Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas

Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas

Perkeliate savo skambučių centrą į naują programinės įrangos tiekėją? Norint palengvinti sklandų perėjimą, galite vadovautis šiuo kontroliniu sąrašu.

Skirdami laiko teisingam darbui, galite išvengti bet kokių galimų problemų ir užtikrinti, kad jūsų klientai ir toliau gautų geriausias įmanomas paslaugas.

Skambučių centro perkėlimo kontrolinio sąrašo svarba

Sprendimą pakeisti kontaktų centro paslaugų teikėją priėmėte neatsitiktinai.

Nesvarbu, ar norite sutaupyti pinigų, pagerinti klientų aptarnavimą, ar atnaujinti programinę įrangą, svarbu užtikrinti, kad perėjimas būtų kuo sklandesnis. Sėkmingas perėjimas labai svarbus bet kuriam skambučių centrui, nes blogai atliktas perėjimas gali kainuoti jūsų įmonei daug laiko ir pinigų.

Naudodamiesi šiuo kontroliniu sąrašu galite užtikrinti, kad būtų atsižvelgta į kiekvieną perėjimo aspektą – nuo duomenų perkėlimo iki darbuotojų mokymo.

Kas gali pasinaudoti skambučių centro perėjimo kontroliniu sąrašu?

  • projekto komanda
  • vadovų komanda
  • verslo savininkai
  • komandų vadovai
  • verslo suinteresuotosios šalys

Skambučių centro perėjimo kontrolinis sąrašas – tai išsamus vadovas pagrindinėms perėjimo procese dalyvaujančioms suinteresuotosioms šalims. Nesvarbu, koks jūsų vaidmuo, mūsų kontrolinis sąrašas padės jums užtikrinti, kad persikėlimo procesas vyktų be jokių nesklandumų.

Išnagrinėkite skambučių centro perkėlimo kontrolinį sąrašą

Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Prieš priimant bet kokius svarbius sprendimus, svarbu suprasti savo įmonės skambučių centro poreikius ir tikslus.

Kodėl svarbu suprasti savo įmonės poreikius?

Jei nesuprantate savo įmonės poreikių, gali būti lengva susigundyti naujo paslaugų teikėjo funkcijomis. Nors jos gali būti patrauklios, gali būti, kad jos nėra tai, ko reikia jūsų įmonei, kad ji pasiektų savo tikslus.

Kaip suprasti savo įmonės poreikius?

Susėskite su komanda ir aptarkite, ko ieškote naujame paslaugų teikėjuj. Paklauskite jų apie jų patirtį naudojant dabartinę skambučių centro programinę įrangą ir ką jie norėtų patobulinti. Surinkę šią informaciją suprasite savo verslo reikalavimus ir užtikrinsite, kad jų būtų laikomasi pereinamojo proceso metu.
Job interview
šaltinis: myperfectresume.com

Kokie įrankiai padės suprasti savo įmonės poreikius?

  • pokalbiai su vadovybe
  • komandos narių apklausos
  • klientų aptarnavimo skyriaus surinktus duomenis.
Kai žinosite ir teigiamus, ir neigiamus savo dabartinio paslaugų teikėjo aspektus, galėsite geriau įsivaizduoti, kokio paslaugų teikėjo ieškote.

Kodėl svarbu analizuoti dabartinį paslaugų teikėją?

Svarbu realiai vertinti savo dabartinį paslaugų teikėją, kad nekeltumėte nepagrįstų lūkesčių.

Kaip atlikti dabartinio paslaugų teikėjo analizę?

Pirmiausia surinkite duomenis iš komandos narių, klientų ir vadovybės. Pasiteiraukite jų apie jų patirtį su dabartine programine įranga, pavyzdžiui, kas jiems patinka ir kokias funkcijas jie naudoja. Peržiūrėkite klientų aptarnavimo duomenis, kad sužinotumėte, kiek skundų pateikiama. Duomenyse ieškokite dėsningumų, kurie padėtų suprasti, kas buvo negerai su dabartiniu paslaugų teikėju.

Kokie įrankiai padės analizuojant dabartinį paslaugų teikėją?

  • pokalbiai su komandos nariais
  • komandos narių apklausos
  • klientų aptarnavimo skyriaus surinktus duomenis
Kai gerai suprasite savo įmonės poreikius, užsirašykite naujojo paslaugų teikėjo kriterijus.

Kodėl svarbu sudaryti kriterijų sąrašą?

Taip galėsite palyginti paslaugų teikėjus tarpusavyje ir pasirinkti geriausią variantą.

Kaip sudaryti kriterijų sąrašą?

Pradėkite nuo visų jūsų įmonei svarbių funkcijų, o tada surūšiuokite jas pagal svarbą. Galite atkreipti dėmesį į tokius veiksnius kaip:
  • nemokamas išbandymas
  • aptarnavimo skyriaus pasiekiamumas visą parą
  • integruotas CRM
  • išmanus skambučių nukreipimas
  • suasmeninimas
  • funkcijos, didinančios agentų produktyvumą
  • neribotas skambučių įrašų skaičius
  • naudotojų skaičius
  • kaina

Kokios priemonės naudingos kriterijų sąrašui sudaryti?

  • idėjų generavimas su komandos nariais
  • lentelių arba skaičiuokliu „Google“ dokumentuose kūrimas
  • svarbiausių funkcijų klasifikavimas
Naudodamiesi savo kriterijų sąrašu tikriausiai gerokai sumažinsite galimų paslaugų teikėjų skaičių. Todėl jums bus šiek tiek lengviau priimti sprendimą. Dabar metas gilintis ir rasti daugiau informacijos apie likusius paslaugų teikėjus.

Kodėl svarbu atlikti gilesnius tyrimus?

Tai užtikrina, kad jūsų sprendimas būtų gerai apgalvotas ir kad sumažintumėte riziką investuoti į netinkamą skambučių centro programinės įrangos sprendimą.

Kaip atlikti išsamesnį tyrimą?

Kiekvienas paslaugų teikėjas turi savo svetainę, kurioje rasite daug informacijos apie jo paslaugas. Ieškokite klientų, kurie naudojosi programine įranga, atvejų analizės ir atsiliepimų, taip pat peržiūrėkite socialinųių tinklų kanalus („Twitter“, „Facebook“, „LinkedIn“) ir sužinokite, ką žmonės kalba apie paslaugų teikėją.
LiveAgent's customer reviews

Kokie įrankiai pravers atliekant gilesnius tyrimus?

  • kiekvieno paslaugų teikėjo interneto svetainė
  • klientų atsiliepimai
  • „LinkedIn“
  • srities grupės
Naudinga patikrinti, ar potencialaus skambučių centro paslaugų teikėjo naudojamos priemonės yra suderinamos su jūsų šiuo metu naudojamomis priemonėmis. Taip pat turėtumėte išsiaiškinti, kokias funkcijas jis siūlo ir ar turi viską, ko jums reikia.

Kodėl svarbu patikrinti įrankius ir funkcijas?

Kai kurie paslaugų teikėjai turi savo įrankius, kurie gali apsunkinti perėjimo procesą. Pavyzdžiui, galite susidurti su problemomis, jei ji nesuderinama su jūsų naudojama CRM sistema.

Kaip patikrinti galimo paslaugų teikėjo siūlomus įrankius ir funkcijas?

Kiekvieno potencialaus paslaugų teikėjo svetainėje turėtų būti daug informacijos apie jo teikiamas paslaugas, įskaitant įrankių, su kuriais jas galima integruoti, sąrašą. Pažvelkime į „LiveAgent“ – jis turi daugybę pažangių funkcijų. Nors platus parinkčių spektras iš pradžių gali pasirodyti apkraunantis, laimei, ji siūlo nemokamą išbandymą, todėl galite nuspręsti, ar ji jums tinka, neišleisdami pinigų. Prieš priimant bet kokį sprendimą labai svarbu suprasti visas sudėtingas teikiamų funkcijų ir integracijų detales.
LiveAgent pricing

Kokie sprendimai tinka norint patikrinti turimas funkcijas ir įrankius?

  • kiekvieno potencialaus paslaugų teikėjo interneto svetainė
  • aptarnavimo centras
  • nemokamas išbandymas
Atlikę tyrimą, turėtumėte pasirinkti keletą paslaugų teikėjų, kurie atitinka visus jūsų sąraše nurodytus kriterijus.

Kodėl svarbu susiaurinti sąrašą?

Šis žingsnis padės jums sutelkti dėmesį į tuos paslaugų teikėjus, kurie geriausiai tinka jūsų įmonei. Taikant šį metodą sutaupoma laiko vertinimo proceso metu.

