Lengva rasti neįtikėtiną pagalbos tarnybos programinę įrangą. Rinkoje yra daugybė varžovų, tiesa?
Bet ar rasti įperkamą į, kuris patikrintų visus langelius? Tam reikia šiek tiek daugiau namų darbų.
Laimei, GetApp išanalizavo daugybę pagalbos tarnybos programinės įrangos platformų ir padarė tai už jus. Neieškokite daugiau, laimėtojas jau čia.
2024 m. rugpjūčio 28 d. GetApp naujausioje apžvalgoje LiveAgent pelnė vietą kaip vienas iš geriausiai įvertintų įperkamų pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimų. Tai pabrėžia platformos meistriškumą ir įperkamumą įmonėms, ieškančioms ekonomiškų sprendimų.
Kokie tiksliai buvo kriterijai?
GetApp apžvalgoje paryškinti produktai, kurių baziniai planai yra mažesni nei 51 USD per mėnesį, išdėstyti didėjančia tvarka. LiveAgent, kurio bendras įvertinimas yra 4,7/5, išsiskiria stipriais vartotojų atsiliepimais, demonstruojančiais aukštą klientų pasitenkinimo lygį ir daugybę naudingų funkcijų.
Kodėl LiveAgent išsiskiria kaip geriausia įperkama pagalbos tarnybos programinė įranga
LiveAgent linktelėjo GetApp ne tik atsitiktinai – pripažinimas nusipelnė.
Tai kruopščiai suprojektuotos platformos, kurioje suderinamas įperkamumas ir funkcionalumas, rezultatas. Su paprasta naudoti sąsaja, stipriomis funkcijomis ir keičiamais sprendimais LiveAgent aptarnauja tiek mažas pradedančias, tiek dideles įmones.
Programinės įrangos gebėjimas valdyti įvairius komunikacijos kanalus, pvz., el. paštą, tiesioginį pokalbį, socialinę žiniasklaidą ar telefoną, daro ją gyvybiškai svarbiu įrankiu įmonėms, norinčioms padidinti klientų aptarnavimo pastangas.
Tiesiog įvertinkite LiveAgent 4,7/5 bendrą įvertinimą GetApp. Tai daug ką pasako apie jo kokybę.
Štai trumpa lentelė, gauta iš GetApp apžvalgos apie 6 populiariausius pasirinkimus.
6 geriausiai vertinama nebrangi pagalbos tarnybos programinė įranga
Programinė įranga | Bendras įvertinimas | Atsiliepimų skaičius | Vertė už pinigus | Pradinė kaina |
---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7/5 | 1,600 | 4.7/5 | 9 USD už agentą per mėnesį |
EngageBay CRM | 4.7/5 | 795 | 4.7/5 | 11,04 USD už agentą per mėnesį |
InvGate Service Desk | 4.6/5 | 110 | 4.6/5 | 17 USD / agentas / mėn |
Desku | 4.7/5 | 36 | 4.7/5 | 19 USD / agentas / mėn |
Issuetrak | 4.6/5 | 188 | 4.6/5 | 26 USD / agentas / mėn |
Supportbench | 4.9/5 | 110 | 4.9/5 | 32 USD už vartotoją per mėnesį |
Štai puikus mūsų klientų patirties pavyzdys:
“Labai lankstus bendravimas ir įrašų paprastas valdymo platforma ir ryšių su klientais valdymo įrankis yra puikus, Duomenų valdymo ir įvairių projektų kontaktų duomenų bazės valdymo ir darbo eigos valdymo Man patinka ši sistema.”
– Anisha K
Dabar eikime į priekį ir ištirkime kai kurias pagrindines funkcijas ir parametrus, dėl kurių LiveAgent yra geriausia pagalbos tarnybos programinė įranga už prieinamą kainą.
Prieinamumas be kompromisų
Viena iš pagrindinių priežasčių, dėl kurių LiveAgent sulaukė tokio didelio dėmesio, yra jos kainos ir kokybės santykis.
Rinkoje, kurioje gausu brangių pagalbos tarnybos sprendimų, LiveAgent siūlo kažką kitokio, naudodama sąžiningos kainodaros modelį. Įmonėms nebereikia rinktis tarp kokybės ir biudžeto; LiveAgent užtikrina, kad jie galėtų turėti abu.
Su tokiomis funkcijomis kaip kelių kanalų ryšys, bilietų pardavimas, palaikymas realiuoju laiku ir daugybė integracijų, LiveAgent siūlo puikų kainos ir kokybės santykį. Platformos kainodaros planai yra sukurti taip, kad atitiktų skirtingų įmonių finansines ribas, užtikrinant, kad net mažos įmonės galėtų pasiekti aukščiausio lygio pagalbos tarnybos funkcijas be finansinio spaudimo.
Pažvelkite į šią lentelę, kurioje palyginamos kainos ir funkcijos:
Planas | Mėnesio kaina | Pagrindinės savybės |
---|---|---|
Small Business Plan | $9 | Bilietų pardavimas, integravimas el. paštu, palaikymas realiuoju laiku |
Medium Business Plan | $29 | Kelių kanalų palaikymas, CRM, žinių bazė |
Large Business Plan | $49 | Automatika, pažangios ataskaitos, neribotas kontaktų skaičius |
Enterprise Plan | $69 | Tinkinimas, skirtas paskyros valdytojas, išplėstinės integracijos, įmonės lygio palaikymas |
Matote ką nors, kas sukelia jūsų susidomėjimą? Pradėkite nuo nemokamos 30 dienų bandomosios versijos ir išbandykite patys.
Affordable Help Desk Software
Discover how LiveAgent can help streamline your customer support efforts. Start your 30-day free trial now!
Išsamios funkcijos, skatinančios efektyvumą
Neapsigaukite dėl mažų išlaidų. Nors LiveAgent yra įperkama, ji nepertraukia funkcijų.
Platforma siūlo daugybę įrankių, skirtų palengvinti klientų aptarnavimo procesus. Nuo bilietų valdymo ir automatizavimo iki tiesioginių pokalbių realiuoju laiku ir socialinės žiniasklaidos integravimo – LiveAgent turi viską. Patogus vartotojui prietaisų skydelis leidžia palaikymo komandoms efektyviai sekti, valdyti ir spręsti klientų klausimus, todėl atsakymo laikas yra greitesnis ir klientai laimingesni.
Be to, puikios programinės įrangos ataskaitų teikimo ir analizės funkcijos padeda įmonėms suprasti klientų aptarnavimo operacijas ir atlikti duomenimis pagrįstus patobulinimus.
Peržiūrėkite mūsų funkcijas, kad gautumėte daugiau informacijos apie tai, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo pastangas.
Vartotojų atsiliepimai ir pramonės pripažinimas
Tikrieji įrodymai slypi vartotojų atsiliepimuose.
Tiesą sakant, LiveAgent pripažinimas neapsiriboja GetApp – gausu pramonės apdovanojimų ir teigiamų atsiliepimų iš kitų programinės įrangos peržiūros platformų.
„Geriausias kokybės ir kainos santykis tarp kelių mano bandytų bilietų pardavimo sistemų“
– Carole K
Sąrašas ilgas, bet galite pažvelgti į naujausius LiveAgent pramonės apdovanojimus kaip pagalbos tarnybos teikėją, kad susidarytumėte geresnį vaizdą.
Daugelis įmonių gyrė LiveAgent už paprastą naudojimą, išsamias funkcijas ir puikų klientų aptarnavimą. Šie GetApp atsiliepimai rodo, kaip „LiveAgent“ patobulino savo klientų aptarnavimo operacijas, todėl padidėjo efektyvumas ir klientų pasitenkinimas.
“LiveAgent atitinka visus mano poreikius realiuoju laiku ir nereikia integruoti su išorinėmis programomis.”
“Labai rekomenduoju, konkurencinga kaina ir puikus klientų aptarnavimas.”
– Phil T
“LiveAgent yra paprasta naudoti ir lengva gauti greitus atsakymus į klausimus.”
Kita prieinama pagalbos tarnybos programinė įranga Getapp ataskaitoje
Taigi, kas dar lipo ant podiumo?
GetApp taip pat įvertino kitas prieinamas pagalbos tarnybos programinės įrangos parinktis. Štai kiti pretendentai.
- EngageBay CRM – sujungia pagalbos tarnybą, CRM ir rinkodaros automatizavimą vienoje platformoje augančioms įmonėms.
- InvGate Service Desk – siūlo su ITIL suderintas darbo eigas ir stiprias IT paslaugų valdymo ataskaitų teikimo funkcijas.
- Desku – paprastas pagalbos tarnybos sprendimas, skirtas mažoms įmonėms, siūlantis kelių kanalų palaikymą ir bilietų pardavimą.
- Issuetrak – daugiausia dėmesio skiriama problemų stebėjimui ir bilietų pardavimui naudojant pasirinktines darbo eigas ir automatizavimo galimybes.
- Supportbench – lanksti klientų aptarnavimo platforma su pažangiais SLA valdymo ir analizės įrankiais.
Apibendrinimas
LiveAgent siūlo įmonėms įperkamą, bet galingą pagalbos tarnybos sprendimą. Dėl aukšto įvertinimo ir teigiamų vartotojų atsiliepimų tai puikus pasirinkimas įmonėms, siekiančioms pagerinti klientų aptarnavimą nepažeidžiant banko.
Kodėl dvejoti?
Išbandykite mūsų 30 dienų nemokamą bandomąją versiją šiandien ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti jūsų komandos efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.
Pasidalinti šiuo straipsniu