Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Būkite priekyje su bilietavimo programine įranga

Kiekviename kanale teikite nepriekaištingą pagalbą klientams.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

LiveAgent pagalbos tarnybos bilietavimo programinė įranga

Pavargote nuo nuobodžios bilietavimo programinės įrangos? Mes taip pat. Su LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, skambučiai, socialinės žiniasklaidos paminėjimai ir kiti kanalai bus nukreipti į vieną universalią pašto dėžutę, o padedant pažangioms automatizavimo taisyklėms ir integracijoms, jūsų klientų aptarnavimo košmaras pasibaigs paprasčiausiu “Užsiregistruoti” mygtuko paspaudimu.

Kas yra bilietavimo sistema?

Bilietavimo sistema ir kompleksinės pagalbos tarnybos programinė įrangos dalis. Bilietų valdymo sistema į vieną sąsają surenka visą klientų bendravimą. Pavyzdžiui, iš skirtingų kanalų, tokių kaip el. paštas, socialinė žiniasklaida, skambučiai, forumai, ji surenka visus pokalbius ir paverčia juos į bilietus.

Taigi, kai klientas su jumis susisiekia savo pasirinktu kanalu, savo LiveAgent aplikacijoje jūs automatiškai gausite įeinančią pagalbos užklausą. Vėliau, jūsų pagalbos tarnybos darbuotojai gali atsakyti į visas aptarnavimo užklausas, pagal jūsų PLS nustatytus klientų prioritetus. Dėl to, jūs pagerinsite savo užduočių valdymą ir bendravimą su klientais.

Visi pagalbos kanalai po vienu stogu

LiveAgent pagalbos tarnybos bilietavimo sistema integruojama su keliais bendravimo kanalais ir siūlo beveik 200 funkcijų.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums leidžia teikti išskirtinę pagalbą mūsų klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent yra daugiau, nei tik IT bilietavimo sistema

LiveAgent yra IT bilietavimo sistemos programinė įranga, kuri apjungia keletą kanalų, tokių kaip el. laiškai, pokalbiai, skambučiai ir socialinė žiniasklaida, ir užtikrina holistinį klientų aptarnavimą. Tačiau, tai dar ne pabaiga. LiveAgent siūlo klientų portalą su kelių žinių bazių palaikymu, forumais, atsiliepimais ir pasiūlymais. Atraskite, ką jūsų organizacijai gali pasiūlyti pati pažangiausia bilietavimo sistema. 

Kaip internetinė bilietavimo programinė įranga gali padėti jūsų verslui?

Peržiūrėkite IT bilietavimo sistemos privalumus, kurie padės jums suteikti geresnį aptarnavimą savo klientams. 

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Padidėjęs agentų produktyvumas

Intelektuali automatizacija palengvins ir pagreitins jūsų agentų darbo eigą. Nustatydami automatizavimo taisykles, jūs galite apspręsti agentų darbo paskirstymą ir tuo pačiu pagerinti agento atsakymo laiką. 

Pagerėjusi klientų patirtis (CX)

LiveAgent teikia analitines ataskaitas, kurių pagalba, per kelias sekundes galite apžvelgti komandos produktyvumą. Papildomai, analitinėse ataskaitose galite rasti tokią informaciją, kaip darbo laikas, agentai, departamentai, kanalai ir žymos. Dėl šios priežasties, realiuoju laiku pateikiami duomenys suteikia galimybę efektyviai išspręsti bet kokią kliento problemą.  

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

24/7 klientų aptarnavimas

Dažnai pasitaikanti problema su kuria susiduria įmonės, yra ekonomiško klientų aptarnavimo 24/7 teikimas savo klientams. Žinių bazės programinė įranga ar savitarnos portalas jūsų įmonei suteikia galimybę teikti pagalbą, net ir pasibaigus jūsų darbo valandoms. Paprasčiausiai sukurkite savo klientams skirtus “how-to” tipo vadovus ar “žingsnis po žingsnio” straipsnius ir įgykite konkurencinį pranašumą su LiveAgent “viskas viename” sprendimu. 

Profesionalus klientų aptarnavimas/pagalba

Vidinė žinių bazė, kuri yra bilietavimo sistemos dalis užtikrina, kad jūsų pagalbos tarnybos personalas, visą laiką teiktų vieningą ir profesionalų aptarnavimą. Vidinė savitarnos galimybė suteikia platų informacijos pasirinkimą, pavyzdžiui naujienas, produkto informaciją, atnaujinimus ir politikas.