Kaip susiaurinti sąrašą?

Nustatykite kiekvieno kriterijaus svorį, įvertindami jo svarbą (jei to dar nepadarėte). Palyginkite kiekvieną paslaugų teikėją su nustatytais kriterijais ir pašalinkite tuos, kurie neatitinka visų jums priimtinų kriterijų. Tada galite įvertinti kiekvieną paslaugų teikėją pagal tai, kiek funkcijų jis siūlo, padaugindami kiekvieną įvertinimą iš svorio ir sudėdami rezultatus. Verta apsvarstyti tuos paslaugų teikėjus, kurie surinko daugiausia balų.
šaltinis: blogmarketingacademy.com

Kokį įrankį naudoti, kad susiaurintumėte sąrašą?

  • palyginimo lentelę „Google Docs“ arba „Excel“
Vienintelis būdas gerai suprasti, kaip sprendimas veikia, – užsiregistruoti nemokamam išbandymui ir išbandyti ją patiems.

Kodėl svarbu praktiškai išbandyti programą?

Taip galėsite įsitikinti, kaip gerai programinė įranga veikia jūsų aplinkoje ir ar ji atitinka visus jūsų lūkesčius.

Kaip išbandyti paslaugų teikėjus?

Susisiekite su kiekvienu potencialiu paslaugų teikėju ir paprašykite bandomosios arba demonstracinės versijos. Su kai kuriais paslaugų teikėjais gali tekti susisiekti telefonu, todėl svarbu pasiruošti klausimų sąrašą. Patarimas: nepamirškite per bandymą užsirašyti pastabų, kad prisimintumėte, kas jums patiko ir nepatiko apie konkretų paslaugų teikėją.
LiveAgent trial account

Kokius įrankius naudoti testavimui?

  • kontaktinę formą kiekvieno paslaugų teikėjo interneto svetainėje
  • kiekvieno paslaugų teikėjo telefono numerį
  • skaičiuokles užrašams
Įvertinę visus galimus paslaugų teikėjus, turėsite priimti sprendimą ir pasirinkti vieną iš jų.

Kodėl svarbu priimti sprendimą?

Tai bene svarbiausias šio proceso etapas. Kuo ilgiau lauksite, tuo daugiau laiko praeis be jokių pokyčių jūsų įmonėje.

Kaip priimti sprendimą?

Turite apsvarstyti visas iki šiol padarytas išvadas ir pasirinkti jums ir jūsų įmonei tinkamą paslaugų teikėją. Patarimas: jei negalite apsispręsti, apsvarstykite galimybę savo organizacijoje surengti balsavimą (su sąlyga, kad visi išbandė kiekvieną skambučių centro programinės įrangos sprendimą).
šaltinis: Jennifer A Smith/Getty Images

Kokį įrankį naudoti sprendimui priimti?

  • balsavimą „Google“ dokumentuose arba „Excel“
Dabar, kai jau žinote, kokia bus kita skambučių centro programinė įranga, laikas susisiekti su tiekėju ir išsiaiškinti detales.

Kodėl svarbu susisiekti su paslaugų teikėju?

Tai reikėtų padaryti, kad gautumėte daugiau informacijos apie tai, ką reikia padaryti, kad perėjimas įvyktų.

Kaip susisiekti su paslaugų teikėju?

Paprastai reikia pateikti jiems šiek tiek informacijos apie savo įmonę ir ieškomos paslaugos tipą. Paruoškite išsamių klausimų, kuriuos užduosite, sąrašą.
LiveAgent's landing page footer and live chat

Kokią priemonę naudoti norint susisiekti su paslaugų teikėju?

  • Telefoną, el. paštą arba kontaktinę formą jų interneto svetainėje
Kai viskas suderinta, laikas pasirašyti sutartį ir pereiti prie naujos paslaugos.

Kodėl svarbu pasirašyti sutartį?

Šis dokumentas įpareigoja abi šalis laikytis susitarimo ir užtikrina, kad visi žinotų, į ką įsitraukia.

Kaip pasirašyti sutartį?

Paslaugų teikėjai paprastai atsiunčia sutartį, kurią reikia pasirašyti ir grąžinti, arba, kaip „LiveAgent“ atveju, tiesiog užsiprenumeruojate įrankį ir iš karto pradedate juo naudotis.
LiveAgent Onboarding
Sutartyje turėtų būti nurodyta:
  • paslaugų teikėjo pavadinimas
  • kliento vardas ir pavardė
  • teikiamos paslaugos tipas
  • sutarties trukmė
  • kaina ir mokėjimo sąlygos
  • paslaugų lygio susitarimas (SLA)
  • kita svarbi informacija (pvz., sutarties nutraukimo arba konfidencialumo sąlyga)

Kokias priemones naudoti sutarčiai pasirašyti?

  • „Google“ dokumentus arba PDF dokumentus
Pradedame pasirengimo etapą. Tai, kaip bus vykdomas perėjimas, gali turėti didelę įtaką rezultatams. Šio proceso negalima pradėti be išsamaus plano.

Kodėl svarbu parengti išsamų planą?

Jei neturite projekto perėjimo plano, greičiausiai praleisite kai kuriuos žingsnius ir perėjimas bus sunkesnis, nei reikia. Dar daugiau, plano nebuvimas gali sukelti chaosą jūsų įmonėje ir neigiamai paveikti darbuotojų darbą.

Kaip sukurti išsamų planą?

Geriausias būdas tai padaryti – sudaryti tvarkaraštį ir išvardyti visas užduotis, kurias reikia atlikti. Šiuo atveju gali praversti mūsų skambučių centro kontrolinis sąrašas, nes į jį įtraukti visi veiksmai, kuriuos turite atlikti. Užduotys turėtų būti priskirtos konkretiems žmonėms, kad visi žinotų, kas už ką atsakingas. Geras perėjimo planavimas yra labai svarbus norint veiksmingai organizuoti procesą.
Create plan

Kokią priemonę naudoti išsamiam planui sukurti?

  • laiko juostą – „Google Docs“ arba „Excel“
  • užduočių sąrašą – „Google Docs“, „Excel“ arba „Word“ dokumentas
  • „Asana“, „Trello“ arba „Basecamp“ – užduotims sekti
Dabar metas sutelkti dėmesį į funkcijas, kurias norėtumėte matyti naujoje skambučių centro programinėje įrangoje.

Kodėl svarbu nuspręsti dėl konkrečių funkcijų?

Svarbu aiškiai žinoti, ko ieškote, ir pasidalyti šia informacija su tiekėju. Taip labiau tikėtina, kad gausite jūsų poreikius atitinkančią programinę įrangą.

Kaip nuspręsti dėl konkrečių funkcijų?

Yra keletas dalykų, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti:
  • verslo, kuriuo užsiimate, tipą
  • savo įmonės dydį
  • kokias funkcijas galima įsigyti ir kokių jums reikia
šaltinis: gen-i.co.uk

Kokią priemonę naudoti sprendžiant dėl konkrečių funkcijų?

  • minčių žemėlapių kūrimo programinę įrangą, pavyzdžiui, „MindNode“ arba „Freemind“.
Viena iš svarbiausių užduočių pereinant prie naujos programinės įrangos – perkelti duomenis iš dabartinio programinės įrangos sprendimo į naująjį.

Kodėl svarbu perkelti turimus duomenis?

Tai užtikrina, kad neprarasite vertingos informacijos ir jūsų darbuotojai galės toliau dirbti be trukdžių.

Kaip perkelti esamus duomenis?

Geriausias būdas tai padaryti – naudoti duomenų perkėlimo priemonę. Tai padės greitai ir lengvai perkelti visą informaciją iš vienos sistemos į kitą, taip pat padės išvengti bet kokių duomenų praradimo perėjimo metu. Jei nežinote, kaip tai padaryti saugiai ir patikimai, visada galite paprašyti paslaugų teikėjo pagalbos. Jie turėtų sugebėti jums padėti atlikti šį procesą.
Migrate data to LiveAgent on your own

Kokią priemonę naudoti esamiems duomenims perkelti?

  • Duomenų perkėlimo įrankius – „DMTool“ arba „Data Loader“
Prieš pereinant prie naujos programinės įrangos, būtina, kad jūsų komanda būtų supažindinta su ja.

Kodėl svarbu supažindinti komandą?

Naudodami mokymo programą galite padėti savo komandai suprasti, kaip naudotis nauja programine įranga, ir greitai pradėti dirbti. Tai taip pat padės jūsų agentams priprasti prie naujos programinės įrangos ir jos funkcijų.

Kaip padėti komandai pradėti dirbti su nauja skambučių centro programine įranga?

Geriausias būdas tai padaryti – naudoti mokymo programą, kuri padės jūsų komandai suprasti, kaip naudotis nauja programine įranga, ir greitai pradėti dirbti. Svarbu patikrinti, ar visi yra susipažinę su naująja sistema, prieš visiškai prie jos pereinant. Perėjimas neturėtų turėti jokio neigiamo poveikio jūsų skambučių centro darbo eigai. Numatykite tinkamą mokymo laikotarpį, kad visi būtų pasirengę naudotis naująja programine įranga.
šaltinis: evolveip.net

Kokie įrankiai naudojami komandos perėjimui prie šių pasikeitimų?

  • mokymai – „PowerPoint“, „Keynote“ arba „Google Slides“
  • vadovai ir pagalbos straipsniai – PDF arba „Word“ dokumentai
  • vaizdo pamokėlės
  • darbuotojų vadovas
  • reguliarūs instruktažai ir papildomi mokymai tiems, kuriuos tai domina
Kad išvengtumėte vėlavimo, svarbu laikytis plane nustatyto termino.

Kodėl svarbu laikytis terminų?

Jei jų nesilaikysite, tai nukels visą procesą ir gali kilti problemų jūsų skambučių centrui.

Kaip laikytis terminų?

Perėjimui pasirinkite projekto vadovą ir įsitikinkite, kad visi žino, kada artėja terminai. Taip elgdamiesi galėsite viską sekti ir užtikrinti, kad viskas bus atlikta laiku.
šaltinis: electrochem.org

Kokie įrankiai naudojami terminams laikytis?

  • laiko juosta – „Google Docs“ arba „Excel“
  • užduočių sąrašas – „Google Docs“, „Excel“ arba „Word“ dokumentas
  • „Asana“, „Trello“ arba „Basecamp“ – užduotims sekti
Prieš pereidami prie naujos programinės įrangos, nepamirškite visko išsibandyti.

Kodėl svarbu atlikti bandomąjį paleidimą?

Tai padės jums užtikrinti, kad viskas veiktų tinkamai ir kad perėjimas vyktų sklandžiai. Taip pat turėsite galimybę ištaisyti bet kokias problemas prieš paleidimą.

Kaip atlikti bandomąjį paleidimą?

Geriausias būdas tai padaryti – naudoti bandomąją grupę. Leiskite keliems darbuotojams išbandyti naująją programinę įrangą, kad įsitikintumėte, jog ji paruošta naudoti. Taip turėsite galimybę iš jų gauti atsiliepimų.

Kokios priemonės naudojamos bandomajam paleidimui atlikti?

  • bandomoji grupė – bandomieji naudotojai, reprezentatyvi skambučių centro darbuotojų grupė arba savanoriai
  • bandymų planas – dokumentas, kuriame nurodomi veiksmai, kuriuos atliksite bandomosios eksploatacijos metu
  • testavimo įrankiai – testavimui naudojama programinė įranga, pavyzdžiui, „Selenium“ arba „Appium“.
Kai būsite pasiruošę, pereikite prie naujos programinės įrangos ir pradėkite ją naudoti.
Reguliariai tikrindami naująją programinę įrangą įsitikinkite, kad ji veikia nuolat.

Kodėl svarbu reguliariai atlikti patikras?

Jei iškiltų kokių nors problemų, galėsite jas greitai išspręsti. Tai taip pat padės jums patvirtinti, kad perėjimas vyko sklandžiai ir kad naujoji programinė įranga veikia tinkamai.

Kaip atlikti reguliarias patikras?

Geriausias būdas – pasitelkti kokybės užtikrinimo komandą, kuri padėtų išbandyti naująją programinę įrangą ir nustatyti, ar ji atitinka jūsų lūkesčius. Turėdami tokią komandą galėsite atidžiai stebėti skambučių našumą, klientų pasitenkinimą, taip pat gauti iš jų grįžtamąjį ryšį, kad užtikrintumėte, jog jūsų skambučių centras teikia geriausias įmanomas paslaugas.
Performance report in Customer support software - LiveAgent

Kokie įrankiai naudojami reguliariems patikrinimams atlikti?

