Teisingas pasirinkimas švietimui ir NVO

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga švietimo ir NVO institucijoms

Sutelkite dėmesį į teigiamą savo įstaigos poveikį visuomenei ar aplinkai naudodami „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčią ir geriausiai įvertintą SVĮ pagalbos centro programinę įrangą 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Taupykite laiką diegdami automatiką

Švietimas ir NVO paprastai nori kurti tvirtus asmeninius santykius, nes būtent tai jiems svarbu. Gera idėja savo asmeninėje veikloje naudoti „LiveAgent“, kad būtų sutaupomas laikas. Norint pagerinti jų veiklą, labai svarbu derinti visą jų bendravimą, įskaitant socialinių tinklų kanalus, tiesioginius pokalbius ir kontaktines formas. Be to, mes žavimės jų pastangomis padaryti šį pasaulį geresniu!

Supaprastinkite bendravimą su suinteresuotosiomis šalimis

Niekada nepraraskite ankstesnio pokalbio su esamais ir potencialiais suinteresuotais subjektais. Universalios pašto dėžutės ir galingos paieškos sistemos dėka galite rasti būtent tą bilietą, kurio jums reikia. Pradėkite tiesioginį pokalbį internetu, tęskite atsakydami į bilietą ir paskambinkite pabaigoje – viskas vienoje vietoje!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Greičiau atsakykite į užklausas

Nedelsdami gaukite atsakymus į savo klausimus ir panaikinkite kalbos barjerą. Jūs netgi galite gauti spausdinimo realiuoju laiku rodinį, kuris padės paruošti teisingus atsakymus reikiamu laiku. Ar dažnai esate skirtingose vietose? Jokių problemų. „LiveAgent“ siūlo programėles mobiliesiems, kad galėtumėte palaikyti ryšį, kad ir kur būtumėte. Jūsų mokiniai bus sužavėti jūsų greitumu! Jūs žinote: E = mc2!

Modernizuokite klientų aptarnavimą

Savo instituciją paversite šiuolaikiška, prieinama ir komunikabilia organizaciją bei sukurkite naudingą, į klientą orientuotą įvaizdį internete. Susisiekite su potencialiais studentais ir jų tėvais arba pritraukite naujų rėmėjų naudodami tiesioginį pokalbį internetu.

Right tools to increase sales

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kokios naudos jūsų EDU ir NVO gaus įdiegus „LiveAgent“?

Padidėjęs pasitenkinimas

Suteikite savo klientams laisvę susisiekti su jumis bet kuriuo jiems patinkančiu kanalu, nesvarbu, ar tai būtų tiesioginis pokalbis, el. paštas, telefonas ar socialiniai tinklai.

Padidėjęs efektyvumas

Automatizuokite kasdienes ir pasikartojančias užduotis, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į santykių su klientais puoselėjimą.

Tapkite pavyzdžiu

Tapkite pramonės šakos lyderiu klientų aptarnavimo srityje, pagerindami klientų pasitenkinimą, reagavimo laiką ir našumą.

5 star rating

Aukščiausi saugumo standartai

„LiveAgent“ siūlo naujausius saugumo standartus, atitinkančius naujausius reikalavimus. Jūsų privatus bendravimas yra saugus ir užšifruotas ES, JAV ar Azijos duomenų centruose, atsižvelgiant į jūsų pageidavimus. „LiveAgent“ taip pat visiškai atitinka GDPR ir vadovaujasi naujausia „SaaS“ pramonės šakos praktika.

Efektyvus išteklių valdymas

Finansiniai ir žmogiškieji ištekliai yra viena iš svarbiausių bet kokios ne pelno siekiančios organizacijos dalių. Niekada nešvaistykite savanorių ar dalyvių laiko tvarkydami kelias el. pašto dėžutes ar kitus komunikacijos kanalus ir investuokite į tai, kad padidintumėte savo projektų poveikį. Pasitikėjimas „LiveAgent“ gali žymiai padidinti jūsų vizijos sėkmę.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7/365

Verslo partneriai ir klientai nori nedelsdami turėti prieigą prie informacijos apie projektus, finansinį įnašą ar jūsų veiklos poveikį, nepriklausomai nuo laiko, dienos ar vietos. Paprasto, tačiau neįtikėtinai vertingo klientų portalo sukūrimas su DUK, bendruomenės forumais ar keliomis skirtingomis kategorijomis ir straipsniais gali padėti jiems visą laiką gauti reikiamą informaciją. Tai taip pat taupo jūsų agentų laiką, nes klientai turi galimybę savarankiškai ieškoti atsakymų.

Pažiūrėkite, kodėl įmonės renkasi „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Pagalbos centro sprendimas prieinamiausia kaina

Nemokamas „LiveAgent“ planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form

Sutaupykite daugiau naudodami „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau pinigų, naudodami mūsų kainų skaičiuoklę ir pasirinkite tinkamą klientų aptarnavimo komandai skirtą pagalbos centro sistemą.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl mokymo įstaiga turėtų naudoti pagalbos centro programinę įrangą?

Švietimo įstaigai pagalbos centro programinė įranga padeda joms spręsti problemas ir klausimus, tuo pačiu suteikiant studentams ir dėstytojams lengvą prieigą prie jų informacijos.

Related Articles to Švietimas ir NVO
Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

LiveAgent siūlo galingą bilietų programinę įrangą, tiesioginį pokalbį su spausdinimo vaizdu realiuoju laiku ir įmontuotą debesijos skambučių centro programinę įrangą. Šias tris pagrindines kelių kanalų pagalbos centro dalis dar labiau sustiprina daugiau nei 40 integracijų ir įskiepių. Su LiveAgent jūs galite tikėtis naujų produktų atnaujinimų ir nuolat diegiamų naujų funkcijų. Palyginus su Desk.com, LiveAgent yra stabilus daugelio kanalų pagalbos centro sprendimas su daugiau galimybių klientų aptarnavimui. LiveAgent yra geriausias pasirinkimas didelėms kompanijoms, kurioms reikia geresnio klientų aptarnavimo.

Norite pereiti iš „Olark“ į „LiveAgent“? Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“ ir teikite pasaulinės klasės aptarnavimą.

Keliatės iš „Olark“?

„LiveAgent“ yra ekonomiškas sprendimas, kuris padeda atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Įmonės ir jų agentai gali suteikti gerą klientų patirtį dirbdami su puikia platforma, kuri užtikrina kiekvieno el. laiško atsakymą laiku. Įmonts, kaip Betconstruct, patvirtina, kad tai yra patikima pasirinkimas. LiveAgent padėjo kitoms įmonėms pasiekti svarbius tikslus, pvz., padidinti pardavimus ar konversijų rodiklius.

Gaukite tinkamą programinę įrangą ir suteikite savo klientams geriausią įmanomą pagalbą. „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m.

Ieškote „Freshcaller“ alternatyvos?

Įvairių pagalbos tarnybų sistemų naudotojai dalijasi savo nuomone apie „LiveAgent“ įrankį. Jie pastebi gerą funkcionalumą, stabilumą ir gerą kainos ir kokybės santykį.„LiveAgent“ turi visas reikalingas funkcijas, gera klientų aptarnavimo sistemą ir mobiliuosius įrankius. Daugelis vartotojų perkėlė savo verslus į šią sistemą, bandę ir kitas populiaras.

Norite perkelti savo duomenis iš „Customerly“ kitam paslaugų teikėjui? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite jo teikiamą naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien.

Pereinate iš „Customerly“ į „LiveAgent“?

"LiveAgent" suteikia išskirtinį klientų aptarnavimą 24/7, pagrindinę pagalbos centro įrangą ir daugiau nei 175 funkcijas. Siūlomi nemokamas ir mokami planai bei 43 skirtingų vertimų pasirinkimas. "LiveAgent" padeda padidinti santaupas ir investicijų pelningumo rodiklį. Galima pereiti iš "Customerly" į "LiveAgent".

Keliatės iš „OTRS“? Persikelkite į „LiveAgent“ naudodamiesi mūsų papildiniu arba susisiekite su mumis ir mes tai padarysime už jus

Svarstote apie persikėlimą iš „OTRS“?

Tekste aptariamos galimybės pagerinti klientų pasitenkinimą, naudojant savipagalbos įrankius, taip pat supaprastinant bilietų tvarkymą ir kurdami savo žinių bazę. Rekomenduojama naudoti personalizuotą turinį ir dizainą, kad atitiktų prekės ženklą.

LiveAgent atitinka pramogų industrijos poreikius ir siūlo internetinius pokalbius, kurie užtikrins greitą pagalbos teikimą internetu.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Pramogų industrijai

LiveAgent siūlo lengvai valdomą redaktorių, kuriuo galite pritaikyti savo klientų aptarnavimo portalą prie savo prekės ženklo dizaino. Stebėkite savo agentų našumą, mokykitės iš faktinių duomenų. Pritaikykite savo portalą ir pokalbių valdiklį, kad atitiktumėte savo KPI. Taip pat galite padidinti pajamas pritraukdami naujus klientus ir teikdami jiems nuostabią patirtį. LiveAgent taip pat siūlo apdovanojimus už išskirtinę klientų pagalbą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai