• Šablonai
  • Paskutinės galimybės el. laiškų šablonai

Paskutinės galimybės el. laiškų šablonai

Baimė praleisti šansą yra vienas iš stipriausių motyvų, skatinančių žmones pirkti. Tai ypač aktualu tūkstantmečio kartai, bet taip pat ir tiems, kurie nepriklauso šiai amžiaus grupei.

Socialinis spaudimas kelia įtampą, kurią galima panaudoti pardavimams paskatinti. Dėl šios priežasties norime jus supažindinti su terminu FOMO ir parodyti, kaip juo pasinaudoti, kad pardavimai internetu taptų didesni.

Ką reiškia FOMO?

Šis angliškas akronimas reiškia terminą „Fear Of Missing Out“ („Baimė praleisti progą“). Ši baimė gali būti susijusi su progos praleidimu sudalyvauti renginyje ar veikloje, taip pat su rizika prarasti galimybę įsigyti produktą, nepasinaudoti nuolaidomis ar net praleisti naujausią memą, kuriuo visi dalijasi socialiniuose tinkluose.

Mūsų, kaip žmonių, prigimtis yra siekti integruotis, būti šiuolaikiškiems ir būti pranašesniems už kitus. 

Auksiniame socialinių tinklų amžiuje visi yra prisijungę ir gali dalytis savo gyvenimu su kitais, todėl dauguma iš mūsų gali jaustis priversti nepraleisti jokių svarbių naujienų ar galimybių.

Kaip galite panaudoti baimę praleisti progą, kad parduotumėte daugiau?

Neurorinkodara yra visų baime pagrįstų rinkodaros strategijų varomoji jėga. Ši rinkodaros taktika dar vadinama stygiaus rinkodara.

Tokio pobūdžio rinkodaros pastangos sutelktos į skubą skatinančių mechanizmų taikymą, atsižvelgiant į baimę būti socialiai atskirtam arba „pavėluoti į vakarėlį“. 

Pažvelkime į šiuos pavyzdžius, kuriuose FOMO naudojama bendravime.

#1. „Kiti klientai domisi…“

Ši žinutė yra tikrai galinga priemonė, galinti paskatinti potencialius klientus pirkti. Ji ne tik suteikia socialinį įrodymą, bet ir nurodo, kad gaminys gali būti išparduotas, nes klientai domisi jo įsigijimu. Skubumas taip pat sukelia tam tikrą stresą, kuris skatina veikti čia ir dabar.

Tokiu būdu mes nesiekiame, kad klientas jaustųsi nepatogiai. Veikiau siekiame, kad jie neatidėliotų sprendimo pirkti, kad elgtųsi impulsyviau, neskirdami daug laiko savo sprendimo analizei.

„Karmanow“ paskutinės galimybės el. laiškas
„Karmanow“ kaip temos eilutę naudoja „O ne – prekė, kurį išsisaugojote, netrukus bus išparduota!“

#2. „Šis pasiūlymas baigsis po 3 valandų.“

Tokios žinutės sustiprina baimę praleisti progą. Viena iš priežasčių, kodėl dauguma terminuotų pasiūlymų veikia taip puikiai, yra ta, kad baimė skatina impulsyvumą. 

Jei ketinate vykdyti „flash“ (momentines) kampanijas, visada pravartu naudoti atgalinį laikmatį, kad pirkėjai pajustų, kad laikas baigsis – tad jie turi paskubėti.

Tokia akimirka yra puiki proga pasinaudoti gera paskutinės galimybės el. pašto rinkodaros strategija arba PPC su pakartotiniu nukreipimu, kuris pasiekia klientus ir primena jiems apie pasiūlymą. Nepamirškite nurodyti atsargų kiekio, ypač kai liko vos keli vienetai.

paskutinis šansas fabletics
„Fabletics“ naudoja temos eilutę „Paskubėkite, 70 % NUOLAIDA baigiasi rytoj“

#3. „[PREKĖS] nebėra sandėlyje“

Kai klientas praleido galimybę nusipirkti prekę, nedvejodami praneškite jam apie tai. Tai reguliariai daro kelionių agentūros, bet tai galima lengvai įgyvendinti ir e. prekyboje.

Paskutinis šansas „LazyOaf“
„Lazy Oaf“ naudoja temos eilutę „Tas išparduotas megztinis vėl sandėlyje“

Paprastas reklaminis skydelis, kuriame skelbiama, kad produkto nebėra už sumažintą kainą, puikiai apibendrina FOMO reikšmę. Baimę nepasinaudoti proga galima panaudoti siekiant motyvuoti potencialius klientus pirkti, parodant jiems ką jie prarado ir taip užtikrinti, kad kitą kartą jie nedvejodami paspaustų mygtuką PIRKTI DABAR, kol pasiūlymas nesibaigė.

Kaip minėta anksčiau, FOMO galią galite panaudoti ir siųsdami „paskutinės galimybės“ tipo el. laiškus. Panagrinėkime keletą pavyzdžių, kuriuos galite panaudoti būsimose rinkodaros kampanijose.

Paskutinės galimybės el. laiško šablono temos eilutės

  • Jums baigiasi laikas…
  • Tai paskutinė galimybė įsigyti [produktą].
  • Liko tik [X] val.!
  • Beveik nebėra!
  • Nusipirkite dabar, kitaip prarasite galimybę
  • Įsigykite, kol nedingo visiems laikams.
  • Jūsų pageidavimų sąraše esanti prekė beveik išparduota!
  • X % nuolaida – tik ribotą laiką
  • Mūsų išpardavimo pasiūlymas baigiasi šiandien. Tai paskutinė galimybė!

Paskutinės galimybės el. laiškų šablonai

Paskutinės galimybės el. laiško šablonas 1

Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.

[Button] SHOP NOW

*Online only

Paskutinės galimybės el. laiško šablonas 2

Tik, Tok…

Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.

Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.

Paskutinės galimybės el. laiško šablonas 3

Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!

There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.

[Button] SHOP THE SALE

Paskutinės galimybės el. laiško šablonas 4

Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.

Use the discount [code] at checkout.

[button] SHOP

Paskutinės galimybės el. laiško šablonas 5

Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!

Use the code [code] at checkout.*

[Button] BUY NOW

* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.

Paskutinės galimybės el. laiško šablonas 6

Hello [name],

We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.

Our annual sales campaign ends today at [time].

I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.

Follow this link to check out what’s left. [link]

Paskutinės galimybės el. laiško šablonai – dažnai užduodami klausimai

Kaip anksti galiu pasakyti, kad tai „paskutinė kliento galimybė“?

Čia nėra jokios taisyklės – galite nuspręsti pradėti siųsti paskutinės galimybės el. laiškus likus dviem dienoms iki pardavimo skatinimo kampanijos pabaigos arba likus dviem valandoms iki jos pabaigos. Jūs geriausiai pažįstate savo klientus ir potencialius klientus, todėl remdamiesi šiomis žiniomis nuspręskite, kada yra tinkamas laikas pasinaudoti skubos galia.

Kiek paskutinės galimybės laiškų turėčiau išsiųsti?

Paprastai įmonės siunčia vieną paskutinio šanso el. laišką tą dieną, kai baigiasi tam tikras pasiūlymas, arba paruošia atgalinį skaičiavimą ir išsiunčia tris el. laiškus – vieną ryte, kitą po pietų, o paskutinį likus valandai iki akcijos pabaigos. Patys pasirinkite, kokią strategiją norite vykdyti, tačiau stenkitės užtikrinti, kad jūsų pranešimai nėra pernelyg nepageidaujami.

Ar turėčiau siųsti paskutinės galimybės el. laišką visai savo duomenų bazei?

Daugeliu atvejų apie netrukus pasibaigsiantį pasiūlymą norite informuoti kuo daugiau žmonių. Tai ypač aktualu, jei informaciją apie išpardavimą planuojate skelbti ir socialiniuose tinkluose arba jei jį reklamuojate naudodami mokamus skelbimus. Tačiau įsitikinkite, kad jūsų duomenų bazė yra tinkamai sugrupuota ir kad visoms klientų grupėms siunčiate tinkamus ir suasmenintus pranešimus, atsižvelgdami į jų ankstesnius pirkinius ir interesus.

Ready to use some scarcity marketing?

Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip anksti galiu siųsti paskutinės galimybės laišką klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Čia nėra jokios taisyklės – galite nuspręsti pradėti siųsti paskutinės galimybės el. laiškus likus dviem dienoms iki pardavimo skatinimo kampanijos pabaigos arba likus dviem valandoms iki jos pabaigos. Jūs geriausiai pažįstate savo klientus ir potencialius klientus, todėl remdamiesi šiomis žiniomis nuspręskite, kada yra tinkamas laikas pasinaudoti skubos galia.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek paskutinės galimybės laiškų turėčiau siųsti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Paprastai įmonės siunčia vieną paskutinio šanso el. laišką tą dieną, kai baigiasi tam tikras pasiūlymas, arba paruošia atgalinį skaičiavimą ir išsiunčia tris el. laiškus – vieną ryte, kitą po pietų, o paskutinį likus valandai iki akcijos pabaigos.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau siųsti paskutinės galimybės laišką visai savo duomenų bazei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daugeliu atvejų apie netrukus pasibaigsiantį pasiūlymą norite informuoti kuo daugiau žmonių. Tai ypač aktualu, jei informaciją apie išpardavimą planuojate skelbti ir socialiniuose tinkluose arba jei jį reklamuojate naudodami mokamus skelbimus.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai