Partneris
Kas yra “Open-Xchange”?
Be el. pašto, dokumentų, planavimo ir socialinės žiniasklaidos pasidalijų, “Open-Xchange” siūlo visiškai integruojamą internetinio bendravimo, bendradarbiavimo ir produktyvumo programinę įrangą. Platforma įgalina vartotojus integruoti žinučių srautus, kylančius iš “Google Mail”, “Hotmail”, “Facebook”, “Twitter” ir “LinkedIn”. Dėl intuityvios vartotojo sąsajos, programinė įranga yra nesudėtinga naudojimui ir lengvai paruošiama.
Kaip galite naudoti “Open-Xchange”?
“Open-Xchange” yra produktyvumo sprendimas, tinkantis visiems, kuriems biuruose reikalingas ne tik el. pašto sprendimas. Ji siūlo platų programų rinkinį, kuris padeda organizuoti komandą ir leidžia naudotis debesų kompiuterijos saugykla. Tai yra puiki programinė įranga mažesnėms pagalbos tarnybos komandoms, kurią galite integruoti su LiveAgent pagalbos tarnyba.
Kai tik klientų aptarnavimo agentas sulaukia klientų užklausos, dėka LiveAgent bilietavimo sistemos, ji iš karto tampa bilietu. Mūsų efektyvumo funkcijos, tokios kaip automatinis bilieto paskirstymas, departmentai ir agentų susidūrimo aptikimas užtikrina, kad bilietas būtų išsiųstas tinkamam asmeniui, kuris gali jį išspręsti. Tai pagreitina klientų aptarnavimo procesą.
Mūsų universali pašto dėžutė gali tvarkyti ne tik laiškus, tačiau ir susirašinėjimą internetiniais pokalbiais, klientų skambučius, žinių bazę su kliento portalu ir socialinės žiniasklaidos paskyras iš “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber”. Mūsų bilietavimo sistema užtikrins, kad būtų įtraukti jūsų bendravimo kanalai, o jūsų užklausos būtų sutvarkytos ir paskirstytos.
Kiekvienas LiveAgent turimas bendravimo įrankis yra pilnai palaikomas įvairių į produktyvumą ir efektyvumą nukreiptų funkcijų. Organizuokite savo LiveAgent įmonę darbo valandomis, kurkite taisykles ir išnaudokite paslaugų lygio sutartis. Jūs taip pat galite pasinaudoti žaidimifikacija, kad klientų aptarnavimas agentams būtų linksmesnis ir įdomesnis.
Kokios yra “Open-Xchange” teikiamos naudos?
- Funkcionalus el. pašto sprendimas
- Debesų pagrindu teikiama bendradarbiavimo programinė įranga
- Kontaktų valdymas ir sinchronizavimas
- Padidėjęs našumas
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Kaip integruoti “Open-Xchange” į LiveAgent?
Kai pilnai paruošite savo “Open-Xchange” paskyrą, ją galite nesudėtingai prijungti prie LiveAgent pagalbos tarnybos naudodami IMAP/POP3. Šios integracijos atlikimas nereikalauja daug laiko. Peržiūrėkite žemiau pateiktą vadovą ir susipažinkite su visais būtinais veiksmais.

- Jei dar neturite “Open-Xchange” el. pašto paskyros, apsilankykite jų puslapyje ir nustatykite savo paskyrą. Dėka parsisiuntimo nuorodų, įdiegimo vadovų ir kitų išteklių, “Open-Xchange” įdiegimas yra nesudėtingas. Nustatę, atlikite žemiau aprašytus veiksmus.

- Viskas jau paruošta? Puiku! Dabar eikite į savo LiveAgent paskyrą. Atidarykite Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros ir paspauskite ant Sukurti mygtuko. Sąraše pasirinkite Kita ir tuomet pasirinkite IMAP/POP3 iš dviejų parinkčių.

- Jums beliko atlikti vos kelis dalykus – įvesti el. pašto adresą, vartotojo vardą ir slaptažodį, bei pasirinkti surinkimo būdą, serverį ir prievadą. Pasirinkite autentifikavimo būdą ir nuspręskite, kuris departamentas tvarkys šiuo el. pašto adresu gaunamus laiškus. Kai baigsite, išsaugokite savo darbą ir viskas baigta.

“Open-Xchange” integracija yra paruošta ir jūs galite pradėti teikti pagalbą naudojant LiveAgent. Sužinokite daugiau informacijos apie pagalbos tarnybos funkcijas ar apsilankykite LiveAgent Akademijoje bei daugiau sužinokite apie klientų aptarnavimą.
Frequently asked questions
Kas yra "Open-Xchange"?
Bendravimas internetu, bendras darbas ir produktyvumo programinė įranga yra "Open-Xchange" sudedamosios dalys. Dėl savo intuityvios vartotojo sąsajos, ši programinė įranga yra lengvai paruošiama ir ją gali naudoti kiekvienas.
Kaip galite naudoti "Open-Xchange"?
Jei jums reikia daugiau, nei tik elementaraus el. pašto savo biurui, "Open-Xchange" yra jums tinkamiausias sprendimas. Ji siūlo platų aplikacijų rinkinį, kurios palengvina komandų bendradarbiavimą ir yra prieinama debesų kompiuterijos saugykla. Apjungus su LiveAgent pagalbos tarnybos programinės įrangos integracija, ji tampa puikiu programinės įrangos sprendimu pagalbos komandoms.
Kokia yra "Open-Xchange" integracijos nauda?
Funkcionalus el. pašto sprendimas Debesų kompiuterijos pagrindu veikianti bendradarbiavimo programinė įranga Kontaktų valdymas ir sinchronizacija Didesnis produktyvumas
Kaip integruoti "Open-Xchange" į LiveAgent?
Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracijos > El. paštas > Pašto Paskyros Paspauskite ant Sukurti > Kita > IMAP/POP3 Pateikite savo "Open-Xchange" informaciją ir Išsaugokite
Žinių bazė – atsakymai į sudėtingus klausimus
Klientų aptarnavimo įmonė "LiveAgent" siūlo žinių bazės ir klientų portalo funkcijas, kurios gerina aptarnavimo patirtį ir leidžia rasti informaciją savarankiškai. Įmonė taip pat skatina bendravimą su klientais ir teikia pavyzdinius atsakymus į klausimus apie kainų mažinimą ar padidinimą.