Geriausia nemokama žinių bazės programinė įranga

Sužinokite, kaip lengvai sukurti profesionalių žinių bazių.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

Pritaikoma individualiems poreikiams ir nemokama žinių bazė palengvina jūsų agentų darbą ir skatina klientus padėti vieni kitiems.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2021 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas tai yra nemokama žinių bazės programinė įranga?

Žinių bazė yra internetinė savitarnos duomenų bazė, kuria gali naudotis visi, ieškantys informacijos apie jūsų įmonę ar produktus. Ši programinė įranga leidžia saugoti, bendrinti ir valdyti svarbią informaciją bei duomenis. Viskas yra vienoje vietoje, kur ji yra lengvai prieinama. Žinių bazės įrankiai iš esmės gali sutaupyti vertingų išteklių, tokių kaip laikas ir pinigai, nes leidžia teikti aptarnavimą savo klientams, net jei jūsų agentai nėra prisijungę.

Kodėl rinktis nemokamą žinių bazės programinę įrangą?

Sukurkite vietą, kurioje jūsų agentai galėtų dalytis savo žiniomis ir kur jūsų klientai galėtų išspręsti savo problemas.

Laimingesni klientai

Sukurkite išsamius žinių bazės straipsnius, kad galėtumėte greitai padėti savo klientams.

Klientų aptarnavimas 24/7

Suurdami žinių bazę užtikrinsite, kad jūsų klientai galėtų naudotis svarbia informacija 24/7/365.

Sumažėjęs bilietų kiekis

Suteikite savo klientams galimybę savarankiškai rasti informaciją ir leiskite agentams sutelkti dėmesį į opesnes problemas.

4 žingsniai, kaip sukurti nemokamą žinių bazę

Sukurkite vietą, kurioje jūsų agentai galėtų dalytis savo žiniomis ir kur jūsų klientai galėtų išspręsti savo problemas.

Pasirinkite iš 3 iš anksto sukurtų dizainų

„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo įrankis leidžia pasirinkti iš anksto sukurtą žinių bazę. Nors mes nesiūlome pasirinktinės temos, dizainas yra koreguojamas pagal spalvą ir gali būti pritaikytas pagal jūsų HTML antraštę/poraštę. Pasirinkę dizainą, galite pradėti pildyti savo žinių bazę tinkamu turiniu tiek klientams, tiek visai jūsų komandai.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Gera ir nemokama žinių bazės programinė įranga

Nemokamas „LiveAgent“ planas yra puikus sprendimas startuoliams. Tačiau mokami planai siūlo įvairias pagalbos tarnybų funkcijas, kurios palengvina jūsų darbo eigą ir suteikia daugiau galimybių teikti klientų aptarnavimą.

Free help desk software migration icon

Nemokama paskyra

Nemokama

7 dienų klientų aptarnavimo bilietų istorija

Ribotos integracijos

Nėra socialinių paskyrų

Nėra kai kurių funkcijų

Free Live Chat-icon

Mokama paskyra

nuo $15/mėn.

Jokių apribojimų

Daug naudingų funkcijų

Socialinių tinklų paskyros

Visa pranešimų istorija

ir daug daugiau…

book lover - illustration

Nemokamas klientų aptarnavimas

Ar žinojote, kad dauguma klientų mėgsta savarankiškai ieškoti sprendimų prieš kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą? Kurdami savo žinių bazę, galite suteikti jiems vertingos informacijos ir sutaupyti klientų aptarnavimo komandos laiko, kurį jie praleistų atsakinėdami į pasikartojančius klausimus. Turėdami nemokamą žinių bazės programinę įrangą, jie gali sutelkti dėmesį į svarbiausias problemas.

Vidinė žinių bazė

„LiveAgent“ atviro kodo žinių bazės programinė įranga leidžia jūsų įmonei kurti žinių bazės turinį savo agentams ir klientams. Vidinis žinių valdymo įrankis gali būti vienas šaltinis, kuriame saugoma įmonės informacija.

„LiveAgent“ internetinėje žinių bazės programinėje įrangoje yra paieškos variklio kodas, leidžiantis jūsų agentams lengvai ieškoti reikiamos informacijos per paieškos laukelį. Privati žinių bazė paspartina darbą, o tai džiugina tiek pačius agentus, tiek klientus.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktiškas WYSIWYG redaktorius

Suteikti žinių savo klientams yra paprasta! Sukurkite konkrečias kategorijas ir palengvinkite savo žinių bazės naršymą. Vėliau užpildysite kategorijas naudingu turiniu naudodami integruotą WYSIWYG teksto rengyklę, skirtą straipsniams. Turinį galite pritaikyti savo poreikiams ir stilizuoti naudodami antraštes, skirtingas spalvas, stilius ir paveikslėlius.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Pridėkite failų priedus prie straipsnių

„LiveAgent“ žinių bazė yra galingas įrankis, kuris taip pat leidžia pridėti failus prie straipsnių. Ši savitarnos galimybė sumažina nereikalingas klientų užklausas ir bendrai pagerina bendravimą su klientais, nes jie gali savarankiškai pasiekti informaciją.

Daugiau nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir atsiliepimus ir sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir santykius su verslo partneriais.

Kodėl rinktis žinių bazės programinę įrangą?

70% klientų mieliau patys ieškotų atsakymų į savo klausimus prieš kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą. „LiveAgent“ leidžia lengvai sukurti žinių bazę vos keliais paspaudimais. Galite kurti kategorijas, straipsnius ir pritaikyti pagal savo įmonės dizainą net ir neurėdami žinių apie programavimą.

Business bag - icon

Nauda verslui

Suteikite pagalbą neprisijungus prie interneto

Patikimas klientų aptarnavimas

Vidinė įmonės žinių bazė

Handshake icon

Nauda klientams

Veikia 24/7/365

Klientai gali rasti atsakymus patys

Greičiausias klientų aptarnavimas

Susiję straipsniai suNemokama žinių bazės programinė įranga
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.

Patikimos, nemokamos klientų valdymo programinės įrangos taikymas yra būtinybė, siekiant sėkmingo verslo. Sužinokite apie privalumus ir geriausias praktikas.

Nemokama klientų valdymo programinė įranga

Tekste aptariama klientų valdymo programinė įranga, jos privalumai ir trūkumai bei geriausios praktikos. Siekiant užtikrinti efektyvų darbą su klientais, reikia suprasti potencialių klientų tapatybę ir laikytis griežtų privatumo įstatymų. Be to, svarbu apmokyti agentus, sukurti darbų srautus, automatizuoti procesus ir pasirinkti tinkamą programinę įrangą, atsižvelgiant į organizacijos tipą ir apimtį.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią galima integrizuoti su VoIP telefono sistemos ir kitais programiniais sprendimais. Jie taip pat siūlo įeinančių skambučių centro ir skundų valdymo sistemą. Žinių bazė ir mokymosi galimybės taip pat yra prieinamos klientams. Prieiga prie demonstracijos ir nemokamos bandomosios versijos taip pat yra galima. Įmonė siūlo klientams pranešti apie naujienas ir atnaujinimus per savo naujienlaiškį ir socialinius tinklus.

Pritaikykite ir išsaugokite mūsų klientų padėkos šablonus tiesiogiai „LiveAgent“ programoje. Dar niekada nebuvo taip paprasta siųsti padėkos laiškus!

Padėkos klientams el. laiškų šablonai

LiveAgent yra veiksmingas klientų aptarnavimo sprendimas su daugybe funkcijų ir integracijų, pagerindamas klientų patirtį ir padidindamas klientų išlaikymo rodiklį. El. laiškų šablonai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir paskatinti geresnius pirkimo sprendimus. Tai svarbu siekiant sukurti puikią klientų patirtį ir pagerinti prekės ženklo suvokimą.

Padidinkite konversijos santykį pagerinę klientų aptarnavimo strategiją, tokią kaip internetinių pokalbių pritaikymas ir pagalbos teikimas realiuoju laiku.

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent

LiveAgent siūlo klientams įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų ir kitų paslaugų alternatyvas. Teikiama gera klientų aptarnavimo patirtis padeda išlaikyti klientus ir padidina konversijos santykį.

Žinių bazės programinė įranga yra būtina teikiant pagalbą savo klientams. LiveAgent siūlo ne tik tai, bet ir daugiau. Sužinokite, kodėl turėtumėte rinktis LiveAgent.

Suteikite klientams žinių bazės programinę įrangą

LiveAgent siūlo žinių bazės sprendimą, kuris padeda tarptautinėms įmonėms teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse. Tai puikus būdas užtikrinti, kad darbuotojai neatsiliktų nuo naujienų ir produktų/paslaugų atnaujinimų. Verslui reikia sukurti būtinus straipsnius tokiomis kalbomis, kurios reikalingos pagalbai. Tokią taktiką galima taikyti kuriant vidinę įmonės žinių bazę.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x