Kwik Charger
  • Panaudojimo atvejų scenarijai
  • Kwik Charger

Kwik Charger

„Kwik Charger“ gimė Niujorke, kai dėl naujų techninių proveržių mobiliojo ryšio pramonėje naujus „iPhone“ telefonus tapo įmanoma įkrauti sparčiai.

Po tūkstančių valandų tyrimų, plėtros ir sertifikavimo mums pavyko sukurti „Kwik“ įkroviklį visiems, kuriems rūpi greitesnis įkrovimas. 2014 m. mūsų produktas pagaliau praėjo griežtus testus ir tapo sertifikuotas tarptautiniu mastu kiekviename lygyje.

„Labai malonu girdėti, kad pagalbos personalas mėgsta dirbti su LiveAgent ir kad nėra jokių didelių nusiskundimų dėl naudojimo ir bendros patirties su mūsų sprendimu.“

Šis produktas yra skirtas visiems, kurie supratę, kad jų akumuliatorius senka nekantriai laukia šalia skaičiuodami kiekvieną procentą. Tikimės, jog šis gaminys pagerins jūsų gyvenimą taip, kaip pagerino mūsų. Iškilus klausimams ar panorus pasidalinti atsiliepimais ar sėkmės istorijomis naudojant mūsų produktą, kviečiame susisiekti su mumis!

Jaunasis startuolis greitai suprato, kad „Gmail“ nebepatenkina visų poreikių ir kad reikia naujo, geresnio klientų aptarnavimo sprendimo. Laimei, LiveAgent pasirodė laiku ir suteikė viską, ko reikėjo tolimesniam sėkmingam „Kwikcharger“ vystymuisi. 2016 metų kovą sprendimas buvo priimtas – ženkime pirmyn ir įgalinkime aukščiausio lygio pagalbos tarnybos sprendimą.

LiveAgent mūsų klientų aptarnavimą iškėlė į kitą lygį

Greitas, lengvai pasiekiamas ir malonus klientų aptarnavimas yra vienas būtiniausių dalykų. Šis teiginys nuskamba dar skambiau, jei jūsų pagrindinė veikla grindžiama „Apple“ produktų ekosistema, mone, kuri teikia bene geriausią pasaulyje patirtį klientams. Klientai natūraliai ikisi tokios pačios kokybės net ir iš tokių drąsių aksesuarų gamintojų kaip „Kwikcharger“.

Šiuo metu „Kwikcharger“ turi 38 agentus, dirbančius klientų aptarnavimo srityje ir aptarnaujančius daugiau nei 46 000 klientų iš 127 šalių (!). Dar įspūdingesnis yra bilietų skaičius, į kurį kiekvieną mėnesį atsako „Kwikcharger“ atstovai – beveik 15 000… ir tai tikrai įspūdinga. El. paštas vis dar yra pagrindinis jų pagalbos kanalas, tačiau jie sėkmingai naudoja ir mūsų skambučių centro funkciją – kiekvieną mėnesį atsakoma į daugiau nei 1 300 skambučių.

Pokalbis gyvai yra dar vienas augantis užklausų šaltinis, kuris sulaukia virš 600 kreipimųsi kas mėnesį.

Vykdyti el. prekybos verslą pasauliniu mastu yra beprotiškas iššūkis. Vis dėlto, remiantis „LiveAgent“ sukurta reitingavimo sistema, „Kwikcharger“ klientų pasitenkinimas siekia lygiai 73,22 %. Nepamirškime ir to, kad „Kwikcharger“ aptarnavimo komanda dirba visą parą – 24/7.

Mes pasiteiravome „Kwikcharger“ kas pasikeitė pradėjus naudotis LiveAgent paslaugomis. „Tai padėjo mums pagerinti aptarnavimą ir darbo eigą. Mes tapome labiau organizuoti ir vis dar turime išsamią kiekvieno agento veiklos apžvalgą. Be to, visos užklausos saugomos vienoje vietoje. Nepamirškime ir pažangios analizės.“, sakė Min Chou. „Kalbant apie funkcijas, mums patinka naudoti žymas, galėti aiškiai apibrėžti atsakomybes ir tuomet teikti išsamias ataskaitas.“ pridūrė Min Chou.

Šiuo metu jis puikiai atitinka poreikius, bet kaip dėl būsimų iššūkių? „Kwikcharger“ niekada nepriima skubotų sprendimų ir kelia drąsius, tačiau aiškius įmonės klientų aptarnavimo tikslus. Tad kas laukia toliau?

“Mūsų tikslas yra įdiegti greitesnę ir geresnę klientų aptarnavimo patirtį, kuri padės į užklausas atsakyti per kelias valandas nuo jų gavimo, taip pat turėti 24/7 veikiantį aptarnavimą telefonu ir tiesioginiu susirašinėjimu, o ne tik bilietais.”

Linkime jums didžiausios sėkmės! Turite visus įrankius savo tikslams pasiekti.

Peržiūrėkite likusias istorijas

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x