Ieškote „ZenDesk Talk“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „ZenDesk Talk“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Netenkina „ZenDesk Talk“? Ieškote kitokios įrangos savo skambučių centrui?

„LiveAgent“ yra geriausias pagalbos tarnybos sprendimas jūsų verslui. Suteikite aptarnavimą el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, socialiniuose tinkluose, žinių bazėje ir skambučių centre už vieną puikią kainą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Aptarnavimas skambučių centre

Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat palaiko skambučių centro integraciją. Tai nustatoma greitai ir paprastai!

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„Zendesk Talk“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Zendesk Talk
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers ticketing in plan for $72/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Zendesk Talk offers Live Chat in plan for $72/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Zendesk Talk offers Call Center in plan for $72/agent/month.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers Self-Service in plan for $121/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zendesk Talk offers a Facebook integration in plan for $72/agent/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zendesk Talk offers a Twitter integration in plan for $72/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zendesk Talk offers an Instagram integration in plan for $72/agent/month.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zendesk Talk offers a Viber integration in plan for $72/agent/month.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers knowledge base in plan for $121/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers customer forum in plan for $152/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers automation and rules in plan for $72/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers API functions in plan for $72/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Zendesk Talk offers IVR features in plan for $152/agent/month.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Zendesk Talk doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited history in plan for $72/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited websites in plan for $72/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited chat buttons in plan for $72/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited tickets/mails in plan for $72/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited call recording in plan for $72/agent/month.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited 24/7 support as Ad-on.
smart phone calling

Galinga „ZenDesk Talk“ alternatyva

Jei ieškote patikimos ir pigesnės dabartinės programinės įrangos alternatyvos, jūsų paieška baigta.

„LiveAgent“ yra viena daugiausiai apžvalgų turinčių klientų aptarnavimo įrangų. Jos kaina yra teisinga, tačiau galima naudotis daugybe galingų įrankių. „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų, kurios palengvins jūsų darbo eigą ir leis jums geriau aptarnauti klientus.

Aptarnavimas skambučių centre

Neatsisakykite skambučių centro. „LiveAgent“ leidžia greitai ir be vargo jį nustatyti. Po sąrankos galite teikti aptarnavimą per naršyklę, telefonu arba bet kurią kitą pasirinktą įrangą.

Nereikia trečiųjų šalių teikėjų, „LiveAgent“ pasirūpins viskuo už jus. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti ir gerai atlikti savo darbą.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Gaukite tai, ko jums reikia pigiau

Suteikdami savo verslui tai, ko reikia, kad užtikrintumėte geriausią klientų aptarnavimą, nebūtinai turite viršyti savo biudžetą. „LiveAgent“ planai turi daugybę naudingų įrankių, funkcijų ir integracijų už teisingą kainą.

Neverta permokėti už programinę įrangą, kurią galite įsigyti pigiau. Peržiūrėkite mūsų planų kainas ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ieškote kitokios pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokia yra „Zendesk Talk“ alternatyva?

„LiveAgent“ yra puiki alternatyva, nes tai yra „viskas viename“ pagalbos centro sprendimas. Jį sudaro bilietų sistema, skambučių centras, tiesioginiai pokalbiai, socialinių tinklų integracijos, žinių bazė, forumas ir klientų portalas. Yra 3 planai įvairių dydžių bendrovėms. Be to, prieš tai galite išbandyti visus juos per 14 dienų nemokamą bandomąjį laikotarpį ir patys nuspręsti, kuris iš jų labiausiai tinka jūsų įmonei.

Kodėl „LiveAgent“ yra absoliučiai geriausias pasirinkimas?

„LiveAgent“ yra geriausia pagalbos tarnybos programinė įranga, nes ji siūlo intuityvią sąsają ir keletą būtinų funkcijų sėkmingam klientų aptarnavimui.

Kaip galima importuoti duomenis į „LiveAgent“?

„LiveAgent“ siūlo nemokamą perkėlimo įskiepį, kuris padės perkelti visus reikalingus duomenis į „LiveAgent“. Pavyzdžiui, galite perkelti tokius duomenis kaip kontaktinė informacija, administratoriai, naudotojų laukai, žymos ir dar daugiau. Norėdami gauti daugiau informacijos, nemokamai susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba, kad gautumėte pagalbos.

Related Articles to „ZenDesk Talk“ alternatyva
Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.

Jei ieškote galingos alternatyvos „Freshdesk“ sistemai, siūlome išbandyti „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir jas siūlo už konkurencingą kainą

Ieškotealternatyvos „Freshdesk“ aptarnavimo tarnybos programai?

Išspręskite klientų užsakymus greičiau su automatizavimo taisyklėmis ir rinkite atsiliepimus siekdami puikaus klientų aptarnavimo. Prijunkite programinę įrangą ir trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su LiveAgent. Suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti per socialinius tinklus ir derinkite el. paštus su LiveAgent. Teikite aukštos kokybės aptarnavimą per skambučių centrą ir žinių bazę. LiveAgent turi daugybę funkcijų ir integracijų, pritaikytų jūsų aptarnavimo poreikiams.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

Jei ieškote galingos „Kayako“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Jame yra greičiausias pokalbių valdiklis rinkoje ir daugiau nei 179 naudingos pagalbos centro funkcijos

Ieškote „Kayako“ alternatyvos?

"Kayako" and "LiveAgent" offer different packages for help center software, but if you're looking for a versatile alternative, consider "LiveAgent". They offer a universal mailbox with over 179 functions and 40 integrations, as well as a fast chat widget that can turn website visitors into customers. According to the "eMarketer" report, 35% of website visitors make a purchase after using a live chat. Overall, "LiveAgent" is a reliable choice for efficient customer support.

„Liveagent“ yra geriausias klientų aptarnavimo sprendimas, aprėpiantis visus svarbius kanalus bei turintis patikimą bilietų sistemą už teisingą kainą. Be galingo tiesioginio pokalbio internetu, „liveagent“ siūlo ir kitų puikių įrankių, daugiau nei 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų, padedančių jums suteikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. „Liveagent“ turi tris puikius mokamus planus už prieinamą kainą.

Ieškote „Zopim“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos, su daugybe integracijų ir papildomų funkcijų, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys, turintis puikią klientų aptarnavimo komandą. Kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. LiveAgent siūlo papildomų pranašumų palyginus su konkurencijos pasirinkimu „Channels“. Tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.

Norite geresnio aptarnavimo skambučiais? Išbandykite „LiveAgent“, kuris gali daug daugiau nei tik skambinti. Sužinokite apie „LiveAgent“ pagalbos centro pranašumus ir pagrindines savybes.

Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?

Galinga „LiveCall“ alternatyva leidžia klientams susisiekti su jumis per el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, o tai padeda paversti juos mokančiais klientais. Ši paslauga yra prieinama už nedidelę kainą. Kitas pasirinkimas yra „LiveAgent“, kuris turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje. Tai padeda padidinti konversijų skaičių ir efektyviai transformuoti puslapio lankytojus į mokančius klientus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai