Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Teisingas pasirinkimas švietimui ir NVO

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga švietimo ir NVO institucijoms

Sutelkite dėmesį į teigiamą savo įstaigos poveikį visuomenei ar aplinkai naudodami „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčią ir geriausiai įvertintą SVĮ pagalbos centro programinę įrangą 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Taupykite laiką diegdami automatiką

Švietimas ir NVO paprastai nori kurti tvirtus asmeninius santykius, nes būtent tai jiems svarbu. Gera idėja savo asmeninėje veikloje naudoti „LiveAgent“, kad būtų sutaupomas laikas. Norint pagerinti jų veiklą, labai svarbu derinti visą jų bendravimą, įskaitant socialinių tinklų kanalus, tiesioginius pokalbius ir kontaktines formas. Be to, mes žavimės jų pastangomis padaryti šį pasaulį geresniu!

Supaprastinkite bendravimą su suinteresuotosiomis šalimis

Niekada nepraraskite ankstesnio pokalbio su esamais ir potencialiais suinteresuotais subjektais. Universalios pašto dėžutės ir galingos paieškos sistemos dėka galite rasti būtent tą bilietą, kurio jums reikia. Pradėkite tiesioginį pokalbį internetu, tęskite atsakydami į bilietą ir paskambinkite pabaigoje – viskas vienoje vietoje!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Respond to requests quicker and faster

Greičiau atsakykite į užklausas

Nedelsdami gaukite atsakymus į savo klausimus ir panaikinkite kalbos barjerą. Jūs netgi galite gauti spausdinimo realiuoju laiku rodinį, kuris padės paruošti teisingus atsakymus reikiamu laiku. Ar dažnai esate skirtingose vietose? Jokių problemų. „LiveAgent“ siūlo programėles mobiliesiems, kad galėtumėte palaikyti ryšį, kad ir kur būtumėte. Jūsų mokiniai bus sužavėti jūsų greitumu! Jūs žinote: E = mc2!

Modernizuokite klientų aptarnavimą

Savo instituciją paversite šiuolaikiška, prieinama ir komunikabilia organizaciją bei sukurkite naudingą, į klientą orientuotą įvaizdį internete. Susisiekite su potencialiais studentais ir jų tėvais arba pritraukite naujų rėmėjų naudodami tiesioginį pokalbį internetu.

Right tools to increase sales

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

badges

Kokios naudos jūsų EDU ir NVO gaus įdiegus „LiveAgent“?

thumb

Padidėjęs pasitenkinimas

Suteikite savo klientams laisvę susisiekti su jumis bet kuriuo jiems patinkančiu kanalu, nesvarbu, ar tai būtų tiesioginis pokalbis, el. paštas, telefonas ar socialiniai tinklai.

increase

Padidėjęs efektyvumas

Automatizuokite kasdienes ir pasikartojančias užduotis, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į santykių su klientais puoselėjimą.

crown

Tapkite pavyzdžiu

Tapkite pramonės šakos lyderiu klientų aptarnavimo srityje, pagerindami klientų pasitenkinimą, reagavimo laiką ir našumą.

5 star rating

Aukščiausi saugumo standartai

„LiveAgent“ siūlo naujausius saugumo standartus, atitinkančius naujausius reikalavimus. Jūsų privatus bendravimas yra saugus ir užšifruotas ES, JAV ar Azijos duomenų centruose, atsižvelgiant į jūsų pageidavimus. „LiveAgent“ taip pat visiškai atitinka GDPR ir vadovaujasi naujausia „SaaS“ pramonės šakos praktika.

Efektyvus išteklių valdymas

Finansiniai ir žmogiškieji ištekliai yra viena iš svarbiausių bet kokios ne pelno siekiančios organizacijos dalių. Niekada nešvaistykite savanorių ar dalyvių laiko tvarkydami kelias el. pašto dėžutes ar kitus komunikacijos kanalus ir investuokite į tai, kad padidintumėte savo projektų poveikį. Pasitikėjimas „LiveAgent“ gali žymiai padidinti jūsų vizijos sėkmę.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7/365

Verslo partneriai ir klientai nori nedelsdami turėti prieigą prie informacijos apie projektus, finansinį įnašą ar jūsų veiklos poveikį, nepriklausomai nuo laiko, dienos ar vietos. Paprasto, tačiau neįtikėtinai vertingo klientų portalo sukūrimas su DUK, bendruomenės forumais ar keliomis skirtingomis kategorijomis ir straipsniais gali padėti jiems visą laiką gauti reikiamą informaciją. Tai taip pat taupo jūsų agentų laiką, nes klientai turi galimybę savarankiškai ieškoti atsakymų.

Pažiūrėkite, kodėl įmonės renkasi „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Pagalbos centro sprendimas prieinamiausia kaina

Nemokamas „LiveAgent“ planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.

Ticket

Ticket

The best fit for smaller agencies and entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For SMBs, professional marketers and large agencies

$29/mo

Sutaupykite daugiau naudodami „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau pinigų, naudodami mūsų kainų skaičiuoklę ir pasirinkite tinkamą klientų aptarnavimo komandai skirtą pagalbos centro sistemą.

You Will Be in Good Hands!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip pagalbos centro programinė įranga gali padėti jūsų NVO?

Kas yra NVO?

Kodėl mokymo įstaiga turėtų naudoti pagalbos centro programinę įrangą?

Švietimo įstaigai pagalbos centro programinė įranga padeda joms spręsti problemas ir klausimus, tuo pačiu suteikiant studentams ir dėstytojams lengvą prieigą prie jų informacijos.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai