Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia tiesioginių pokalbių alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Atraskite geriausius tiesioginių pokalbių alternatyvius sprendimus

Ar jūsų tiesioginių pokalbių platforma nepateisina lūkesčių? Nusprendėte paieškoti tiesioginių pokalbių alternatyvų?

Mūsų išsamus palyginimas padės išsiaiškinti populiariausius tiesioginių pokalbių sprendimus, jų funkcijas ir klientų vertinimus!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funkcijos „LiveAgent“ „LiveChat Inc.“
Palyginkite „LiveChat Inc.“ ir „LiveAgent“.
„Intercom“
Palyginkite „Intercom“ ir „LiveAgent“.
„Zendesk“
Palyginkite „Zendesk“ ir „LiveAgent“.
„Olark“
Palyginkite „Olark“ ir „LiveAgent“.
Įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Bendras „LiveAgent“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
4,6
Bendras „LiveChat Inc.“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,6 iš 5.
4,5
Bendras „Intercom“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
4,5
Bendras „Olark“ įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
4,6
„LiveAgent“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
4,7
„LiveChat Inc.“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
4,4
„Intercom“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
4,7
„Olark“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
4,7
„LiveAgent“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
4,6
„LiveChat Inc.“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
4,3
„Intercom“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
4,6
„Olark“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykis pagal „Capterra“ patvirtintus vartotojus.
4,7
„LiveAgent“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
4,5
„LiveChat Inc.“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
4,0
„Intercom“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
4,1
„Zendesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
4,5
„Olark“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ patvirtinti vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
Kaina
Programinės įrangos kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
$29–$39/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
$19–$59/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
$39–$49/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
$49–$99/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
$19/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų apimtis. Už visus planus mokama JAV doleriais, kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka išlaidas vienam agentui per mėnesį.
Atsakymų šablonai
Sukurkite iš anksto parengtus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos galima naudoti vos vienu spustelėjimu.
„LiveAgent“ siūlo atsakymų šablonus.
„LiveChat Inc.“ siūlo atsakymų šablonus.
„Intercom“ siūlo atsakymų šablonus.
„Zendesk“ siūlo atsakymų šablonus.
„Olark“ siūlo atsakymų šablonus.
Prekės ženklo pritaikymas
Galimybė naudoti savo kompanijos prekės ženklą
„LiveAgent“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
„LiveChat Inc.“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
„Intercom“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
„Zendesk“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
„Olark“ siūlo prekės ženklo pritaikymą.
Geo-targeting
Siųskite svetainės lankytojams suasmenintus kvietimus pokalbiui arba rodykite pokalbių mygtukus jų kalba, pagal jų geografinę padėtį.
„LiveAgent“ siūlo geo-targeting.
„LiveChat Inc.“ siūlo geo-targeting.
„Intercom“ siūlo geo-targeting.
„Zendesk“ siūlo geo-targeting.
„Olark“ siūlo geo-targeting.
Forma būnant nepasiekiamiems
Suteikite svetainės lankytojams galimybę patogiai susisiekti su jumis ne darbo valandomis įgalinę atjungties pokalbių formas, kurios iš karto paverčiamos į bilietus ir į kuriuos bus atsakyta darbo valandomis.
„LiveAgent“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
„LiveChat Inc.“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
„Intercom“ nesiūlo formos būnant nepasiekiamiems.
„Zendesk“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
„Olark“ siūlo formą būnant nepasiekiamiems.
Kvietimas pokalbiui
Iniciatyvūs automatiniai svetainės lankytojų kvietimai pokalbiui pagal iš anksto nustatytas taisykles.
„LiveAgent“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
„LiveChat Inc.“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
„Intercom“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
„Zendesk“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
„Olark“ siūlo iniciatyvius kvietimus pokalbiui.
Ekrano bendrinimas
Galimybė klientui ir agentui pasidalinti ekranu, kad problemų sprendimas būtų dar greitesnis.
„LiveAgent“ siūlo ekrano bendrinimo funkciją.
„LiveChat Inc.“ siūlo ekrano bendrinimo funkciją.
„Intercom“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
„Zendesk“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
„Olark“ nesiūlo ekrano bendrinimo funkcijos.
Perkėlimai / nukreipimas
Automatiškai nukreipkite arba rankiniu būdu perkelkite pokalbius agentams, kurie yra geriausiai pasirengę atsakyti į klientų klausimus.
„LiveAgent“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
„LiveChat Inc.“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
„Intercom“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
„Zendesk“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
„Olark“ siūlo pokalbių perkėlimą / pokalbių nukreipimą.
Trečiųjų šalių integracija
Integracija su populiariomis programomis, įrankiais ir tinklais, pvz., socialiniais tinklais, CRM ar mokėjimo procesoriais.
„LiveAgent“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
„LiveChat Inc.“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
„Intercom“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
„Zendesk“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
„Olark“ siūlo trečiųjų šalių integraciją.
Rašomos žinutės peržiūra
Kliento rašomo teksto į pokalbio langą stebėjimas realiuoju laiku.
„LiveAgent“ siūlo rašomų žinučių stebėjimo funkciją.
„LiveChat Inc.“ siūlo rašomų žinučių stebėjimo funkciją.
„Intercom“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
„Zendesk“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
„Olark“ nesiūlo rašomų žinučių stebėjimo funkcijos.
Neribota pokalbių istorija
Išsaugotų pokalbių išrašų skaičius neribojamas ir juos peržiūrėti galima bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
Tik 39+ $/mėn. planuose „LiveChat Inc.“ nesiūlo neribotos pokalbių istorijos su 19 $ už agentą per mėnesį planu.
„Intercom“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
„Zendesk“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
„Olark“ siūlo neribotą pokalbių istoriją.
Neribotas lankytojų stebėjimas
Neribojamas galimų stebėti svetainės lankytojų skaičius.
„LiveAgent“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
„LiveChat Inc.“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
„Intercom“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
„Zendesk“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
„Olark“ siūlo neribotą lankytojų stebėjimą.
Pokalbių žymos
Pridėkite žymas prie bet kurio pokalbio, kad galėtumėte vos užmetus akį peržiūrėti jo turinį arba lengviau jį surasti.
„LiveAgent“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
Tik 39+ $/mėn. planuose „LiveChat Inc.“ pokalbių žymių nesiūlo plane už 19 $ vienam agentui per mėnesį.
„Intercom“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
„Zendesk“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.
„Olark“ siūlo pokalbių žymėjimą / pokalbių žymas.

