Partneris
Kas yra „SugarCRM“?
„SugarCRM“ yra didelė atvirojo kodo ryšių su klientais valdymo programinė įranga su pardavimų automatizavimo, rinkodaros kampanijų, klientų aptarnavimo ir bendradarbiavimo galimybėmis.
Šios programos kodas prieinamas bet kuriam naudotojui ar kūrėjui, o tai reiškia, kad galite patys pritaikyti savo darbo eigą, jei tik turite priemonių ir įgūdžių.
Kuo tai gali būti naudinga?
Su šia integracija pro jus nepraslįs jokie pranešimai apie naujienas ar atnaujinimus, susijusius su klientais, kontaktais, laukais, užduotimis, moduliais, bylomis, temomis, įrašais ar galimybėmis. Šią informaciją ar laukus taip pat galite kurti ar atnaujinti patys iš savo prietaisų skydelio.
Privalumai
- Ryšių su klientais valdymas iš vienos programinės įrangos
- Pranešimai naujausios informacijos gavimui
- Daugybė veiksmų, galimų atlikti iš prietaisų skydelio
- Sklandesnė darbo eiga
- Sutaupoma laiko, nereikia kaitalioti programų
Kaip integruoti „SugarCRM“ su „LiveAgent“ per „Zapier“
„SugarCRM“ galima integruoti su „LiveAgent“ per „Zapier“ per paleidiklių ir veiksmų sistemą, pavadinimu „Zap“. Galite sukurti daugybę integracijų iš svetainėje esančių parinkčių.
Jei neturite „Zapier“ paskyros, ją susikurti galite čia. Tada eikite į „LiveAgent“ + „SugarCRM“ integracijų svetainę.

Slinkite žemyn, kol pamatysite skyrių Connect LiveAgent + SugarCRM in minutes (Sujungti „LiveAgent“ + „SugarCRM“ per kelias minutes). Čia galite pasirinkti paleidiklį ir veiksmą. Peržvelkite galimų integracijų sąrašą ir apsvarstykite, ką norite, kad integracija darytų.
Mes parodysime „SugarCRM“ paleidiklio New Task (Nauja užduotis) ir „LiveAgent“ veiksmo Create Conversation (Sukurti pokalbį) sujungimą. Kai pasirinksite paleidiklį ir veiksmą, spustelėkite mėlyną mygtuką tęsti.

Pirmasis žingsnis yra nustatyti paleidiklį. Prisijunkite prie „SugarCRM“ per „Zapier“ ir suteikite prieigą prie duomenų. Tuomet patariame ištestuoti paleidiklį, kad įsitikintumėte, ar jis veikia.

Antrasis žingsnis yra „LiveAgent“ veiksmo konfigūracija. Mūsų atveju, turime užpildyti informaciją, tokią kaip gavėjo ir siuntėjo el. pašto adresai, pranešimo tema ir kita.

Dabar atlikite paskutinį integracijos testavimą ir viskas bus baigta. Dabar kiekvieną kartą sukūrus naują užduotį „SugarCRM“ platformoje, jūsų agentai gaus apie tai informuojantį pranešimą.


Nedvejokite ir per „Zapier“ kurkite daugiau integracijų įvairiems tikslams
Frequently asked questions
Kas yra „SugarCRM“?
„SugarCRM“ – tai ryšių su klientais valdymo sistema, kuri nuo 2004 m. leidžia įmonėms automatizuoti pardavimo ir rinkodaros procesus.
Kuo pravarti „SugarCRM“ integracija „LiveAgent“ sistemoje?
– pranešimų apie bet kokius pakeitimus ir (arba) atnaujinimus gavimas – viską viename turinti platforma – klientų informacijos atnaujinimas tiesiai iš „LiveAgent“
Tekstas apie "LiveAgent" - programinę įrangą, skirtą klientams aptarnauti, kainų skaičiuokles ir internetinius seminarus. Galima susisiekti su pardavimų kontaktų pagalba, prenumeruoti naujienlaiškį ir gauti pranešimus apie programos atnaujinimus ir nuolaidas. Taip pat aptariama kuriama nauja paskyra ir atsiunčiamos prisijungimo informacijos prisijungus prie šios programos.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Šiuolaikiniai įmonės vis dažniau naudoja specialią CCM įrangą su galingais kūrimo įrankiais ir funkcijomis, kad sukurtų ir valdytų turinio elementus komunikacijoje. Duomenų analizė yra svarbi ryšių su klientais valdymo programinės įrangos funkcija, padedanti padidinti pajamas ir pelningumą.
„Ipsos“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią vertina apdovanojimai ir kuri yra naudojama daugelyje įmonių. LiveAgent teikia VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir kitas programines įrangas. Jie taip pat teikia mokymąsi ir akademiją. Quality Unit, LLC valdo LiveAgent, o jų puslapyje pateikiami GST ir privatumo politikų ir taisyklių nuostatai.
Klientų aptarnavimo lyginamoji ataskaita
Geras klientų aptarnavimas yra svarbiausias išlaikymo variklis. Įmonės turi atitikti klientų lūkesčius, įskaitant nepriekaištingą aptarnavimą ir įsimintinas patirtis. Matuojant klientų aptarnavimo rodiklius ir kurdami tvarkomą ir informuotą komandą, galima gerinti reputaciją, lojalumą ir pajamas. LiveAgent siūlo savo klientams efektyvią aptarnavimą.