Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?
LiveAgent siūlo galingą bilietų programinę įrangą, tiesioginį pokalbį su spausdinimo vaizdu realiuoju laiku ir įmontuotą debesijos skambučių centro programinę įrangą. Šias tris pagrindines kelių kanalų pagalbos centro dalis dar labiau sustiprina daugiau nei 40 integracijų ir įskiepių. Su LiveAgent jūs galite tikėtis naujų produktų atnaujinimų ir nuolat diegiamų naujų funkcijų. Palyginus su Desk.com, LiveAgent yra stabilus daugelio kanalų pagalbos centro sprendimas su daugiau galimybių klientų aptarnavimui. LiveAgent yra geriausias pasirinkimas didelėms kompanijoms, kurioms reikia geresnio klientų aptarnavimo.
„LiveAgent“ yra ekonomiškas sprendimas, kuris padeda atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Įmonės ir jų agentai gali suteikti gerą klientų patirtį dirbdami su puikia platforma, kuri užtikrina kiekvieno el. laiško atsakymą laiku. Įmonts, kaip Betconstruct, patvirtina, kad tai yra patikima pasirinkimas. LiveAgent padėjo kitoms įmonėms pasiekti svarbius tikslus, pvz., padidinti pardavimus ar konversijų rodiklius.
Ieškote „Freshcaller“ alternatyvos?
Įvairių pagalbos tarnybų sistemų naudotojai dalijasi savo nuomone apie „LiveAgent“ įrankį. Jie pastebi gerą funkcionalumą, stabilumą ir gerą kainos ir kokybės santykį.„LiveAgent“ turi visas reikalingas funkcijas, gera klientų aptarnavimo sistemą ir mobiliuosius įrankius. Daugelis vartotojų perkėlė savo verslus į šią sistemą, bandę ir kitas populiaras.
Pereinate iš „Customerly“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" suteikia išskirtinį klientų aptarnavimą 24/7, pagrindinę pagalbos centro įrangą ir daugiau nei 175 funkcijas. Siūlomi nemokamas ir mokami planai bei 43 skirtingų vertimų pasirinkimas. "LiveAgent" padeda padidinti santaupas ir investicijų pelningumo rodiklį. Galima pereiti iš "Customerly" į "LiveAgent".
Svarstote apie persikėlimą iš „OTRS“?
Tekste aptariamos galimybės pagerinti klientų pasitenkinimą, naudojant savipagalbos įrankius, taip pat supaprastinant bilietų tvarkymą ir kurdami savo žinių bazę. Rekomenduojama naudoti personalizuotą turinį ir dizainą, kad atitiktų prekės ženklą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Pramogų industrijai
LiveAgent siūlo lengvai valdomą redaktorių, kuriuo galite pritaikyti savo klientų aptarnavimo portalą prie savo prekės ženklo dizaino. Stebėkite savo agentų našumą, mokykitės iš faktinių duomenų. Pritaikykite savo portalą ir pokalbių valdiklį, kad atitiktumėte savo KPI. Taip pat galite padidinti pajamas pritraukdami naujus klientus ir teikdami jiems nuostabią patirtį. LiveAgent taip pat siūlo apdovanojimus už išskirtinę klientų pagalbą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis