Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „HappyFox“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ar jums reikia „HappyFox“ alternatyvos?

„HappyFox“ yra puiki pagalbos centro programinė įranga su bilietų sistemos funkcijomis bei intuityvia sąsaja. Tačiau, jei ieškote „HappyFox“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.

„LiveAgent“ supranta, kad nuo puikios programinės įrangos priklauso puikus klientų aptarnavimas. Štai kodėl mes sukūrėme visapusišką pagalbos centro programinę įrangą, kuri padidins jūsų klientų aptarnavimo komandos produktyvumą, padidins klientų pasitenkinimą ir sutaupys pinigų vienu metu. Atraskite universalią pašto dėžutę, automatikos funkcijas, hibridinę bilietų sistemą, ataskaitų teikimo funkcijas ir daug daugiau.

„LiveAgent“ aptarnavo daugiau nei 15 000 įmonių ir 150 mln. galutinių vartotojų visame pasaulyje. Prisijunkite prie jų ir teikite pasaulinio lygio klientų aptarnavimą. Mes tai palengviname.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

„HappyFox“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent HappyFox
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers ticketing in plan with pricing on request.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
HappyFox offers Live Chat in plan for $29/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center
HappyFox doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers Self-Service in plan with pricing on request.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
HappyFox doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
HappyFox offers a Twitter integration in plan with pricing on request.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
HappyFox doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
HappyFox doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers knowledge base in plan with pricing on request.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers customer forum in plan with pricing on request.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers automation and rules in plan for $149/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers API functions in plan for $29/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
HappyFox doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
HappyFox doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers unlimited history in plan for $149/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers unlimited websites in plan for $29/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
HappyFox offers unlimited chat buttons in plan for $299/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
HappyFox doesn't offer unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
HappyFox doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers unlimited 24/7 support in plan for $149/agent/month.
Person deciding between two solutions

Galinga „HappyFox“ alternatyva

„LiveAgent“ naudoja universalią pašto dėžutę, hibridinę bilietų sistemą, automatiką, analizę, ataskaitų teikimą ir žaidimo funkcijų galimybes. Ji yra prieniama daugeliu kalbų. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaiko kalbai pritaikomus valdiklius.

Suteikite savo klientų palaikymui reikalingą postūmį naudodami „LiveAgent“ šiandien.

Greičiausias pokalbių valdiklis

Jei ieškote „HappyFox“ alternatyvos, o greitis yra jums svarbi metrika, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – pokalbis rodomas vos per 2,5 sekundės.

Greitas pokalbių valdiklis yra teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% daugiau žmonių pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiu pokalbiu. Taip yra todėl, kad klientai gali iškart gauti atsakymus į savo klausimus prieš pirkdami.

The fastest live chat on the market

Priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kaip „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų

Union icon

Labiau patenkinti klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Increase icon

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų klausimų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Statistic icon

Daugybė naudingų funkcijų

Turint daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimo teikimas bus vieni juokai.

Do more customer support for less money

Gaukite daugiau už mažiau naudodamiesi „LiveAgent“

Kai ieškote puikios pagalbos centro programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. Jei ieškote konkurencingos „HappyFox“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Mūsų programinė įranga leidžia padidinti klientų aptarnavimo komandos produktyvumą ir klientų pasitenkinimą ir taupyti pinigus. Išbandykite „LiveAgent“ šiandien. Naudodami „LiveAgent“ galite gauti daugiau už mažiau.

Kodėl tenkintis kažkuo mažiau?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai yra puiki „Intercom“ alternatyva. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.

Ready to switch to LiveAgent

„LiveAgent“ ir „HappyFox“ palyginimas

Patikrinkite, kaip mes atrodome palyginus su „HappyFox“, remdamiesi klientų atsiliepimais „Capterra“

comparison chart between liveagent and happyfox

Dabartiniu metu 2020 01 23

Pažiūrėkite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“ kaip „HappyFox“ alternatyvą

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip „LiveAgent“ galima palyginti su „HappyFox“?

„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas: skambučių centrą, „Facebook“ integraciją, „Instagram“ integraciją, „Viber“ integraciją ir pigesnį klientų aptarnavimą visą parą.

Kokie yra papildomi „LiveAgent“ pranašumai, palyginti su „HappyFox“?

Papildomi „LiveAgent“ pranašumai, palyginti su „HappyFox“, yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, sumažėjusios klientų aptarnavimo išlaidos, sumažėjęs klientų praradimas ir spartesnė agentų darbo eiga.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai