Paskutinės galimybės el. laiškų šablonai - efektyvių žinučių pavyzdžiai, naudojami skatinant klientus imtis veiksmų, pavyzdžiui, pirkti produkciją arba pasinaudoti nuolaida. Šie šablonai padeda sukurti baimę praleisti progą ir skatina žmones priimti impulsyvius sprendimus. Gauti nemokamą prieigą prie „LiveAgent“ kuponų el. laiškų šablonų ir kitų marketingo priemonių.
Baimė praleisti šansą yra vienas iš stipriausių motyvų, skatinančių žmones pirkti. Tai ypač aktualu tūkstantmečio kartai, bet taip pat ir tiems, kurie nepriklauso šiai amžiaus grupei.
Socialinis spaudimas kelia įtampą, kurią galima panaudoti pardavimams paskatinti. Dėl šios priežasties norime jus supažindinti su terminu FOMO ir parodyti, kaip juo pasinaudoti, kad pardavimai internetu taptų didesni.
Šis angliškas akronimas reiškia terminą „Fear Of Missing Out“ („Baimė praleisti progą“). Ši baimė gali būti susijusi su progos praleidimu sudalyvauti renginyje ar veikloje, taip pat su rizika prarasti galimybę įsigyti produktą, nepasinaudoti nuolaidomis ar net praleisti naujausią memą, kuriuo visi dalijasi socialiniuose tinkluose.
Mūsų, kaip žmonių, prigimtis yra siekti integruotis, būti šiuolaikiškiems ir būti pranašesniems už kitus.
Auksiniame socialinių tinklų amžiuje visi yra prisijungę ir gali dalytis savo gyvenimu su kitais, todėl dauguma iš mūsų gali jaustis priversti nepraleisti jokių svarbių naujienų ar galimybių.
Neurorinkodara yra visų baime pagrįstų rinkodaros strategijų varomoji jėga. Ši rinkodaros taktika dar vadinama stygiaus rinkodara.
Tokio pobūdžio rinkodaros pastangos sutelktos į skubą skatinančių mechanizmų taikymą, atsižvelgiant į baimę būti socialiai atskirtam arba „pavėluoti į vakarėlį“.
Pažvelkime į šiuos pavyzdžius, kuriuose FOMO naudojama bendravime.
Ši žinutė yra tikrai galinga priemonė, galinti paskatinti potencialius klientus pirkti. Ji ne tik suteikia socialinį įrodymą, bet ir nurodo, kad gaminys gali būti išparduotas, nes klientai domisi jo įsigijimu. Skubumas taip pat sukelia tam tikrą stresą, kuris skatina veikti čia ir dabar.
Tokiu būdu mes nesiekiame, kad klientas jaustųsi nepatogiai. Veikiau siekiame, kad jie neatidėliotų sprendimo pirkti, kad elgtųsi impulsyviau, neskirdami daug laiko savo sprendimo analizei.
Tokios žinutės sustiprina baimę praleisti progą. Viena iš priežasčių, kodėl dauguma terminuotų pasiūlymų veikia taip puikiai, yra ta, kad baimė skatina impulsyvumą.
Jei ketinate vykdyti „flash“ (momentines) kampanijas, visada pravartu naudoti atgalinį laikmatį, kad pirkėjai pajustų, kad laikas baigsis – tad jie turi paskubėti.
Tokia akimirka yra puiki proga pasinaudoti gera paskutinės galimybės el. pašto rinkodaros strategija arba PPC su pakartotiniu nukreipimu, kuris pasiekia klientus ir primena jiems apie pasiūlymą. Nepamirškite nurodyti atsargų kiekio, ypač kai liko vos keli vienetai.
Kai klientas praleido galimybę nusipirkti prekę, nedvejodami praneškite jam apie tai. Tai reguliariai daro kelionių agentūros, bet tai galima lengvai įgyvendinti ir e. prekyboje.
Paprastas reklaminis skydelis, kuriame skelbiama, kad produkto nebėra už sumažintą kainą, puikiai apibendrina FOMO reikšmę. Baimę nepasinaudoti proga galima panaudoti siekiant motyvuoti potencialius klientus pirkti, parodant jiems ką jie prarado ir taip užtikrinti, kad kitą kartą jie nedvejodami paspaustų mygtuką PIRKTI DABAR, kol pasiūlymas nesibaigė.
Kaip minėta anksčiau, FOMO galią galite panaudoti ir siųsdami „paskutinės galimybės“ tipo el. laiškus. Panagrinėkime keletą pavyzdžių, kuriuos galite panaudoti būsimose rinkodaros kampanijose.
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Čia nėra jokios taisyklės – galite nuspręsti pradėti siųsti paskutinės galimybės el. laiškus likus dviem dienoms iki pardavimo skatinimo kampanijos pabaigos arba likus dviem valandoms iki jos pabaigos. Jūs geriausiai pažįstate savo klientus ir potencialius klientus, todėl remdamiesi šiomis žiniomis nuspręskite, kada yra tinkamas laikas pasinaudoti skubos galia.
Paprastai įmonės siunčia vieną paskutinio šanso el. laišką tą dieną, kai baigiasi tam tikras pasiūlymas, arba paruošia atgalinį skaičiavimą ir išsiunčia tris el. laiškus – vieną ryte, kitą po pietų, o paskutinį likus valandai iki akcijos pabaigos. Patys pasirinkite, kokią strategiją norite vykdyti, tačiau stenkitės užtikrinti, kad jūsų pranešimai nėra pernelyg nepageidaujami.
Daugeliu atvejų apie netrukus pasibaigsiantį pasiūlymą norite informuoti kuo daugiau žmonių. Tai ypač aktualu, jei informaciją apie išpardavimą planuojate skelbti ir socialiniuose tinkluose arba jei jį reklamuojate naudodami mokamus skelbimus. Tačiau įsitikinkite, kad jūsų duomenų bazė yra tinkamai sugrupuota ir kad visoms klientų grupėms siunčiate tinkamus ir suasmenintus pranešimus, atsižvelgdami į jų ankstesnius pirkinius ir interesus.
Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
El. laiškai yra puiki priemonė komunikuoti su klientais, dalintis informacija ir skatinti pirkimus. LiveAgent programa gali pagerinti klientų sąveiką ir įvaizdį bei padėti kurti lojalumą. Tai efektyvus būdas padidinti pardavimus ir prekės ženklo matomumą elektroninėje prekyboje.
El. laiško po pirkimo šablonai
Įtraukiant klientų atsiliepimus į mokymosi ir rinkodaros strategiją, gerinamas klientų aptarnavimas ir skatinami geresni pirkimo sprendimai. Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškai gali padidinti pardavimus ir prekės ženklo matomumą. Išbandykite nemokamai!
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team