Žinių valdymas gali greitai pakeisti jūsų aptarnavimą. Jūsų klientų aptarnavimo atstovai darys mažiau klaidų ir sėkmingai išspręs daugumą klientų užklausų.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Peržiūrėkite pagrindines LiveAgent bilietavimo programinėe įrangos funkcijas

Pagalbos bilietavimo sistema yra tik viena kompleksinio pagalbos tarnybos sprendimo dalis.

Apjunkite visus savo bendravimo kanalus į vieną universalią pašto dėžutę – sumanesnę įprastinio el. pašto versiją. El. paštas, pokalbiai, skambučiai, socialinės žiniasklaidos įrašai ir žinutės iš kitų kanalų yra prieinami iš vienos vietos.

Nesvarbu, kurioje vietoje prasideda ar baigiasi bendravimas, jis visada bus tame pačiame hibridiniame biliete. Pradėkite pokalbį su klientu naudodami internetinius pokalbius, pratęskite elektroniniu paštu ir užbaikite klientų pagalbos bilietą telefoniniu skambučiu. Visas bendravimas bus tame pačiame biliete.

Pagreitinkite procesą atsakydami klientams pagal paruoštus atsakymus į dažnai pasitaikančias užklausas ir klausimus. Pateikite trumpą atsakymą ir nudžiuginkite savo klientus dideliu atsakymo greičiu.

Sukurkite bilietus, kurie būtų matomi tik jūsų kolegoms ir priskirkite juos konkrečiam asmeniui. Naudokite juos kaip priminimą apie užduotis ar kaip užrašą savo kolegoms.

Bilietavimo programinė įranga su intuityvia vartotojo sąsaja

LiveAgent bilietavimo programinė įranga automatiškai stebi ir paverčia visas jūsų klientų problemas į bilietus. Kiekviena įeinanti bendravimo forma, dėl patogumo ir geresnio valdymo, yra paverčiama į bilietą. Vartotojo sąsaja yra pritaikoma ir intuityvi.

Žinių bazė, kaip bilietavimo dalis

70% klientų renkasi patys ieškoti atsakymų, prieš susisiekiant su klientų aptarnavimu. Papildomai prie bilietavimo programinės įrangos funkcionalumo, LiveAgent tame pačiame pakete siūlo pilnai pritaikomą Klientų Portalą su Žinių Baze, DUK, ir Forumu. Suteikite progą savo klientams apsitarnauti patiems ir pateikite jiems atsakymus, net jei ir jūsų agentai yra neprisijungę.

CRM bilietavimo sistema

Su LiveAgen jūs galite efektyviai tvarkyti ir saugoti bet kokią klientų informaciją. Galite nesudėtingai stebėti kontaktus, užsakymus ir kitą reikalingą informaciją. Tai svarbi kontaktų duomenų bazė, su papildoma informacija. Turėdami visus duomenis vienoje sistemoje, jūsų pagalbos tarnyba galės teikti sklandų klientų aptarnavimą.

Tinkamas CRM palaiko pardavimų veiklą, rinkodarą ir klientų aptarnavimo departamentus. Klientų santykių valdymas yra svarbi kiekvienos bilietavimo sistemos dalis. Kliento duomenų rinkimas ir laikymas gali teigiamai įtakoti klientų lojalumą, pasitenkinimą ir patirtį.

Skaidri ir sąžininga kainodara

Jokių sutarčių ar paslėptų mokesčių – tik mėnesinis apmokėjimas. Visiškai skaidri kainodara, nes mokestis kas mėnesį taikomas tik už faktinį naudojimą. Pasirinkite jums tinkantį planą ir pradėkite teikti geriausią klientų pagalbą.

 

Ticket

Ticket

For Small Businesses and Entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For Medium-sized Businesses and Professional Agencies

$29/mo

Nepastebimas bilietų paskirstymas

Įsitikinkite, kad jūsų klientų aptarnavimo agentai visuomet turi optimalią darbo apkrovą. Nustatykite, kiek bilietų, pokalbių ir telefono skambučių jie gali aptarnauti. Automatiškai rotuokite telefono pareigą, nustatykite pertraukų laiką ir suteikite jiems poilsį, kai to labiausiai reikia. Bet kuriuo metu priskirkite bilietus agentams ar visam departamentui. Nustatykite savo taisykles ir kriterijus įeinančių bilietų paskirstymui, pagal bilieto parametrus, įvykius ar laiku paremtas sąlygas.

Seamless ticketing distribution

Virš 30 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir liudijimus, bei sužinokite, kaip LiveAgent pagerina jūsų klientų aptarnavimą ir padidina jūsų verslo partnerių pasitenkinimą.

Kodėl bilietavimo programinė įranga?

Sumani bilietavimo sistema palengvina galimybes patenkinti visus jūsų klientų aptarnavimo poreikius. Nesudėtingai gaukite ir apdorokite klientų užklausas bei į jas atsakykite, taip pagerindami santykius su savo klientais.

007 briefcase

Nauda verslui

Supaprastinkite savo kanalus

Automatizuokite dažnai pasitaikančias užklausas

Turėkite aiškias atsakomybes

Išlaikykite organizuotumą

051 checked

Teigiama įtaka

Profesionalus požiūris

18% didesnis konversijos rodiklis

Išsamios įžvalgos ir ataskaitos

Mažesni kąštai

"Viskas viename" bilietavimo programinė įranga

Email icon

El. pašto bilietai

Išmanus bilietavimas el. paštu ir paskirstymas užtikrina, kad nei vienas bilietas nepasimestų ar į jį nebūtų atsakyta du kartus.

Customers icon

Galingas bendradarbiavimas

Suteikite galimybę savo agentams vienas kitam padėti ir greičiau atsakyti į bilietus, naudojant bendradarbiavimo funkcijas.

Cart icon

Padidėjęs pasitenkinimas

Remiantis rinkos tyrimu, laimingi klientai yra linkę daugiau išleisti. Padarykite juos laimingais su LiveAgent!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Atsakomybės valdymas

Su LiveAgent, jūs galite nesudėtingai valdyti atsakomybę už biliets ir sukurti bilietų valdymo būdus savo IT komandoms ar klientų aptarnavimui. Perkelkite bilieto nuosavybę kitam departamentui ar individualiam agentui. Visuomet žinokite, kas yra atsakingas už kiekvieno atskiro bilieto sprendimą. Niekada nebeišgirskite klasikinio pasiteisinimo “Aš nežinojau, kad tai buvo mano atsakomybė”.

DUK

Kokia yra bilietavimo sistemos nauda?

Bilietavimo sistema suteikia galimybę klientų aptarnavimo komandoms valdyti klientų užklausas. Kiekvieno bendravimo su klientais metu, programinė įranga sukuria bilietą ir surenka atitinkamą informaciją, kuri padeda sprendžiant kliento užklausą.

Kokia yra geriausia bilietavimo sistema?

Jei ieškote geriausios bilietavimo sisitemos, atkreipkite dėmesį į vartotojo vertinimus, funkcionalumą ir kainą. Geriausia bilietavimo sistema turi apimti tokias funkcijas, kaip daugiakanalis bendravimas, bilietų priskyrimas, darbotvarkės automatizacija, ataskaitas ir analitiką, socialinės žiniasklaidos integraciją, žinių bazes ir žaidimifikacijos funkcijas.

Kokie yra bilietų sistemos įrankių tipai?

Svarstant, kurį bilietavimo įrankį naudoti, išanalizuokite jo kainą, funkcionalumą ir vartotojų atsiliepimus. Kai kurie įrankiai siūlo daugiau pagalbos tarnybos funkcijų, nei kiti. Pavyzdžiui, LiveAgent yra tarp 10 geriausių pagalbos tarnybos programinių įrangų, kurios greta daugiakanalio bendravimo teikia virtualų skambučių centrą, bilietų priskyrimą, darbo srauto automatizaciją, ataskaitas ir analitiką, žinių bazes ir žaidimifikacijos funkcijas.

Kas yra bilietavimo programinė įranga?

Bilietavimo sistema yra pagalbos tarnybos programinė įrangos dalis, kuri jūsų įmonei suteikia galimybę vienoje vietoje turėti visą klientų bendravimą. Visas bendravimas iš skirtingų kanalų yra surenkamas į vieną vietą , todėl bendravimas su jūsų svetainės lankytojais/klientais tampa dar lengvesnis.

Kaip LiveAgent nustatyti bilietavimo sistemą?

LiveAgent klientams mes suteikiame nemokamą demonstraciją ir 24/7 pagalbą, todėl programinės įrangos nustatymas yra greitas ir nesudėtingas. Tačiau pirmasis žingsnis yra paskyros sukūrimas ir pasirinktos prenumeratos pasirinkimas. Po to, sistema jums padės viso nustatymo proceso metu, todėl viskas bus nustatyta pagal jūsų poreikius.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai