Paskutinės galimybės el. laiškų šablonai - efektyvių žinučių pavyzdžiai, naudojami skatinant klientus imtis veiksmų, pavyzdžiui, pirkti produkciją arba pasinaudoti nuolaida. Šie šablonai padeda sukurti baimę praleisti progą ir skatina žmones priimti impulsyvius sprendimus. Gauti nemokamą prieigą prie „LiveAgent“ kuponų el. laiškų šablonų ir kitų marketingo priemonių.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Baimė praleisti šansą yra vienas iš stipriausių motyvų, skatinančių žmones pirkti. Tai ypač aktualu tūkstantmečio kartai, bet taip pat ir tiems, kurie nepriklauso šiai amžiaus grupei.
Socialinis spaudimas kelia įtampą, kurią galima panaudoti pardavimams paskatinti. Dėl šios priežasties norime jus supažindinti su terminu FOMO ir parodyti, kaip juo pasinaudoti, kad pardavimai internetu taptų didesni.
Šis angliškas akronimas reiškia terminą „Fear Of Missing Out“ („Baimė praleisti progą“). Ši baimė gali būti susijusi su progos praleidimu sudalyvauti renginyje ar veikloje, taip pat su rizika prarasti galimybę įsigyti produktą, nepasinaudoti nuolaidomis ar net praleisti naujausią memą, kuriuo visi dalijasi socialiniuose tinkluose.
Mūsų, kaip žmonių, prigimtis yra siekti integruotis, būti šiuolaikiškiems ir būti pranašesniems už kitus.
Auksiniame socialinių tinklų amžiuje visi yra prisijungę ir gali dalytis savo gyvenimu su kitais, todėl dauguma iš mūsų gali jaustis priversti nepraleisti jokių svarbių naujienų ar galimybių.
Neurorinkodara yra visų baime pagrįstų rinkodaros strategijų varomoji jėga. Ši rinkodaros taktika dar vadinama stygiaus rinkodara.
Tokio pobūdžio rinkodaros pastangos sutelktos į skubą skatinančių mechanizmų taikymą, atsižvelgiant į baimę būti socialiai atskirtam arba „pavėluoti į vakarėlį“.
Pažvelkime į šiuos pavyzdžius, kuriuose FOMO naudojama bendravime.
Ši žinutė yra tikrai galinga priemonė, galinti paskatinti potencialius klientus pirkti. Ji ne tik suteikia socialinį įrodymą, bet ir nurodo, kad gaminys gali būti išparduotas, nes klientai domisi jo įsigijimu. Skubumas taip pat sukelia tam tikrą stresą, kuris skatina veikti čia ir dabar.
Tokiu būdu mes nesiekiame, kad klientas jaustųsi nepatogiai. Veikiau siekiame, kad jie neatidėliotų sprendimo pirkti, kad elgtųsi impulsyviau, neskirdami daug laiko savo sprendimo analizei.
Tokios žinutės sustiprina baimę praleisti progą. Viena iš priežasčių, kodėl dauguma terminuotų pasiūlymų veikia taip puikiai, yra ta, kad baimė skatina impulsyvumą.
Jei ketinate vykdyti „flash“ (momentines) kampanijas, visada pravartu naudoti atgalinį laikmatį, kad pirkėjai pajustų, kad laikas baigsis – tad jie turi paskubėti.
Tokia akimirka yra puiki proga pasinaudoti gera paskutinės galimybės el. pašto rinkodaros strategija arba PPC su pakartotiniu nukreipimu, kuris pasiekia klientus ir primena jiems apie pasiūlymą. Nepamirškite nurodyti atsargų kiekio, ypač kai liko vos keli vienetai.
Kai klientas praleido galimybę nusipirkti prekę, nedvejodami praneškite jam apie tai. Tai reguliariai daro kelionių agentūros, bet tai galima lengvai įgyvendinti ir e. prekyboje.
Paprastas reklaminis skydelis, kuriame skelbiama, kad produkto nebėra už sumažintą kainą, puikiai apibendrina FOMO reikšmę. Baimę nepasinaudoti proga galima panaudoti siekiant motyvuoti potencialius klientus pirkti, parodant jiems ką jie prarado ir taip užtikrinti, kad kitą kartą jie nedvejodami paspaustų mygtuką PIRKTI DABAR, kol pasiūlymas nesibaigė.
Kaip minėta anksčiau, FOMO galią galite panaudoti ir siųsdami „paskutinės galimybės“ tipo el. laiškus. Panagrinėkime keletą pavyzdžių, kuriuos galite panaudoti būsimose rinkodaros kampanijose.
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai
El. prekyba smarkiai auga, todėl svarbu atnaujinti el. prekybos rinkodaros strategiją. Daugelis žmonių nori gauti informaciją el. laiškais. Pateikiame patarimų kaip tobulinti el. pašto rinkodarą ir pritraukti dėmesį.
Šalto pardavimo el. laiškų šablonai
Gerai parašyti šalto pardavimo el. laiškų šablonai gali padėti pritraukti potencialius klientus B2B versle. Pateikiami patarimai ir šablonai šaltų laiškų rašymui.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis