Ieškote „ZenDesk Talk“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „ZenDesk Talk“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Netenkina „ZenDesk Talk“? Ieškote kitokios įrangos savo skambučių centrui?

„LiveAgent“ yra geriausias pagalbos tarnybos sprendimas jūsų verslui. Suteikite aptarnavimą el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, socialiniuose tinkluose, žinių bazėje ir skambučių centre už vieną puikią kainą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Aptarnavimas skambučių centre

Be daugelio kitų funkcijų, „LiveAgent“ taip pat palaiko skambučių centro integraciją. Tai nustatoma greitai ir paprastai!

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijos, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„Zendesk Talk“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Zendesk Talk
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers ticketing in plan for $72/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Zendesk Talk offers Live Chat in plan for $72/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Zendesk Talk offers Call Center in plan for $72/agent/month.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers Self-Service in plan for $121/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zendesk Talk offers a Facebook integration in plan for $72/agent/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zendesk Talk offers a Twitter integration in plan for $72/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zendesk Talk offers an Instagram integration in plan for $72/agent/month.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Zendesk Talk offers a Viber integration in plan for $72/agent/month.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers knowledge base in plan for $121/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers customer forum in plan for $152/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers automation and rules in plan for $72/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers API functions in plan for $72/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Zendesk Talk offers IVR features in plan for $152/agent/month.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Zendesk Talk doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited history in plan for $72/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited websites in plan for $72/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited chat buttons in plan for $72/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited tickets/mails in plan for $72/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording in All-inclusive plan for $49/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited call recording in plan for $72/agent/month.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
Zendesk Talk offers unlimited 24/7 support as Ad-on.
smart phone calling

Galinga „ZenDesk Talk“ alternatyva

Jei ieškote patikimos ir pigesnės dabartinės programinės įrangos alternatyvos, jūsų paieška baigta.

„LiveAgent“ yra viena daugiausiai apžvalgų turinčių klientų aptarnavimo įrangų. Jos kaina yra teisinga, tačiau galima naudotis daugybe galingų įrankių. „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų, kurios palengvins jūsų darbo eigą ir leis jums geriau aptarnauti klientus.

Aptarnavimas skambučių centre

Neatsisakykite skambučių centro. „LiveAgent“ leidžia greitai ir be vargo jį nustatyti. Po sąrankos galite teikti aptarnavimą per naršyklę, telefonu arba bet kurią kitą pasirinktą įrangą.

Nereikia trečiųjų šalių teikėjų, „LiveAgent“ pasirūpins viskuo už jus. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti ir gerai atlikti savo darbą.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Gaukite tai, ko jums reikia pigiau

Suteikdami savo verslui tai, ko reikia, kad užtikrintumėte geriausią klientų aptarnavimą, nebūtinai turite viršyti savo biudžetą. „LiveAgent“ planai turi daugybę naudingų įrankių, funkcijų ir integracijų už teisingą kainą.

Neverta permokėti už programinę įrangą, kurią galite įsigyti pigiau. Peržiūrėkite mūsų planų kainas ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ieškote kitokios pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai su„ZenDesk Talk“ alternatyva
Pakelkite pagalbos centrą į aukštesnį lygį naudodami el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę vienoje programinėje įrangoje.

Ieškote „Lucep“ alternatyvos?

Greitai ir lengvai integruokite skambučių centrą ir daugiau nei 175 funkcijas su „LiveAgent“. Padidinkite savo našumą ir pagerinkite klientų aptarnavimą.

„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" yra alternatyva klientų aptarnavimo programinės įrangos „HelpCrunch“. Tai turi daugiau nei 175 funkcijas ir 40 integracijų, padės jums geriau bendrauti su klientais. Nemokamas 7 dienų arba 30 dienų bandymas.

Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra geriausia pagalbos centro programinė įranga jūsų verslui, suteikianti daugiau nei tiesioginius pokalbius internetu. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Jei ieškote galingos „Crisp“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Tai visapusiška pagalbos centro programinė įranga su greičiausiu pokalbių valdikliu.

Ieškote „Crisp“ alternatyvos?

„LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m., kuri taupo laiką ir pinigus. Sužinokite daugiau.

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga, todėl manome, kad tai puiki alternatyva „zendesk“. „Liveagent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

„Zendesk“ alternatyva

"Covomo" ir "AVMarket" nurodo, kad "LiveAgent" padeda organizuoti pardavimus ir aptarnauti klientus, o "Digital" teikia daug funkcijų.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

„LiveAgent“ – efektyvus pagalbos centro sprendimas, padedantis aptarnauti klientus įvairiais ryšio kanalais. Teikiami įrankiai: el. paštas ir tiesioginiai pokalbiai.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai