Panašu, kad bandote susisiekti su Slack klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Slack pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Slack interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Slack atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Slack“ yra naujas būdas bendrauti su savo komanda. Tai greičiau, paprasčiau ir saugiau už el. paštą.
„Slack“ yra naujas būdas bendrauti su savo komanda. Tai greičiau, paprasčiau ir saugiau už el. paštą.
„Slack“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Slack“ el. paštu arba pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu feedback@slack.com.
Taip, „Slack“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainės apačią: https://slack.com/intl/en-sk/ ir suraskite pokalbio mygtuką.
„Slack“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis