Geriausia nemokama žinių bazės programinė įranga

Sužinokite, kaip lengvai sukurti profesionalių žinių bazių.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent
Šią paslaugą naudoja

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

Pritaikoma individualiems poreikiams ir nemokama žinių bazė palengvina jūsų agentų darbą ir skatina klientus padėti vieni kitiems.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2021 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Slido green logo
Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Kas tai yra nemokama žinių bazės programinė įranga?

Žinių bazė yra internetinė savitarnos duomenų bazė, kuria gali naudotis visi, ieškantys informacijos apie jūsų įmonę ar produktus. Ši programinė įranga leidžia saugoti, bendrinti ir valdyti svarbią informaciją bei duomenis. Viskas yra vienoje vietoje, kur ji yra lengvai prieinama. Žinių bazės įrankiai iš esmės gali sutaupyti vertingų išteklių, tokių kaip laikas ir pinigai, nes leidžia teikti aptarnavimą savo klientams, net jei jūsų agentai nėra prisijungę.

Kodėl rinktis nemokamą žinių bazės programinę įrangą?

Sukurkite vietą, kurioje jūsų agentai galėtų dalytis savo žiniomis ir kur jūsų klientai galėtų išspręsti savo problemas.

Kodėl rinktis nemokamą žinių bazės programinę įrangą?

Laimingesni klientai

Sukurkite išsamius žinių bazės straipsnius, kad galėtumėte greitai padėti savo klientams.

Laimingesni klientai

Klientų aptarnavimas 24/7

Suurdami žinių bazę užtikrinsite, kad jūsų klientai galėtų naudotis svarbia informacija 24/7/365.

Klientų aptarnavimas 24/7

Sumažėjęs bilietų kiekis

Suteikite savo klientams galimybę savarankiškai rasti informaciją ir leiskite agentams sutelkti dėmesį į opesnes problemas.

4 žingsniai, kaip sukurti nemokamą žinių bazę

Sukurkite vietą, kurioje jūsų agentai galėtų dalytis savo žiniomis ir kur jūsų klientai galėtų išspręsti savo problemas.

Pasirinkite iš 3 iš anksto sukurtų dizainų

„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo įrankis leidžia pasirinkti iš anksto sukurtą žinių bazę. Nors mes nesiūlome pasirinktinės temos, dizainas yra koreguojamas pagal spalvą ir gali būti pritaikytas pagal jūsų HTML antraštę/poraštę. Pasirinkę dizainą, galite pradėti pildyti savo žinių bazę tinkamu turiniu tiek klientams, tiek visai jūsų komandai.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Gera ir nemokama žinių bazės programinė įranga

Nemokamas „LiveAgent“ planas yra puikus sprendimas startuoliams. Tačiau mokami planai siūlo įvairias pagalbos tarnybų funkcijas, kurios palengvina jūsų darbo eigą ir suteikia daugiau galimybių teikti klientų aptarnavimą.

Free help desk software migration icon

Nemokama paskyra

Nemokama

7 dienų klientų aptarnavimo bilietų istorija

Ribotos integracijos

Nėra socialinių paskyrų

Nėra kai kurių funkcijų

Free Live Chat-icon

Mokama paskyra

nuo $15/mėn.

Jokių apribojimų

Daug naudingų funkcijų

Socialinių tinklų paskyros

Visa pranešimų istorija

ir daug daugiau…

book lover - illustration

Nemokamas klientų aptarnavimas

Ar žinojote, kad dauguma klientų mėgsta savarankiškai ieškoti sprendimų prieš kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą? Kurdami savo žinių bazę, galite suteikti jiems vertingos informacijos ir sutaupyti klientų aptarnavimo komandos laiko, kurį jie praleistų atsakinėdami į pasikartojančius klausimus. Turėdami nemokamą žinių bazės programinę įrangą, jie gali sutelkti dėmesį į svarbiausias problemas.

Vidinė žinių bazė

„LiveAgent“ atviro kodo žinių bazės programinė įranga leidžia jūsų įmonei kurti žinių bazės turinį savo agentams ir klientams. Vidinis žinių valdymo įrankis gali būti vienas šaltinis, kuriame saugoma įmonės informacija.

„LiveAgent“ internetinėje žinių bazės programinėje įrangoje yra paieškos variklio kodas, leidžiantis jūsų agentams lengvai ieškoti reikiamos informacijos per paieškos laukelį. Privati žinių bazė paspartina darbą, o tai džiugina tiek pačius agentus, tiek klientus.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktiškas WYSIWYG redaktorius

Suteikti žinių savo klientams yra paprasta! Sukurkite konkrečias kategorijas ir palengvinkite savo žinių bazės naršymą. Vėliau užpildysite kategorijas naudingu turiniu naudodami integruotą WYSIWYG teksto rengyklę, skirtą straipsniams. Turinį galite pritaikyti savo poreikiams ir stilizuoti naudodami antraštes, skirtingas spalvas, stilius ir paveikslėlius.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Pridėkite failų priedus prie straipsnių

„LiveAgent“ žinių bazė yra galingas įrankis, kuris taip pat leidžia pridėti failus prie straipsnių. Ši savitarnos galimybė sumažina nereikalingas klientų užklausas ir bendrai pagerina bendravimą su klientais, nes jie gali savarankiškai pasiekti informaciją.

Daugiau nei 21 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir atsiliepimus ir sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir santykius su verslo partneriais.

Kodėl rinktis žinių bazės programinę įrangą?

70% klientų mieliau patys ieškotų atsakymų į savo klausimus prieš kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą. „LiveAgent“ leidžia lengvai sukurti žinių bazę vos keliais paspaudimais. Galite kurti kategorijas, straipsnius ir pritaikyti pagal savo įmonės dizainą net ir neurėdami žinių apie programavimą.

Business bag - icon

Nauda verslui

Suteikite pagalbą neprisijungus prie interneto

Patikimas klientų aptarnavimas

Vidinė įmonės žinių bazė

Handshake icon

Nauda klientams

Veikia 24/7/365

Klientai gali rasti atsakymus patys

Greičiausias klientų aptarnavimas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip veikia žinių valdymo programinė įranga?

Žinių valdymo programinė įranga paprastai yra visapusiškos klientų aptarnavimo įrangos dalis. Prisijungę prie pagalbos tarnybos galite pradėti kurti turinį, kurio ieško jūsų klientai ar darbuotojai. Galutinis vartotojas gali naudotis žinių baze vos įsijungęs jūsų svetainę. Taigi jie gali patys išspręsti kai kurias technines problemas, dalyvauti forume arba skaityti žinių bazės straipsnius.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai