneriais, todėl galite lengvai įdiegti savo VoIP numerį į „LiveAgent“ skambučių centrą.
Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?
Kaip integruoti „ThinQ“ VoIP į „LiveAgent“?
Kadangi „ThinQ“ yra „LiveAgent“ dalis, prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros ir eikite į:
1. Configurations
2. Call
3. Numbers
4. (+ mygtukas)
Po šių veiksmų, suraskite „ThinQ“ ir užpildykite informaciją.
Kiek kainuoja „ThinQ“ integracija į „LiveAgent“?
„LiveAgent“ neapmokestina klientų už šią integraciją. Tai jau įmontuota „LiveAgent“ sistemoje, tad „LiveAgent“ klientams integracija nekainuoja. Tačiau nepamirškite, kad „ThinQ“ yra atskira įmonė, kurios paslaugos kainuoja.
Kokie yra VoIP naudojimo privalumai?
- ekonomiškumas
- pagerinta patirtis klientams
- pagerintas produktyvumas
- prieiga visoje Amerikoje
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „ThinQ“?
„ThinQ“ yra telekomunikacijų bendrovė, veikianti visoje Amerikoje nuo 2009 m. ir siūlanti rentabilias ir lanksčias VoIP paslaugas / produktus.
Kaip integruoti „ThinQ“ į savo skambučių centrą?
„LiveAgent“ skambučių centras leidžia jūsų verslui integruoti VoIP numerį, jau esantį „LiveAgent“. Tiesiog suraskite „ThinQ“ tarp „VoIP“ partnerių ir pridėkite reikiamą informaciją.
Kur galima keisti skambučių nukreipimo nustatymus „LiveAgent“ sistemoje?
Eikite į Configurations - Call - Settings ir koreguokite skambučių centro nustatymus atsižvelgdami į įmonės nuostatas.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.