Partneris
Kas yra „ThinQ“?
„ThinQ“ yra Jungtinių Valstijų VoIP teikėjas, teikiantis skambučių paslaugas verslo klientams nuo 2009 m. „ThinQ“ pažada: „lankstų, skaidrų, ekonomišką balso ir pranešimų perdavimą debesijoje“. „LiveAgent“ ir „ThinQ“ tapo partneriais, todėl galite lengvai įdiegti savo VoIP numerį į „LiveAgent“ skambučių centrą.
Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?
Kaip integruoti „ThinQ“ VoIP į „LiveAgent“?
Kadangi „ThinQ“ yra „LiveAgent“ dalis, prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros ir eikite į:
1. Configurations
2. Call
3. Numbers
4. (+ mygtukas)
Po šių veiksmų, suraskite „ThinQ“ ir užpildykite informaciją.
Kiek kainuoja „ThinQ“ integracija į „LiveAgent“?
„LiveAgent“ neapmokestina klientų už šią integraciją. Tai jau įmontuota „LiveAgent“ sistemoje, tad „LiveAgent“ klientams integracija nekainuoja. Tačiau nepamirškite, kad „ThinQ“ yra atskira įmonė, kurios paslaugos kainuoja.
Kokie yra VoIP naudojimo privalumai?
- ekonomiškumas
- pagerinta patirtis klientams
- pagerintas produktyvumas
- prieiga visoje Amerikoje
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently asked questions
Kas yra „ThinQ“?
„ThinQ“ yra telekomunikacijų bendrovė, veikianti visoje Amerikoje nuo 2009 m. ir siūlanti rentabilias ir lanksčias VoIP paslaugas / produktus.
Kaip integruoti „ThinQ“ į savo skambučių centrą?
„LiveAgent“ skambučių centras leidžia jūsų verslui integruoti VoIP numerį, jau esantį „LiveAgent“. Tiesiog suraskite „ThinQ“ tarp „VoIP“ partnerių ir pridėkite reikiamą informaciją.
Kur galima keisti skambučių nukreipimo nustatymus „LiveAgent“ sistemoje?
Eikite į Configurations - Call - Settings ir koreguokite skambučių centro nustatymus atsižvelgdami į įmonės nuostatas.
LiveAgent yra alternatyva Customerly. Tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų ir integracijų. LiveAgent yra prieinamas 24/7 ir suteikia puikų aptarnavimą ir įdiegimo pagalbą. Daugelis klientų jį laiko geriausia aptarnavimo priemone. Be to, LiveAgent siūlo mokymus, tinklaraščius, internetinius seminarus ir kainų skaičiuokles.
„LUSH“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra programa, skirta klientų aptarnavimo, VoIP telefono sistemų ir skundų valdymo sistemų valdymui. Jis taip pat turi portalo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent siūlo demonstraciją ir nemokamą bandymą. Įmonė taip pat turi mokymų, šablonų ir internetinių seminarų. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad gautumėte naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
LiveAgent siūlo daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje klientų aptarnavimo programinės įrangos paslaugas su įvairiomis funkcijomis, siūlo mokymosi žaidimus ir internetinius seminarus savo produktams. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą ir gera kainos ir kokybės santykį, taip pat galima integraciją į kitas programinės įrangos sistemas.