“Microsoft Exchange Server” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Microsoft Exchange Server”
“Microsoft Exchange Server” teikia el. pašto, kalendoriaus, kontaktų, darbotvarkės ir bendradarbiavimo galimybes. Ši aplikacija veikia “Windows Server” operacinėse sistemose įmonės tikslais. “Microsoft Exchange Server” susirašinėjimo platformą galima pasiekti naudojant mobiliuosius įrenginius, kompiuterius ar internetines sistemas.
Kaip galite panaudoti “Microsoft Exchange Server”?
Pasirūpinkite savo įmonės el. laiškais su “Microsoft Exchange Server”. Jis puikiai tinka prižiūrint įmonės ar asmeninį bendravimą el. paštu. Jį taip pat galite naudoti keliuose įrenginiuose. “Microsoft Exchange Server” gali tapti puikus klientų aptarnavimo sprendimas ir susitvarkyti su klientų bendravimu el. paštu. Tačiau, kas dien apdorojant didelį skaičių klientų el. laiškų, tai gali tapti varginančiu kasdieniu procesu, kuris nepasitaisys be pagalbos.
Dėl šios priežasties, LiveAgent skirta “Microsoft Exchange Server” integracija gali tapti puikiu šios problemos sprendimu. Kai jūs apjungiate “Microsoft Exchange Server” su LiveAgent bilietavimo sistema, jūs galite pagerinti savo klientų aptarnavimą, naudodami naujas funkcijas pagerinti savo darbo eigą ir labai greitai išspręsti klientų problemas.
Geriausia dalis yra ta, kad jis turi visas funkcijas, kurios užtikrina sklandžią jūsų darbo eigą. Peržiūrėkite tokias funkcijas, kaip universali pašto dėžutė, kuri gali tvarkyti ne tik el. paštą, tačiau taip pat internetinius pokalbius, skambučių centrą, klientų portalą ir socialinę žiniasklaidą, tokią kaip “Facebook“, “Twitter“, “Instagram” ir “Viber“. Užtikrinkite, kad visi taps aktyvūs su automatizuotu bilietų paskirstymu ir naudokite departamentus, kad perkeltumėte bilietus žmonėms, turintiems reikiamų žinių.
Palaikykite tvarką prijungdami “Microsoft Exchange” prie LiveAgent. Tokia bilietavimo sistema, kaip LiveAgent, gali padėti padėti surinkti visą bendravimą el. paštu tiesiogiai iš jūsų skydelio, jį tvarkyti ir filtruoti, bei padėti jums geriausiai atlikti savo darbą. Peržiūrėkite visą bilietavimo funkcijų sąrašą šioje nuorodoje ir sužinokite visas galimybes.
Kokia yra “Microsoft Exchange Server” integracijos nauda?
- Verslo klasės el. pašto paslauga
- Integracija su funkcionalia bilietavimo sistema
- Vienas iš labiausiai žinomų el. pašto sprendimų jūsų pagalbos tarnyboje
- Pažangios funkcijos su LiveAgent integracija
Looking to handle more customer emails?
Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow
Kaip integruoti “Microsoft Exchange Server” į LiveAgent
“Microsoft Exchange Server” galima lengvai integruoti į LiveAgent naudojant Persiuntimą ar IMAP/POP3. Sekite žemiau pateiktą vadovą ir sužinokite, kaip užbaigti procesą ir pridėti savo el. pašto adresą į LiveAgent. Jei pirmiausiai pageidaujate nustatyti “Microsoft Exchange Server”, sekite šį “Microsoft” vadovą ir sužinokite kaip tai padaryti.
- Baigus “Microsoft Exchange Server” el. pašto paruošimą, atsidarykite LiveAgent ir eikite į Konfiguracijos > El. paštas > Pašto Paskyros ir paspauskite oranžinį Sukurti mygtuką. Atsidarys visų el. pašto tiekėjų sąrašas. Pasirinkite Kita ir tęskite sekantį žingsnį.
- Priklausomai nuo jūsų pasirinkimo, jūs galite išsirinkti IMAP/POP3 ar Persiuntimo integravimo būdą. Jums bus rodomos abi integracijos, pradedant Persiuntimu. Paspaudę ant Persiuntimo, tęskite kitą žingsnį.
- Kai pasirinksite Persiuntimas, įveskite savo el. pašto adresą. Tuomet pasirinkite “Exchange Server” domeno SPF įrašo nustatymą. Jei nesate tikri kaip tai atlikti, galite peržiūrėti “Microsoft” vadovą apie SPF įrašų nustatymą. Jums reikia atlikti šį žingsnį, kad LiveAgent jūsų el. laiškai nebūtų pripažinti kaip šlamštas. Pasirinkite tinkamą departamentą, atsakingą už iš šio “Microsoft Exchange” serverio gaunamus el. laiškus ir paspauskite Išsaugoti.
- Norėdami prijungti savo “Microsoft Exchange” serverio el. paštą naudojant IMAP/POP3, atlikite šiuos žingsnius. Vietoje Persiuntimo parinkties, jūs turėtumėte paspausti ant IMAP/POP3. Jūs turite pateikti savo el. pašto adresą, prisijungimo vardą ir slaptažodį. Jums taip pat reikia pateikti serverio ir prievado informaciją, bei pasirinkti gavimo tipą (POP3 ar IMAP). Po to, jūs galite Išsaugoti.
Viskas baigta ir jūsų “Microsoft Exchange” serverio el. pašto adresas dabar yra prijungtas prie LiveAgent bilietavimo sistemos. Jūs galite pradėti atsakinėt į klientų bilietus, naudojant funkcionalų sprendimą.
Norite sužinoti daugiau apie LiveAgent? Peržiūrėkite žemiau pateiktą mūsų Pristatomąjį vaizdo įrašą ar apžvelkite funkcijas bei integracijas ir sužinokite daugiau informacijos apie mūsų sprendimą.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Microsoft Exchange Server"?
Naudodami "Microsoft Exchange Server", vartotojai gali tvarkyti savo el. laiškus, kalendorius, kontaktus, darbotvarkę ir bendradarbiavimą. Ši aplikacija veikia "Windows Server" operacinėse sistemose. "Exchange Server" galima pasiekti per mobilųjį įrenginį, kompiuterį ar interneto naršyklę.
Kaip galite naudoti "Microsoft Exchange Server"?
Prijunkite jį prie savo LiveAgent bilietavimo sistemos ir pradėkite teikti puikų klientų aptarnavimą iš atskiro pagalbos tarnybos sprendimo.
Kokia yra "Microsoft Exchange Server" integracijos nauda?
Pagrindiniai privalumai yra tai, kad jūs turėsite nepakartojamą el. pašto sprendimą, prijungtą prie savo LiveAgent pagalbos tarnybos, kuris palaiko keletą bendravimo kanalų, aptarnavimo agentams suteikia puikių funkcijų ir siūlo daugybę integracijų su kita programine įranga.
"SendPulse" yra daugiakanalė rinkodaros automatizavimo platforma, leidžianti valdyti klientus ir prenumeratorius, kurti el. pašto kampanijas ir stumiamuosius pranešimus bei stebėti rezultatus. Integracijos su „LiveAgent“ privalumai: nereikia perjunginėti sąsajų, prenumeratorių valdymas tiesiai iš „LiveAgent“ ir geresnė darbo eiga.