Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.
Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.
Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.
Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.
Patraukite savo kliento dėmesį smarkiai sumažindami jų veiklos užduotis su „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programine įranga 2019 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Rinkodaros, žmogiškųjų išteklių ar interneto svetainių kūrimo agentūros dažniausiai yra labiausiai paplitusios internete. Dėl to labai paprasta apskaičiuoti supaprastintos klientų aptarnavimo programinės įrangos investicijų pelningumo rodiklį. Agentūros aktyviai naudoja „LiveAgent“ savo verslo plėtrai, todėl labai paprasta ir greita atsakyti į pasiūlymo užklausą. Jos taip pat naudoja šią įrangą dėl savo klientų ir, kaip rodo mūsų patirtis, džiaugiasi, kaip greitai galima įdiegti „LiveAgent“.
Tiesioginis pokalbis dažnai buvo naudojmas tik didelėse įmonėse, turinčiose daug užklausų. Jau nebe. Mes gyvename epochoje, kai visi iš karto reikalauja atsakymų ir dėl to tiesioginių pokalbių programinės įrangos įdiegimas jūsų įmonei gali atnešti sėkmę.
Pakelkite ranką, jei jums patinka „Gmail“. Aha, visos rankos pakeltos? Skirkite šiek tiek vietos universaliai „LiveAgent“ pašto dėžutei ir atraskite centralizuoto jūsų komunikacijos centro galią. Viskas tvarkingai surūšiuota pagal prioritetą ir turi savo ID bei pateikiama papildoma informacija apie klientą. Taigi, kam patinka universali pašto dėžutė?
Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.
Tvarkykite savo universalią pašto dėžutę automatiškai nukreipdami klientų užklausas atitinkamiems skyriams ir agentams.
Sutaupykite laiko ir pinigų, sumažindami įrankių, kuriuos naudojate puikiam klientų aptarnavimui, skaičių.
Užtikrinkite, kad jūsų klientai būtų patenkinti jūsų paslauga, reguliariai analizuodami agentų darbo reitingavimą.
„LiveAgent“ dažnai naudoja agentūros, kurios bendrauja su klientais esamuose skyriuose, tačiau jos taip mėgsta naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą. Įdiegus daugiakanalę lengviau susidoroti su užklausomis ir išsaugomi ankstesni pokalbiai su klientais bei potencialiais klientais.
Nebereikia rankinio darbo ir atskirų komunikacijos kanalų, dėl kurių sunku atsakyti į užklausas ir atlikti kasdienes administracines užduotis. Naudodami „LiveAgent“ bendravimui su klientais atsikratysite įprastos veiklos perkrovų, kurias sukelia įprastos užduotys. Išspręskite šias problemas naudodami kompleksišką pagalbos centro įrangą, turinčią tiesioginius pokalbius, klientų portalą, forumus arba naudodami pažangias bilietų sekas.
Įsivaizduokite, kad siūlote didesnį prieinamumą, nors skiriate mažiau laiko. Dabar viskas įmanoma, jei bendravimui su klientais įdiegėte „LiveAgent“. Optimizuokite darbo eigą naudodami universalią pašto dėžutę, sujungdami kelis ryšio kanalus ir diegdami pažangią automatiką. Daugiakanalė pagalbos centro programinė įranga vidutiniškai suteiks jums 15 papildomų valandų per savaitę, kurias galite panaudoti, kad sutelktumėte dėmesį į naujus klientus ir jų poreikius.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
Nemokamas „LiveAgent“ planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.
Populiariausias
Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų su mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis