„Satur“
  • Panaudojimo atvejų scenarijai
  • „Satur“

Satur

Su „Satur“ – kelionės aplink pasaulį be rūpesčių jau 100 metų.

Tradicijos ir stabilumas

Jau 100 metų mes teikiame jums nepamirštamas kelionių patirtis. Rezidenciniai ir apžvalginiai turai Europoje bei egzotika, kruizai, slidinėjimas ir sveikatingumas džiugina jau 5 mūsų patenkintų klientų kartas.

90 000 klientų

Būtent tiek patenkintų klientų renkasi iš daugybės mūsų siūlomų atostogų ir kasmet keliauja kartu su mumis atsipalaiduoti ar tyrinėti.

150 komandos narių

Jūsų atostogomis be rūpesčių rūpinasi plati profesionalių delegatų, gidų, animatorių ir kelionių konsultantų komanda.

7 dienas per savaitę

Plačiausias tinklas iš 43 filialų, 600 sutartinių partnerių, infolinija, pagalba gyvai ir internetinė svetainė leidžia mums būti su jumis nuo pat jūsų kelionės planų pradžios.

„Satur“ ir vaikai

Kruopščiai atrinktų ir profesionaliai parengtų animatorių komanda kiekvieną sezoną užkariauja vaikų širdis. Klientų pasitenkinimas šeimos klubu „Planet Fun“ siekia 96 %.

… visa tai padedant ir puikiai bendradarbiaujant su LiveAgent.

Visapusiškas bendravimas vienoje vietoje.

Anksčiau LiveAgent naudojome pagrinde kaip įrankį bendravimui su klientais per internetinę svetainę. Vėliau pradėjome aktyviai naudoti šią programą bendravimui pasirinktais el. pašto adresais, kur mums reikėjo susidaryti bendrą poreikių ir jų sprendimų apžvalgą. Iš visų kelionių agentūrų Slovakijoje įmonė SATUR turi didžiausią nuosavą pardavimų tinklą, todėl buvo tik laiko klausimas, kada visų pardavėjų iš Slovakijos el. pašto adresus surinksime į vieną vietą.

Šiuo metu mes turime pilną bendravimo su kiekvienu klientu istoriją. Tai suteikia mūsų pardavimų komandai prieigą prie svarbios informacijos apie visus klausimus ir problemas, su kuriomis klientas yra susidūręs ir padeda stebėti, kaip efektyviai mūsų pardavimų agentai tvarko šiuos klausimus.

… mūsų bendravime įmonės viduje taip pat yra taisyklių

Mūsų organizacinė struktūra yra gana plati ir turime keletą padalinių, kuriems reikia bendrauti kasdien. Todėl nusprendėme užtikrinti kuo efektyvesnę vidinę komunikaciją ir sukūrėme paskyras visiems darbuotojams atskiruose skyriuose. Be kita ko, vidinių pokalbių sistema susilaukia itin didelio populiarumo.

LiveAgent – žinių bazė mūsų kolegoms

Koronos krizės metu mes buvome priversti pakeisti įprastus vidinius mokymus ir dalijimąsi dinamiškai besikeičiančia informacija kasdieniam mūsų darbuotojų darbui. Mes pasirinkome keletą variantų, tokių kaip intranetas, bendrinami failai, elektroninis vadovas ir kt. Galų gale buvo priimtas sprendimas naudoti „LiveAgent“ programos žinių bazę. Nuo to laiko mūsų operatoriai negali pakankamai pagirti šio metodo. Visa informacija yra prieinama vienoje vietoje su galimybe ieškoti bet kur tekste, o šių duomenų atnaujinimo būdas yra labai paprastas, tad naujausią informaciją savo kolegoms visoje Slovakijoje mes galime pateikti kasdien.

Jozef Granec, SATUR

Peržiūrėkite likusias istorijas

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x