Klientų aptarnavimas nesustoja, kai pakylate nuo darbo stalo. „LiveAgent“ siūlo vietinę „iOS“ programėlę jūsų mėgstamam mobiliajam įrenginiui, kad klientus taip pat galėtumėte aptarnauti kelyje.
Atsisiųskite nemokamą „iOS“ pritaikytą „LiveAgent“ programėlę. Su ja galėsite palaikyti ryšį su svetainės lankytojais ne tik biure. Su klientais bendrauti, siųsti jiems greitus atsakymus ir nustebinti juos nuolatiniu aptarnavimu galėsite bet kur.
Pagrindinės funkcijos:
- Bilietų sprendimas, atsakymai ar perleidimai
- Pokalbiai ir tiesioginiai pokalbių pranešimai
- Iš anksto nustatytų filtrų naudojimas bilietų tvarkymui
- Kiekvieno bilieto žymų, užrašų ir skyrių stebėjimas
Jūsų rankoje pilnas klientų aptarnavimas. Spręskite bilietus ir būkite produktyvesni – kelyje!
Atsisiųsti „LiveAgent“ programėlę „iOS“ įrenginiui
Integrate hundreds of tools through API
Want to connect your own tool with LiveAgent? No problem, you can do so using our API key. Try it today for free. No credit card required.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga
Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.
Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
The article discusses the benefits and drawbacks of customer management software, and offers tips for effective implementation. It also highlights key performance indicators (KPIs) for monitoring an organization's effectiveness and productivity in customer service, and recommends LiveAgent software as a supplier of various customer service software products. The article details the company's services and offers contact information for demos, newsletters, and purchases. Overall, the article emphasizes the importance of understanding customer identity, maintaining privacy laws, training agents, automating processes, and choosing appropriate software for effective customer service.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Pagalbos tarnybos programinė įranga sudėjo visą klientų aptarnavimo terminologiją vienoje vietoje. Tai apima nuo A iki Z, įskaitant agentus, bilietus, aptarnavimo kanalus, CRM ir daugiau.