Mumis pasitiki daugiau kaip 30 000 įmonių ir 150 milijonų galutinių vartotojų

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Stebėkite elgseną ir užkalbinkite tinkamu metu

Svetainės lankytojus paverskite klientais naudodami suasmenintus kvietimus pokalbiui, pagrįstus CRM įžvalgomis ir elgsenos stebėjimu.

Sužinokite kliento šiuo metu naršomą puslapį, kiek laiko jis ten ir kas jį nukreipė į jūsų svetainę.

Padidinkite agentų efektyvumą pasitelkę į pagalbą žinučių šablonus

Sutaupykite iki 15 valandų darbo kiekvieną savaitę, atsakydami į dažniausiai užduodamus klausimus žinučių šablonais.

Atsakymų galite susikurti kiek norite ir juos panaudoti galite vienu spustelėjimu.

Canned messages Macros LiveAgent
live chat

Tiesioginių pokalbių sąranka per kelias akimirkas

Nukopijuokite ir įklijuokite mūsų kodo iškarpą į savo svetainę, kad pradėtumėte stebėti ir bendrauti su savo svetainės lankytojais realiuoju laiku.

Pritaikykite vos keliais paspaudimais

Pokalbių mygtukus, pokalbių langus, formas prieš pokalbį ir atjungties formas galite pasirinkti iš mūsų galerijos arba sukurti savo, naudodami pasirinktinį CSS.

LiveAgent-customize-chat-window

Nebūkite nežinioje

Numatykite kiekvieno kliento poreikius žvilgtelėdami į jų rašomą tekstą dar prieš jiems paspaudžiant mygtuką siųsti.

Įkraukite teigiamą patirtį naudodamiesi mūsų integruotu CRM, kuris leidžia peržiūrėti visą kliento informaciją, ankstesnius pirkimus bei ankstesnes užklausas.

integrated kb 2

Pardavimus gerinantis aptarnavimas be didelių pastangų

Suteikite klientams daugiau galimybių leisdami jiems naudotis į pokalbių valdiklį tiesiogiai integruotais savipagalbos įrankiais. Sumažinkite bilietų srautus ir padidinkite pardavimus naudodami mūsų tiesioginių pokalbių alternatyvą jau šiandien!

Užkirskite kelią blogam klientų aptarnavimui

Stebėkite savo komandos rezultatus.

Pakoreguokite agentų pamainas pagal pokalbių srautus ir piko valandas, stebėkite, kas su kuo bendrauja, žiūrėkite, ką jie kalba ir mokykitės iš agentų įvertinimų.

Reports-Liveagent-feature

Sujunkite visus galus

Daugiau jokių spėlionių ar prielaidų.

Sekite savo kliento skirtingų kanalų bilieto sprendimo eigą nuo pradžios iki galo naudodamiesi viena bilietų gija.

Teikite pagalbą visą parą

„LiveAgent“ siūlo atjungties pokalbio funkciją, kuri leidžia svetainės lankytojams susisiekti su jumis ne tik darbo valandomis.

Sužinokite daugiau apie mūsų tiesioginių pokalbių alternatyvą

contact form side
Real-time-chat

100 % tinkinama ir pritaikoma užimtumo pokyčiams

Mūsų tiesioginių pokalbių alternatyva yra 100 % pritaikoma, nesvarbu, ar esate pakeliui į aukštumas, ar visgi jums reikia sezoniškai mažinti apimtis.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia nepriekaištingą tiesioginių pokalbių valdiklį, bilietų tvarkymą bei automatizavimą, kurie leidžia mums teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kodėl „LiveAgent“ yra geriausia tiesioginių pokalbių alternatyva?

Nes geriausios tiesioginių pokalbių alternatyvos suteikia papildomų funkcijų be papildomų išlaidų!

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Palyginkite „LiveAgent” tiesioginių pokalbių valdiklį su konkurentų valdikliais ir sužinokite, kuris iš jų suteiks geresnį kainos ir kokybės santykį jūsų pagalbos tarnybai.

Mūsų klientai žino geriausiai

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kodėl turėtumėte pasirinkti „LiveAgent“ kaip alternatyvą savo tiesioginiams pokalbiams?

Naudodamiesi „LiveAgent“ kontroliuojate savo aptarnavimą per pokalbį gyvai. Mūsų debesija paremtas sprendimas suteikia jums pagalbos tarnybą, kurią lengva naudoti ir valdyti. Kainodara paprasta – mokate tik už tai, ką naudojate. Galite lengvai pridėti, keisti ar ištrinti agentus ir paslaugas.

Kokias tiesioginių pokalbių funkcijas siūlo „LiveAgent“?

„LiveAgent“ siūlo daug tiesioginių pokalbių funkcijų, pavyzdžiui, pokalbių istoriją, pokalbių apžvalgą, prisijungusius lankytojus, vidinius pokalbius, pokalbių paskirstymą ir kt.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai