"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.
Ieškotealternatyvos „Freshdesk“ aptarnavimo tarnybos programai?
Išspręskite klientų užsakymus greičiau su automatizavimo taisyklėmis ir rinkite atsiliepimus siekdami puikaus klientų aptarnavimo. Prijunkite programinę įrangą ir trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su LiveAgent. Suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti per socialinius tinklus ir derinkite el. paštus su LiveAgent. Teikite aukštos kokybės aptarnavimą per skambučių centrą ir žinių bazę. LiveAgent turi daugybę funkcijų ir integracijų, pritaikytų jūsų aptarnavimo poreikiams.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.
Ieškote „Kayako“ alternatyvos?
"Kayako" and "LiveAgent" offer different packages for help center software, but if you're looking for a versatile alternative, consider "LiveAgent". They offer a universal mailbox with over 179 functions and 40 integrations, as well as a fast chat widget that can turn website visitors into customers. According to the "eMarketer" report, 35% of website visitors make a purchase after using a live chat. Overall, "LiveAgent" is a reliable choice for efficient customer support.
„LiveAgent“ yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos, su daugybe integracijų ir papildomų funkcijų, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys, turintis puikią klientų aptarnavimo komandą. Kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. LiveAgent siūlo papildomų pranašumų palyginus su konkurencijos pasirinkimu „Channels“. Tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?
Galinga „LiveCall“ alternatyva leidžia klientams susisiekti su jumis per el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, o tai padeda paversti juos mokančiais klientais. Ši paslauga yra prieinama už nedidelę kainą. Kitas pasirinkimas yra „LiveAgent“, kuris turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje. Tai padeda padidinti konversijų skaičių ir efektyviai transformuoti puslapio lankytojus į mokančius klientus.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis