Susisiekite su „Google Adsense“ klientų aptarnavimo komanda per el. paštą, socialinius tinklus, forumą ir savitarnos paslaugą. Kontaktinė informacija pateikta.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Google Adsense klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Google Adsense pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Google Adsense interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Google Adsense atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Google AdSense“ yra „Google“ programa, per kurią svetainių kūrėjai „Google“ turinio svetainėse pateikia tekstinius, vaizdinius, vaizdo įrašų ar interaktyvios medijos skelbimus, atitinkančius svetainės turinį ir auditoriją.
„Google Adsense“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus, forumą ir savitarną.
Galite susisiekti su „Google Adsense“ atsiųsdami jiems el. laišką arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Google Adsense“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://support.google.com/adsense/gethelp
Ne, „Google Adsense“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Google Adsense“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis