Partneris
Kas yra “Axialys”?
“Axialys” yra technologijų bendrovė su “FrenchTech” ženklu, kuri teikia SME, ETI ir didelėms korporacijoms skirtą SaaS programinės įrangos rinkinį, kuris leidžia jiems debesyje efektyviai ir ntuityviai valdyti jų telefono sistemą.Įkurta 1999 metais, “Axialys” patyrė stiprų, darnų ir nuolatinį augimą, kuris atsispindi pasiūlymo kokybėje ir mūsų klientų išreikštame pasitikėjime. Turėdami ARCEP išduotą L33-1 išduotą licenciją, jau dvidešimt metų esame telekomunikacijų operatoriai.
“Axialys” leidžia SaaS programinės įrangos rinkinį, skirtą visiems telefonijos reikmėms įmonėse:
- “Centrex” VoIP visiems darbuotojams skirta profesionali telefonija
- Kontaktų centrams skirta skambučių centro telefonija
- Telefonija jūsų pardavimų pajėgoms
“Axialys” SIP Trunk Sprendimo Pilnas aprašymas.
Kaip galite jį panaudoti?
Jei ieškote VoIP tiekėjo, kuri prijungtumėte prie savo LiveAgent skambučių centro, “Axialys” yra puikus pasirinkimas. LiveAgent skambučių centras tvarkys jūsų skambučius ir bilietus, o “Axialys” pasirūpins viskuo kitu. Nešiojamasis kompiuteris arba išmaniojo telefono mikrofonas su garsiakalbiu yra viskas, ko jums reikia, norint įkurti pradinį skambučių centrą. Jei vėliau norėsite pagerinti savo skambučių kokybę, jums gali prireikti kitos aparatinės įrangos.
Kaip galite pasinaudoti „LiveAgent“ skambučių centru?
Nors kai kurie klientai renkasi skaitmenines patirtis, tačiau kitiems reikia gilesnio asmeninio ryšio su pasirinktu prekės ženklu. Skambučių centrai yra puikus būdas pagerinti savo santykius su klientais, parduoti produktus, pritraukti naujus klientus ir aptarnauti naudotojus arba teikti bendrą klientų aptarnavimą.
Žlugus tradiciniams skambučių centrams ir populiarėjant skambučių centro programinei įrangai, tokiai kaip „LiveAgent“, lengva suteikti tokio pobūdžio patirtį savo klientams nepatiriant didelių išlaidų. Dabar skambučių centrai yra prieinami visų tipų įmonėms, tiek didelėms, tiek mažoms.
Kaip veikia „LiveAgent“ skambučių centras?
Dėl savo pažangių funkcijų, LiveAgent įmonėms suteikia galimybę lengviau valdyti ir palaikyti skambučių centrą. Pavyzdžiui, jūs galite sukurti pritaikytus IVR (Interaktyviojo Atsakiklio) medžius, kurie automatiškai nukreips jūsų klientus teisingiems departamentams ir agentams.
Geriausia dalis? „LiveAgent“ IVR funkcija atlieka visą darbą ir sukuria savo klientams patirtį be rūpesčių. Viskas, ką jie turi padaryti, yra išklausyti IVR meniu ir paspausti atitinkamą rinkimo klaviatūros klavišą (pvz., paspauskite 1, jei norite susisiekti su pardavimų skyriumi), kad būtumėte sujungti su tinkamu asmeniu.
Ar jūsų klientai per klaidą susijungia su neteisingu departamentu? Sprendimas yra paprastas – naudokite skambučių perkėlimus ir taupydami klientų laiką, nukreipkite juos vienam iš savo kolegų.
Ar sunku prisiminti, ką sakė jūsų klientai? Nesijaudinkite, „Live Agent“ įrašo visus gaunamus ir siunčiamus skambučius ir saugo juos sistemoje. Jei jums reikia ką nors prisiminti, tiesiog suraskite bilietą ir išklausykite visą skambučio įrašą. Skambučių įrašymas taip pat gali būti naudojamas apmokant naujus agentus ir parodant jiems teisingus atsakymus į klientų skambučius.
Norite gauti daugiau informacijos apie mūsų skambučių centro funkcijas? Peržiūrėkite mūsų Skambučių Centro funkcijų puslapį, kuriame pateikta visa informacija apie LiveAgent skambučių centro galimybes.
Kaip integruoti “Axialys” VoIP į LiveAgent?
Jei norite sukurti savo LiveAgent skambučių centrą su “Axialys” VoIP tiekėju, sekite šį paprastą vadovą.
- Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Skambutis> Numeriai. Paspauskite ant apačioje esančio oranžinio Sukurti mygtuko.
- Iš VoIP tiekėjų sąrašo pasirinkite “Axialys”.

- Nurodykite numerį, pasirinkite departamentą, įveskite prisijungimo duomenis ir pasirinkite išeinančių skambučių numerio priešdėlį. Jūs taip pat galite pažymėti ar panaikinti žymėjimą dėl visų į šį numerį gaunamų ar iš šio numerio atliekamų skambučių įrašymo. Kai norėsite baigti, paspauskite apačioje esantį Pridėti mygtuką.

Telefono numeris yra LiveAgent viduje ir paruoštas naudojimui. Jei pageidaujate, galite pridėti daugiau “Axialys” telefono numerių ar pridėti numerių iš kitų VoIP tiekėjų.

Gaukite daugiau informacijos apie „LiveAgent“ skambučių centro programinę įrangą
Ieškote daugiau informacijos apie skambučių centro įkūrimą ir veikimą? Jei domina, peržiūrėkite daugiau informacijos apie skambučių centrus LiveAgent akademijoje ir kitas temas iš klientų aptarnavimo pasaulio.
Domina kitos LiveAgent galimybės? Peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą ir susipažinkite su mūsų klientų aptarnavimo programine įranga.
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
LiveAgent yra įmonė, kuri siūlo bilietų tvarkymo sistemą klientų aptarnavimui ir skundų valdymui, taip pat programinę įrangą, kurios funkcijos apima VoIP telefonų sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent turi daugiau nei 180 funkcijų, kurios pagerina klientų aptarnavimo efektyvumą. Patikima bilietų sistema turėtų gebėti stebėti klientų užklausas ir sujungti bilietus iš skirtingų komunikacijos kanalų. Būtina SLA politika ir darbo eigos automatizavimas, o ataskaitos teikimo galimybės suteikia įžvalgų vadovams ir komandų lyderiams.
Šiame tekste pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimus. Jie taip pat turi mokymų, tinklaraščių ir akademijos skyrius, o klientai gaus prisijungimo informaciją į savo paštą po LiveAgent įrengimo proceso. Tekste kaip alternatyvą pasiūlytas LiveAgent programinis sprendimas, kuris yra efektyvus ir ekonomiškas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir komunikacijos platforma, kurią galima pritaikyti įvairiems poreikiams. Tai apima nuo VoIP telefono sistemų iki skundų valdymo sistemų ir el. pašto valdymo programinės įrangos. Jie taip pat siūlo klientų portalo programinę įrangą ir daugybę kitų paslaugų. Įmonė taip pat turi mokymosi resursų, tokių kaip tinklaraščiai ir internetiniai seminarai. LiveAgent siūlo „turą“ ir nemokamą demonstraciją. Jie turi skirtingus pardavimo kontaktus ir naujienlaiškį. Quality Unit, LLC valdo LiveAgent ir siūlo taisykles, sąlygas, saugumo ir privatumo politiką ant savo svetainės.