  • kontrolinis sąrašas – dokumentas, kuriame nurodomi proceso metu tikrinami dalykai
  • stebėsenos įrankiai – „AppDynamics“, „New Relic“ arba kita našumo stebėsenos programinė įranga
  • keletas skambučių centro programinės įrangos tiekėjų (pvz., „LiveAgent“) siūlo savo veiklos rezultatų analizę, todėl nereikia išorinių įrankių
Reguliariai susitikite su savo agentais, kad gautumėte jų atsiliepimus ir sužinotumėte, kaip jiems sekasi.

Kodėl svarbu rengti apžvalginius susitikimus su agentais?

Jie galės pateikti jums atsiliepimus ir papasakoti, ką mano apie naująją programinę įrangą. Taip pat turėsite galimybę sužinoti, kaip jiems sekasi ir ar jiems reikia pagalbos.

Kaip rengti peržiūros susitikimus su agentais?

Iš anksto nustatykite laiką ir datą ir būtinai iš anksto išsiųskite darbotvarkę, kad padėtumėte jiems pasiruošti susitikimui. Susitikimo metu būtinai paklauskite jų apie jų patirtį naudojant naująją programinę įrangą ir ar yra kas nors, ką galėtumėte patobulinti.
šaltinis: segalbenz.com

Kokios priemonės naudojamos peržiūros susirinkimams rengti?

  • Susitikimo šablonai – dokumentai, kuriame nurodomi klausimai, kuriuos reikia aptarti
  • agentų atsiliepimai – dokumentas, skirtas agentų atsiliepimams rinkti
  • susitikimo užrašai – dokumentas, skirtas užrašams
  • vaizdo konferencijų įrankiai – „Zoom“, „Skype“ arba „Google Hangouts“
Gavę klientų ir darbuotojų atsiliepimų, turite tobulinti sistemą. Skambučių centro programinės įrangos perkėlimas yra procesas, todėl pakeliui teks atlikti tam tikrus pakeitimus.

Kodėl svarbu atlikti visus būtinus koregavimus?

Pakeitimus reikia atlikti visada, kai kas nors netinkamai veikia arba kai norite pagerinti klientų aptarnavimą.

Kaip atlikti visus būtinus koregavimus?

Raskite tobulintinų spragų ir atitinkamai atlikite pakeitimus. Tai gali reikšti, kad reikia keisti programinę įrangą, procesą ar net komandą. Kartais tenka išbandyti įvairias idėjas, kad pamatytumėte, kas geriausiai tinka jūsų įmonei ir jos klientams.
šaltinis: thefdagroup.com

Kokios priemonės naudojamos norint atlikti reikiamus pakeitimus?

  • korekcinių veiksmų planai
  • ataskaitos

Skambučių centro paslaugų teikėjo kriterijų pavyzdžiai

  • Galimybė nemokamai kurį laiką išbandyti visas programos funkcijas arba išbandyti programos demonstracinę versiją:

Prieš perkant visada verta išbandyti bet kokį potencialų skambučių centro programinės įrangos sprendimą. Dauguma paslaugų teikėjų siūlo tam tikrą nemokamą išbandymą arba demonstracinę versiją, kad galėtumėte išbandyti jų platformos funkcijas ir funkcionalumą.

  • Naudojimo paprastumas:

Skambučių centro programine įranga jūsų komandai turėtų būti lengva naudotis. Sąsaja turėtų būti intuityvi, o funkcijos – lengvai valdomos.

  • Techninis aptarnavimas:

Pereinant prie naujo skambučių centro paslaugų teikėjo svarbu turėti galimybę gauti gerą techninį aptarnavimą. Pasiteiraukite paslaugų teikėjo, ar galima gauti techninę pagalbą ir per kiek laiko jis atsako į techninio aptarnavimo bilietus.

  • Integracija:

Skambučių centro programinė įranga turėtų būti lengvai integruojama į esamas sistemas, kad sutaupytumėte laiko ir rūpesčių perėjimo proceso metu.

  • Skaidri kainodara:

Priimdami sprendimą nepamirškite atsižvelgti į paslaugos kainą. Įsitikinkite, kad už savo pinigus gausite gerą vertę ir kad tiksliai žinote, už ką mokate.

  • Apsauga:

Įsitikinkite, kad pasirinktas paslaugų teikėjas turi gerą saugumo protokolą. Jūsų duomenys ir klientų informacija visada turi būti saugūs ir patikimi.

  • Mokymo programa:

Paslaugų teikėjas taip pat turėtų pasiūlyti išsamią mokymo programą jūsų komandai. Jis turėtų galėti suteikti visus reikiamus išteklius ir paramą.

  • Omnikanalis agentų darbalaukis:

Paslaugų teikėjas taip pat turėtų pasiūlyti omnikanalį agentų darbalaukį. Tai leidžia jūsų agentams dirbti su visais kanalais (balsu, pokalbiais ir el. paštu) iš vienos sąsajos.

  • Išplėstinės funkcijos:

Skambučių centro programinė įranga turėtų siūlyti įvairias pažangias funkcijas, pavyzdžiui, išmanųjį skambučių nukreipimą, automatinį skambučių paskirstymą ir IVR.

  • Istorinės ataskaitos:

Teikėjas taip pat turėtų pasiūlyti istorines ataskaitas, kad galėtumėte stebėti savo skambučių centro veiklą ir nustatyti tobulintinas sritis.

  • Asmeninis tinkamumas:

Galiausiai nepamirškite atsižvelgti į asmeninį paslaugų teikėjo tinkamumą. Jei jie turi tokią pačią įmonės kultūrą kaip ir jūsų, turėtumėte jaustis patogiai dirbdami su jais.

Ieškodami naujo skambučių centro sprendimo, pasidomėkite šiais kriterijais. Atlikę tyrimą, galėsite priimti pagrįstą ir jūsų verslui tinkamą sprendimą.

Klientų aptarnavimo srityje nėra nieko geresnio už „LiveAgent“. Įtrauktos visos minėtos funkcijos ir daug kitų – bendraukite su savo klientais visais kanalais sklandžiai ir iš vienos vietos.

Naudodami realaus laiko analizę galėsite matyti, kaip bet kuriuo metu veikia jūsų skambučių centras. Ar norėtumėte tai išbandyti?

Skambučių centro perėjimo kontrolinio sąrašo santrauka

Tyrimų etapas

  1. Supraskite savo įmonės poreikius
  2. Atlikite dabartinio paslaugų teikėjo analizę
  3. Sudarykite kriterijų sąrašą
  4. Atlikite išsamesnį kiekvieno „kandidato“ tyrimą.
  5. Patikrinkite potencialaus paslaugų teikėjo siūlomus įrankius ir funkcijas

Rinkimosi etapas

  1. Susiaurinkite galimų paslaugų teikėjų sąrašą
  2. Išbandykite kelis paslaugų teikėjus naudodami bandomojo laikotarpio arba demonstracinę versiją
  3. Priimkite sprendimą
  4. Susisiekite su paslaugų teikėju
  5. Pasirašykite sutartį

Pasirengimo etapas

  1. Sukurkite išsamų planą
  2. Nuspręskite dėl konkrečių funkcijų
  3. Perkelkite turimus duomenis į naują programinę įrangą
  4. Supažindinkite savo komandą su naująja programine įranga

Įgyvendinimo etapas

  1. Laikykitės plane nustatytų terminų.
  2. Atlikite bandomąjį paleidimą
  3. Pradėkite naudoti naują skambučių centro programinę įrangą

Priežiūros etapas

  1. Atlikite reguliarius patikrinimus
  2. Vykdykite peržiūros susitikimus su agentais
  3. Atlikite visus būtinus koregavimus

Skambučių centro paslaugų teikėjo kriterijų pavyzdžiai:

  • Galimybė kurį laiką nemokamai pasibandyti programą arba pasinaudoti demonstracine versija
  • Naudojimo paprastumas
  • Techninis aptarnavimas
  • Integracija
  • Skaidri kainodara
  • Apsauga
  • Mokymo programa
  • Omnikanalis agentų darbalaukis
  • Išplėstinės funkcijos
  • Istorinės ataskaitos
  • Asmeninis tinkamumas

Call center transition checklist FAQs:

What is a call center transition process?

A call center transition process is a set of steps that you follow to move from your current software provider to a new one.

What should a call center transition plan include?

A call center transition plan should include: criteria for choosing a new provider; the steps involved in the transition process; who will be responsible for each step; what resources are needed and when the transition will take place.

How can I prepare for a call center transition?

Read our checklist to help you prepare for a call center transition. Make sure to consider the criteria for choosing a new provider. You should also familiarize yourself with the steps involved in the transition process.

What is the time frame of the whole call center transition process?

The time frame for the entire process of call center transition will vary depending on your current provider and the new one you choose. It can take anywhere from several weeks to a few months.

Susiję Ištekliai

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai