Atraskite geriausią pokalbių gyvai alternatyvą

Sužinokite, kodėl LiveAgent yra geriausia tiesioginių pokalbių alternatyva rinkoje.
  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote tiesioginių pokalbių alternatyvų?

Ar jūsų tiesioginių pokalbių platforma nepateisina lūkesčių? Nusprendėte paieškoti tiesioginių pokalbių alternatyvų? Mūsų išsamus palyginimas padės išsiaiškinti populiariausius tiesioginių pokalbių sprendimus, jų funkcijas ir klientų vertinimus!

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
Funkcijos LiveAgent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„LiveChat Inc.“
Palyginkite „LiveChat Inc.“ ir LiveAgent.
„Intercom“
Palyginkite „Intercom“ ir LiveAgent.
„Zendesk“
Palyginkite „Zendesk“ ir LiveAgent.
„Olark“
Palyginkite „Olark“ ir LiveAgent.
Įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Bendras LiveAgent įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
4,6
Bendras „LiveChat Inc.“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,6 iš 5.
4,5
Bendras „Intercom“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
4,5
Bendras „Olark“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
4,6
LiveAgent dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
4,7
„LiveChat Inc.“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
4,4
„Intercom“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
4,7
„Olark“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
4,7
LiveAgent dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
4,6
„LiveChat Inc.“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
4,3
„Intercom“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
4,6
„Olark“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykis pagal „Capterra“ patvirtintus vartotojus.
4,7
LiveAgent pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
4,5
„LiveChat Inc.“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
4,0
„Intercom“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
4,1
„Zendesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
4,5
„Olark“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
Kaina
Programinės įrangos kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
$29–$39/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
$19–$59/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
$39–$49/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
$49–$99/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
$19/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
Atsakymų šablonai
Sukurkite iš anksto parengtus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos galima naudoti vos vienu spustelėjimu.
LiveAgent siūlo atsakymų šablonus.
„LiveChat Inc.“ siūlo atsakymų šablonus.
„Intercom“ siūlo atsakymų šablonus.
„Zendesk“ siūlo atsakymų šablonus.
„Olark“ siūlo atsakymų šablonus.
Prekės ženklo pritaikymas
Galimybė naudoti savo kompanijos prekės ženklą
LiveAgent siūlo prekės ženklo pritaikymą.
„LiveChat Inc.“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
„Intercom“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
„Zendesk“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
„Olark“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
Geo-targeting
Siųskite svetainės lankytojams suasmenintus kvietimus pokalbiui arba rodykite pokalbių mygtukus jų kalba, pagal jų geografinę padėtį.
LiveAgent siūlo geo-targeting.
„LiveChat Inc.“ siūlo geo-targeting.
„Intercom“ siūlo geo-targeting.
„Zendesk“ siūlo geo-targeting.
„Olark“ siūlo geo-targeting.
Forma būnant nepasiekiamiems
Suteikite svetainės lankytojams galimybę patogiai susisiekti su jumis ne darbo valandomis įgalinę atjungties pokalbių formas, kurios iš karto paverčiamos į bilietus ir į kuriuos bus atsakyta darbo valandomis.
LiveAgent siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
„LiveChat Inc.“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
„Intercom“ nesiūlo formos būnant nepasiekiamiems.
„Zendesk“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
„Olark“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
Kvietimas pokalbiui
Iniciatyvūs automatiniai svetainės lankytojų kvietimai pokalbiui pagal iš anksto nustatytas taisykles.
LiveAgent siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
„LiveChat Inc.“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
„Intercom“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
„Zendesk“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
„Olark“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
Ekrano bendrinimas
Galimybė klientui ir agentui pasidalinti ekranu, kad problemų sprendimas būtų dar greitesnis.
LiveAgent siūlo ekrano bendrinimo funkciją.
„LiveChat Inc.“ siūlo ekrano bendrinimo funkciją.
„Intercom“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
„Zendesk“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
„Olark“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
Perkėlimai / nukreipimas
Automatiškai nukreipkite arba rankiniu būdu perkelkite pokalbius agentams, kurie yra geriausiai pasirengę atsakyti į klientų klausimus.
LiveAgent siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
„LiveChat Inc.“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
„Intercom“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
„Zendesk“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
„Olark“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
Trečiųjų šalių integracija
Integracija su populiariomis programomis, įrankiais ir tinklais, pvz., socialiniais tinklais, CRM ar mokėjimo procesoriais.
LiveAgent siūlo trečiųjų šalių integraciją.
„LiveChat Inc.“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
„Intercom“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
„Zendesk“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
„Olark“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
Rašomos žinutės peržiūra
Kliento rašomo teksto į pokalbio langą stebėjimas realiuoju laiku.
LiveAgent siūlo rašomų žinučių stebėjimo funkciją.
„LiveChat Inc.“ siūlo rašomų žinučių stebėjimo funkciją.
„Intercom“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
„Zendesk“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
„Olark“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
Neribota pokalbių istorija
Išsaugotų pokalbių išrašų skaičius neribojamas ir juos peržiūrėti galima bet kada.
LiveAgent siūlo neribotą pokalbių istoriją.
Tik 39+ $/mėn. planuose „LiveChat Inc.“ nesiūlo neribotos pokalbių istorijos su 19 $ už agentą per mėnesį planu.
„Intercom“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
„Zendesk“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
„Olark“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
Neribotas lankytojų stebėjimas
Neribojamas galimų stebėti svetainės lankytojų skaičius.
LiveAgent siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
„LiveChat Inc.“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
„Intercom“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
„Zendesk“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
„Olark“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
Pokalbių žymos
Pridėkite žymas prie bet kurio pokalbio, kad galėtumėte vos užmetus akį peržiūrėti jo turinį arba lengviau jį surasti.
LiveAgent siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
Tik 39+ $/mėn. planuose „LiveChat Inc.“ pokalbių žymių nesiūlo plane už 19 $ vienam agentui per mėnesį.
„Intercom“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
„Zendesk“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
„Olark“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.

Palyginkite LiveAgent
su kitomis platformomis

Mumis pasitiki daugiau kaip 30 000 įmonių ir 150 milijonų galutinių vartotojų

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Stebėkite elgseną ir užkalbinkite tinkamu metu

Svetainės lankytojus paverskite klientais naudodami suasmenintus kvietimus pokalbiui, pagrįstus CRM įžvalgomis ir elgsenos stebėjimu. Sužinokite kliento šiuo metu naršomą puslapį, kiek laiko jis ten ir kas jį nukreipė į jūsų svetainę.

Padidinkite agentų efektyvumą pasitelkę į pagalbą žinučių šablonus

Sutaupykite iki 15 valandų darbo kiekvieną savaitę, atsakydami į dažniausiai užduodamus klausimus žinučių šablonais. Atsakymų galite susikurti kiek norite ir juos panaudoti galite vienu spustelėjimu.

Canned messages (Macros) in LiveAgent

Tiesioginių pokalbių sąranka per kelias akimirkas

Nukopijuokite ir įklijuokite mūsų kodo iškarpą į savo svetainę, kad pradėtumėte stebėti ir bendrauti su savo svetainės lankytojais realiuoju laiku.

Pritaikykite vos keliais paspaudimais

Pokalbių mygtukus, pokalbių langus, formas prieš pokalbį ir atjungties formas galite pasirinkti iš mūsų galerijos arba sukurti savo, naudodami pasirinktinį CSS.

Customize your chat window in LiveAgent

Nebūkite nežinioje

Numatykite kiekvieno kliento poreikius žvilgtelėdami į jų rašomą tekstą dar prieš jiems paspaudžiant mygtuką siųsti. Įkraukite teigiamą patirtį naudodamiesi mūsų integruotu CRM, kuris leidžia peržiūrėti visą kliento informaciją, ankstesnius pirkimus bei ankstesnes užklausas.

Pardavimus gerinantis aptarnavimas be didelių pastangų

Suteikite klientams daugiau galimybių leisdami jiems naudotis į pokalbių valdiklį tiesiogiai integruotais savipagalbos įrankiais. Sumažinkite bilietų srautus ir padidinkite pardavimus naudodami mūsų tiesioginių pokalbių alternatyvą jau šiandien!

Užkirskite kelią blogam klientų aptarnavimui

Stebėkite savo komandos rezultatus. Pakoreguokite agentų pamainas pagal pokalbių srautus ir piko valandas, stebėkite, kas su kuo bendrauja, žiūrėkite, ką jie kalba ir mokykitės iš agentų įvertinimų.

Reports feature by LiveAgent

Sujunkite visus galus

Daugiau jokių spėlionių ar prielaidų. Sekite savo kliento skirtingų kanalų bilieto sprendimo eigą nuo pradžios iki galo naudodamiesi viena bilietų gija.

Teikite pagalbą visą parą

LiveAgent siūlo atjungties pokalbio funkciją, kuri leidžia svetainės lankytojams susisiekti su jumis ne tik darbo valandomis. Sužinokite daugiau apie mūsų tiesioginių pokalbių alternatyvą

LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100 % tinkinama ir pritaikoma užimtumo pokyčiams

Mūsų tiesioginių pokalbių alternatyva yra 100 % pritaikoma, nesvarbu, ar esate pakeliui į aukštumas, ar visgi jums reikia sezoniškai mažinti apimtis.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia nepriekaištingą tiesioginių pokalbių valdiklį, bilietų tvarkymą bei automatizavimą, kurie leidžia mums teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Kodėl LiveAgent yra geriausia tiesioginių pokalbių alternatyva?

Nes geriausios tiesioginių pokalbių alternatyvos suteikia papildomų funkcijų be papildomų išlaidų!

Skambučių centras

Žinių bazė

Aptarnavimas socialiniuose tinkluose

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Palyginkite LiveAgent tiesioginių pokalbių valdiklį su konkurentų valdikliais ir sužinokite, kuris iš jų suteiks geresnį kainos ir kokybės santykį jūsų pagalbos tarnybai.

Mūsų klientai žino geriausiai

Susiję straipsniai suTiesioginių pokalbių alternatyvos
„LiveAgent“ yra puiki „Tidio“ alternatyva su itin greitu tiesioginiu pokalbiu ir kelių kanalų bilietų sistema už sąžiningą kainą.

Ieškote „Tidio“ alternatyvos?

Atraskite „LiveAgent“ kaip geriausią „Tidio“ alternatyvą! Mėgaukitės 24/7 klientų aptarnavimu, nemokamu įdiegimu ir be kredito kortelės reikalingumo. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją ir pagerinkite klientų pasitenkinimą naudodamiesi daugiakanaliu komunikacijos įrankiu.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „CallHub“ alternatyva – be įdiegimo mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu ir daugybe funkcijų už prieinamą kainą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą be kreditinės kortelės!

Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.

Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms

Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.

Ieškote alternatyvos „Novocall“? Neieškokite toliau, „LiveAgent“ gali perimti šį darbą. Peržiūrėkite pagrindines funkcijas ir galimybes.

Ieškote „Novocall“ alternatyvos?

Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Novocall“ alternatyva! Mūsų „omnichannel“ pagalbos centro sprendimas siūlo daugiau nei 175 funkcijas ir 40+ integracijų be įdiegimo mokesčio ir kreditinės kortelės. Išbandykite nemokamai 14 dienų ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą su „LiveAgent“!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x